تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۱۶۵۰۹
کبنا بررسی کرد

پرونده صلاحیت تاجگردون چه شد؟

۲۳
۶
پرونده صلاحیت تاجگردون چه شد؟
کبنا ؛نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیدای انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد، در این بین تکلیف همه نامزدهای شاخص انتخابات سه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، گچساران و باشت و بویراحمد و دنا مشخص شدند، به غیر از وضعیت صلاحیت غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت هنوز برای افکار عمومی به طور یقین مشخص نشده است. و منابع خبری در این رابطه هنوز صحبتی نکرده اند.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان (22 دی ماه 98) نوشت: «اگر چه زمان بررسی بسیار کم و تعداد پرونده‌ها بسیار زیاد بود، اما تلاش شد هیچ پرونده‌ای در این فرصت محدود، بررسی نشده باقی نماند.
کدخدایی در حساب توییتری خود نوشت: در ساعات پایانی شنبه ۲۱ دی ماه با تلاش شبانه روزی اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات در استان‌ها، کار بررسی صلاحیت داوطلبان پایان یافت. اگر چه زمان بررسی بسیار کم و تعداد پرونده‌ها بسیار زیاد بود، اما تلاش شد هیچ پرونده‌ای در این فرصت محدود، بررسی نشده باقی نماند.»
بر اساس سخنان کدخدایی پرونده غلامرضا تاجگردون هم مورد بررسی قرار گرفته  و اینکه چرا تاکنون در باره آن اطلاع رسانی نشده است. پاسخی هست که مسئولان مربوطه باید دلایل آن را توضیح دهند.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار امیدواری کرد: داوطلبانی که صلاحیت شان در این مرحله تایید نشد یا به علت فقدان اطلاعات لازم نتوانستیم صلاحیت شان را رسیدگی کنیم در دوره بعدی، تعیین تکلیف می شوند و رقم تایید صلاحیت شدگان افزایش می یابد.(کلیک کنید)

به گزارش کبنا، بر اساس تبصر‌های ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، داوطلبان مزبور می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت ۵ روز از تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ الی ۹۸/۱۰/۲۶ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران به نشانی بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.
سئوالی که اکنون پیش می آید، این است که آیا پرونده تاجگردون مورد بررسی قرار گرفت. آیا صلاحیت او تأیید شد یا خیر؟ چرا هنوز به طور رسمی تأیید یا رد صلاحیت او اعلام نشده است.
غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود، نقاشی‌ای را با مفهوم اینکه هتریک می‌کنیم را به نمایش گذاشته است.



خرمروز مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد از تأیید صلاحیت ۳۷ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در این استان خبرداد.
حجت الاسلام قدرت الله خرم روز افزود: در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم براساس جدول زمان بندی و با استناد به ماده ۵۲ قانون انتخابات از دوم تا ۲۱ دی ماه به مدت ۲۰ روز همزمان در هیئت نظارت مرکزی و استان صلاحیت داوطلبان بررسی شد.
وی گفت: از مجموع ۹۳ نفر داوطلب در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که معادل حدود ۴۰ درصد داوطلبان می‌شود.
مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۷ نفر، معادل حدود ۴۰ درصد رد صلاحیت شدند، ۱۰ نفر، معادل حدود ۱۱ درصد عدم احراز صلاحیت و ۹ نفر معادل حدود ۱۰ درصد نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.
حجت الاسلام خرم روز گفت: براساس ماده دو، سه و چهار ماده ۵۲ قانون انتخابات، داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تأیید نشده است از ۲۲ تا ۲۶ دی ماه به مدت ۵ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر فرصت دارند با مراجعه به هیئت نظارت استان و یا نمایندگان شورای نگهبان در مجموعه ورزشی پهلوان تختی تهران ضمن تکمیل فرم شکایت یا اعتراض، مستندات خود را در اختیار هیئت نظارت استان یا مرکز برای بررسی مجدد در شورای نگهبان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید:

