تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۱۶۳۹۸
کبنا خبر می دهد:

تسریع در اجرای محور ملی پاتاوه دهدشت /آغاز عملیات اجرایی محور ملی لنده _ تشان از فردا

۲
۰
تسریع در اجرای محور ملی پاتاوه دهدشت /آغاز عملیات اجرایی محور ملی لنده _ تشان از فردا
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشستی که با حضور معاون وزیر  راه و شهرسازی و برخی مسئولان استانی برگزار شد گفت: طرح ملی جاده پاتاوه – دهدشت یکی زا طرح های اولویت دار و محور اصلی توسعه برای خروج استان از بن بست محسوب می شود که علاوه بر دغدغه اصلی مدیریت اجرایی به یک مطالبه مردمی و عمومی به دلیل طولانی شدن روند اجرای ان تبدیل شده است.
حسین کلانتری افزود: این محور ملی  دارای ۱۴ دهنه تونل به طول حدود هشت هزار و ۵۸۰ متر است که پنج دهنه به طول ۲ و نیم کیلومتر آن در فاز دوم این طرح و از حدفاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است.
کلانتری این محور را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان دانست و گفت: تاکنون برای بهسازی و تکمیل این محور از سوی دفتر مقام معظم رهبری کمک های شایانی صورت گرفته است.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: طرح ملی جاده پاتاوه - دهدشت یکی از مهمترین و بزرگترین طرح های راهسازی در این استان و از جاده های شریانی در کشور محسوب می شود که در تلاشیم این محور مهم در اسرع وقت به بهره برداری برسد.
استاندار همچنین از آغاز عملیات اجرایی محور ملی  لنده- تشان در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
قرار است فردا (پنجشنبه) با حضور خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان اجرایی استان عملیات اجرایی محور ملی لنده- تشان در استان نیز کلنگ زنی شود.
کلانتری گفت: قطعه اول این مسیر ترانزیتی و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه – دهدشت به طول حدود هشت کیلومتر و با اعتبار اولیه افزون بر ۴۶۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
استاندار گفت: مطالعات این محور مهم و شریانی نیز در سال ۹۸ انجام شد و این جاده هم اینک در ردیف پروژه های ملی و اولویت دار وزارت راه و شهرسازی و شرکت توسعه و زیرساخت راه کشور قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح مسافت ۱۰۰ کیلومتری جاده تشان - بهبهان به لنده با ۷۰ کیلومتر کاهش به ۳۴ کیلومتر می رسد.
 با بهره‌برداری از این طرح ، مسیر تردد به خوزستان، شهرستان کهگیلویه و مرکز استان با سهولت بیشتری برای مردم صورت می‌گیرد .
 این محور مهم طرح کریدور جنوب به شمال یعنی اتصال شهرستان‌های بهمئی، لنده به شهرهای پاتاوه و دهدشت است. این طرح مهم کد و ردیف اعتباری دارد و هر ساله نیز مبلغی برای توسعه تخصیص داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وای از بخت بهمئی
Iran, Islamic Republic of
وعده پشت وعده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1