تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۱۶۴۸۰
با پایان یافتن نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر ؛

وضعیت کالدرون تا فردا مشخص می‌شود؛ دایی و تارتار گزینه‌های جدی پرسپولیس

۱
۰
وضعیت کالدرون تا فردا مشخص می‌شود؛ دایی و تارتار گزینه‌های جدی پرسپولیس
کبنا ؛در صورت منتفی شدن حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس، چهار گزینه برای سرمربیگری این تیم مطرح هستند که در این بین شانس علی دایی و مهدی تارتار بیش از گزینه‌های دیگر است.
با پایان یافتن نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر و بازگشت گابریل کالدرون به آرژانتین، شایعات زیادی در خصوص عدم بازگشت این مربی به ایران مطرح شد و این شایعات در روزهای اخیر بسیار جدی‌تر از گذشته شنیده می‌شود.
در همین راستا مدیران پرسپولیس مذاکرات خود را با سرمربی آرژانتینی آغاز کردند و کالدرون پیشنهادهای جدیدی را مطرح کرد که به نظر می‌رسد مدیران باشگاه با این درخواست‌ها مخالف هستند.
ایمیل جدیدی در پاسخ به این درخواست از سوی مسوولان باشگاه به کالدرون ارسال شده و آنها فقط تا فردا ظهر منتظر پاسخ این سرمربی و روشن شدن تکلیفش خواهند بود.
در صورتی که کالدرون پاسخ مثبتی به ایمیل باشگاه پرسپولیس ندهد مسوولان این تیم مذاکرات خود را گزینه‌های ایرانی مد نظر نهایی خواهند کرد.
علی دایی، یحیی گل محمدی، علی کریمی و مهدی تارتار گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای جانشینی کالدرون هستند که تا این لحظه تقریبا می‌توان علی کریمی را منتفی دانست و حضور یحیی گل محمدی با توجه به قراردادی که باشگاه شهر خودرو دارد و مخالفت مسوولان این باشگاه کمی بعید به نظر می‌رسد.
علی دایی و مهدی تارتار را می‌توان گزینه‌های جدی تر باشگاه پرسپولیس دانست و در این بین شانس علی دایی برای پذیرش این مسوولیت بسیار بیشتر است.
تارتار به دلیل عدم تجربه سرمربیگری در تیم‌های بزرگ شانس کمتری نسبت به دایی دارد اما باید دید اختلاف نظرهای انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه با علی دایی که مربوط به همکاری این دو در باشگاه راه آهن هست، اجازه بازگشت دایی به پرسپولیس را می‌دهد یا خیر؟
قرار است در صورتی که پاسخ کالدرون به پاسخ مدیران پرسپولیس منفی باشد تا فردا عصر سرمربی جدید قرمزهای پایتخت معرفی شود و به احتمال فراوان در چنین شرایطی فردا جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
علی دایی ،علی کریمی ،یحیی گل محمدی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1