کدخدایی: تایید صلاحیت دو سوم نمایندگان کنونی برای انتخابات اسفند / صلاحیت تأیید شدگان افزایش می‌یابد

آخرین وضعیت «تایید صلاحیت» کاندیداهای گچساران و باشت/ زینل زاده و حسینی تایید صلاحیت شدند

تأیید صلاحیت 36 نفر نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد + اسامی افراد شاخص تأیید یا رد صلاحیت شده

نتیجه بررسی صلاحیت‌ها نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعلام شد / صلاحیت زارعی، روشنفکر، بهرامی، منتظریان و دهراب‌پور تأیید شد


نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیویه بزرگ / موحد و هاشمی‌پور تأیید صلاحیت شدند

به نقل از منابع آگاه از بین چهرهای شاخص در حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام؛ سید محمد موحد، عدل هاشمی پور، فرزاد نجات نیا  و امیرحسین برخه تأیید صلاحیت شدند و علی کامرانی، رضا دهبانی پور، نعمت الله صدوقی، مجید باقریان، خیرالله انصاری و نورالله دهناد رد صلاحیت شدند.
در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، سید قدرت حسینی بحرینی، و اردلان زینل زاده تأیید شدند و تاکنون از وضعیت تأیید یا ردصلاحیت غلامرضا تاجگردون نماینده مردم این حوزه انتخابیه و از چهره‌های شاخص مجلس دهم خبری منتشر نشده است. گفته می‌شود وی در حال رایزنی برای دریافت تأیید صلاحیت است.
هومان عسکری هم در این مرحله رد صلاحیت شدند. وی می‌تواند با حضور در شورای نگهبان اعتراض و حق خود را پیگیری کند.
در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا غلام محمدزارعی، مهدی روشنفکر، نادر منتظریان، محمدبهرامی سیف آباد، کیان دهراب پور، سید دانیال دانشی، محمد کاظم رحمانی، محمود رضوان خو، رحیم سبحان زاده، سید احسان عسکری، محسن شایگان، حمید واحدی نژاد تأیید صلاحیت شدند و صلاحیت شاپور رمضانی، نستور درخشنده پور و اردوان ایزدپناه در این حوزه تأیید نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تاجگردون رد صلاحیت شد+سند

https://tejaratnews.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%db%8c%d8%a7%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3
Iran, Islamic Republic of
دور قبل هم رد شده بود نمیدونم .
Romania
خوب اقای تاج گردون همیشه خاص بودند

