کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشرف بانوی روسی به دین اسلام در جامعه‌الزهرا(س) قم

19 دی 1398 ساعت 21:53

«آنا لیاخووا» بانوی اهل کشور روسیه با حضور در جامعه‌الزهرا(س) قم و قرائت شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.


«آنا لیاخووا» بانوی اهل کشور روسیه با حضور در جامعه‌الزهرا(س) قم و قرائت شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی جامعه‌الزهرا(س)، این بانوی ۲۸ ساله که پس از ۲ سال مطالعه درباره دین اسلام مسلمان شده است، گفت: من ۲ سفر کاری به ایران داشتم، اما سومین سفر من به خاطر دین اسلام بود.
وی که در حین مطالعات خود درباره دین اسلام با جامعه الزهرا(س) نیز آشنا شده است، افزود: من دوست داشتم شهادتین را در مکانی مقدس و درعین‌حال فضایی علمی، بر زبان جاری کنم به همین خاطر، شهر مقدس قم و جامعه الزهرا(س) را انتخاب کردم و پس از اینجا به حرم حضرت معصومه(س) مشرف می‌شوم.
مدیر جامعه الزهرا(س) نیز در این جلسه به تبیین ماهیت دین مبین اسلام و اصول دین پرداخت و بیان کرد: ما معتقدیم که همه انسان‌ها بندگان خداوند متعال هستند و برای خداوند، پدر و یا فرزندی قائل نیستیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی افزود: ما ضمن احترام به همه پیامبران الهی ازجمله حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع)، معتقدیم حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر و فرستاده خداوند است و آن حضرت، ۱۲ امام را پس از خود به‌عنوان امام و رهبر معرفی کردند که اولین آن‌ها امام علی(ع) است.
وی همچنین به معرفی معاد پرداخت و گفت: ما پس از زندگی در این دنیا وارد زندگی واقعی می‌شویم و در دنیایی دیگر به‌حساب اعمال ما رسیدگی می‌شود.
وی با توصیه به فراگرفتن دستورات اسلام و عمل به آن، خاطرنشان کرد: هر چه بیشتر با دین اسلام آشنا شوید، نسبت به این دین عشق بیشتری پیدا خواهید کرد، برای این امر می‌توانید با جامعه الزهرا(س) در ارتباط باشید.
این بانوی روسی در ادامه با شرایط تحصیل در جامعه الزهرا(س)، مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی، اداره آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی و اداره پاسخ به سوالات دینی این موسسه آشنا شد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی در پایان مراسم، هدیه‌ای به‌رسم یادبود به این بانوی روسی اهدا کرد و تشرف به دین مبین اسلام را به این بانوی تازه‌مسلمان شده تبریک گفت.


کد مطلب: 416421

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416421/تشرف-بانوی-روسی-دین-اسلام-جامعه-الزهرا-س-قم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1