کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به شایعه زلزله شدید در گچساران

22 دی 1398 ساعت 2:09

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه‌ای نسبت به شایعه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در این استان واکنش نشان داد.


وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه‌ای نسبت به شایعه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در این استان واکنش نشان داد.
  متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛
متاسفانه خبری کذب و جعلی در فضای مجازی استان و بخصوص شهرستان گچساران در مورد زلزله و ... از قول مجهول رئیس سازمان زمین شناسی و زلزله نگاری ... در حال منتشر است که موارد ذیل جهت آگاهی مردم شریف استان اعلام می‌گردد:
۱- هیچ قدرت علمی و تکنولوژیی، تاکنون در دنیا، به امکان پیش بینی دقیق زمان و مکان زلزله دست نیافته است و لذا هیچ موسسه‌ای علمی و دانشگاهی پیش بینی زمان وقوع زلزله را در اختیار ندارد، و تنها خداوند قادر و متعال است که بر همه امور ماورائ الطبیعی و طبیعی جهان مسلط است و این خبر و مطلب تکذیب می‌گردد.
۲- فرد و یا افرادی که چنین شایعات بی اساسی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند، هدفی جز بر هم زدن آرامش روحی و امنیت روانی جامعه ندارد. لذا جا دارد مسئولین محترم قضایی و امنیتی پیگیری‌ها و برخوردهای قانونی را با مجرمین فضای مجازی و مخلان آرامش جامعه، معمول فرمایند.
 
من الله توفیق
۲۱ دیماه ۱۳۹۸
وحید محمدی تبار
مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد.
 


کد مطلب: 416489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416489/واکنش-مدیریت-بحران-کهگیلویه-بویراحمد-شایعه-زلزله-شدید-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1