کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

واکنش «رمضانی» به رد صلاحیتش؛ به صحنه بر می‌گردیم، تا آخر می‌مانیم، امیدوار باشید

23 دی 1398 ساعت 14:27

شاپور رمضانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تصریح کرد: تا آخر در صحنه می‌مانیم، قطعاً از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود که بتوانیم در صحنه بمانیم و به عنوان نماینده مردم به مردم کشورمان صادقانه خدمت کنیم.


شاپور رمضانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به موضوع رد صلاحیتش واکنش نشان داد و گفت: قطعاً از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و تا آخر در صحنه می‌مانیم.
رمضانی صبح امروز (23 دی ماه 98) بعد از حضور در دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه شکایت به دلیل رد صلاحیتش در پاسخ به سئوالی که نظرتان در باره رد صلاحیتتان چیست؟ و چه اقدامی می‌کنید؟، اظهار داشت: ما قطعاً به صحنه بر می‌گردیم و شک نکنید که 2 اسفند رأی «ما» شاپور رمضانی است.
وی تصریح کرد: تا آخر در صحنه می‌مانیم، قطعاً از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود که بتوانیم در صحنه بمانیم و به عنوان نماینده مردم به مردم کشورمان صادقانه خدمت کنیم.
رمضانی گفت: مسیری را با هم شروع کرده‌ایم که هدف آن مسیر اعتلای کشورمان است. و گفتمان این مسیر صرفاً خدمت به مردم و مصالح کشورمان می‌باشد.
این استاد دانشگاه یاسوج در پایان تاکید کرد: از اقشار مختلف مردم که بانی و علاقمند این مسیر هستند، خواهشمندم که صحنه انتخابات را ترک نکنند و امیدوار به آینده باشیم.
 
 


کد مطلب: 416538

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416538/واکنش-رمضانی-رد-صلاحیتش-صحنه-می-گردیم-آخر-می-مانیم-امیدوار-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1