زنده بادتاج گردون
ولی اگرردصلاحیت بشوند؛عمرا اگراقای تاج گردون پیگیری کنند
Iran, Islamic Republic of
فعلا که داره التماس میکنه
Iran, Islamic Republic of
از چه نظر خاص بودن؟ ازاون مدرک وسندهایی ک ب خاطرش
تایلو
Iran, Islamic Republic of
قطعا تاجگردون رد صلاحیت وابیه که دارن پیتش ایین که تاییدش کنن.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا.چرانمی فهمیدعدم حضورتاجگردون یعنی فردایی بدترازگذشته
Iran, Islamic Republic of
تو که میفهمی برای همه بسه
ظفری ل،
Iran, Islamic Republic of
.اودر ظاهر بامردم هست ولی کدوم مردم ،باسروتمندان کسی که با سروتمندان مگردد بدرد نماینده گی نمی خورد باید کسی بیاید که حرف از قدرت نباشد دبینه مردم ومشکل مردم حل کند نه فقط درفکر اقوام خودش باشد مردم بدونید غلامرضا تاجگردون تمام کسانی که انداخت روی کار . بعد فرستادن روی کار
تاج
Iran, Islamic Republic of
تو برو نهضت سوادآموزی ک ثروتمند رو یاد بگیری بعد حرف بزن جناب
خخ
Iran, Islamic Republic of
تو اول املا نوشتن و نگارش رو یاد بگیر بعد بیا اظهار نظر کن خخ ثروتمند رو نوشته سروتمند
Iran, Islamic Republic of
صددرصد...اما جتی اگر تایید صلاحیت هم بشن باید برای مردم درباره اسناد خانم صبا آذر پیک حرف بزنن...مردم دیگه ساده نیستن
حبیب
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون
د
Iran, Islamic Republic of
بغیر از قیامت. اما در دنیا کسی حریفش نیست این مرد /
Iran, Islamic Republic of
دست خدا بالاترین دست هاست از انجاییکه بعضی افراد غیر بومی چشم پیشرفت گچشاران وباشت را نداشتند عده ای هم دستیارانش شدند که جلوی پیشرفت و آبادانی گچساران وباشت را بگیرند تا نماینده دست نشانده خود را قبول کنند کور خواندند بیاری خدا به آرزویشان نخواهند رسید مگر مردم شریف گچساران مرده اند که این دو نفر براشون تصمیم بگیرند
Iran, Islamic Republic of
ببخشید رد صلاحیتشو ب خودش اعلام کردن مگه قراره ب کی بگن
Iran, Islamic Republic of
مگه رد صلاحیت دیگه پیگیری داره؟ امتحانه که بخواد نمرش بررسی کنن.
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
تاج رد شود که چه کسانی در مجلس باشند البته این مجلس در سطح بزرگانی همچون تاج نیست
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله تاییدنشه
مرتضی مهنایی
وقتی محمدعلی وکیلی جزوء انگشت شمار نمایندگانی بود که هم طراح و هم صحبت از گفتگوی ملی را به میان آورد، وقتی صحبت از اقوام ایرانی از سازش و جلو گیری از زمین گیر کردن انقلاب کرد ، با خود هرگز چنینپدم که مگر میشود یک تئوریسین ویک گفتمان فرهنگی را اینگونه مورد بی مهری قراردهند !
و اگر سن من قد ندهد اما تاریخ به من این اجازه را میدهد که از هم رزمان دکتر وکیلی بشنوم در عملیات خیبر جزیره مجنون در آغوش هم رزم خود سرهنگ‌ ذکاوت پهلو وشکمش را ترکش های داغ بعثی بشکافت و بادستانش احشاء خود را جمع کند !
آن روز چه کسی صلاحیتت را رد و یا تایید کرد؟

دکتر غلامرضا تاجگردون معمار‌برنامه وبودجه مجلس ، وقتی لباس رزم‌را همچون برادر شهیدت احمدرضا تاجگردون به تن کردی ، آنجا چه کسانی صلاحیتت را تایید کردند.

قطعا نبود محمدعلی وکیلی که پایگاه زاگرس و لرها در پایتخت بود ضربه جبران ناپذیری براین جامعه بزرگ در پایتخت خواهد زد .
همانگونه که گچساران و باشت نماینده ای را در مجلس حده اقل طی این سالها همچون غلامرضا نخواهند دید !
باید از مسئولین پرسید در این شرایط بد بودجه ای و اقتصادی چه کسی و چگونه جای غلامرضا تاجگردون را پر خواهید کرد!؟’

سرتان را بالا بگیرید که بی شک شما در قلب مردم جای دارید و اکنون بیش از گذشته قابل احترام تر خواهید بود .

روزهای که جنگ بود اسحله به دست و در جبهه بودید و روزهای که در پارلمان بودید قلم به دست و دفاع از هم زبان و هموطنانتان را برعهده داشتید.

امیدوارم و امید دارم از صمیم قلب اصلاحات اساسی را در کشور ایجاد نماییم. کشوری که شهداء بسیار را در دفاع از این آب وخاک تقدیم کرد ، و بدون تردید با درایت بیشتر موجبات انتخابات پرشور ایجاد میشود ، تا مردم با حضور خود در انتخابات در سرنوشت جامعه اشان سهیم باشند.۹۸/۱۰/۲۳
مرتضی مهنایی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی فشار به خودت نیار
ت
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد هست
Iran, Islamic Republic of
میخوان وقت کشی کنن تا طرفداراشو از دست بده بعدتاییدصلاحیتش کنه به جرم اصلاح طلبی ولی اقای قالیباف تایید صلاحیت میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1