تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۱۶۲۵۳
غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد:

اعلام دستگاه‌های ضعیف و پرتلاش کهگیلویه و بویراحمد در وصول درآمدها/چقدر وصول مالیاتی داشته‌ایم؟

۱
۰
اعلام دستگاه‌های ضعیف و پرتلاش کهگیلویه و بویراحمد در وصول درآمدها/چقدر وصول مالیاتی داشته‌ایم؟
کبنا ؛ شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار برای بررسی چند دستورالعمل برگزار شد که یکی از موارد در خصوص اعلام درآمدهای استان در سال جاری و در 9 ماهه اخیر بود. 
در این نشست غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: درآمد پیش بینی شده و مصوب استان برای سال جاری 362 میلیارد تومان است و این درآمد برای سال 99 نیز به میزان 553 میلیارد تومان است. 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان وصولی درآمدهای پیش بینی شده و مصوب استان در 9 ماهه امسال تاکنون 316 میلیارد تومان بوده است.
 وی به درصد تحقق درآمدها نسبت به مصوب اشاره کرد و گفت: درصد تحقق نسبت به مصوب درآمدهای استان 116 درصد بوده است. 
وی به عملکرد خوب و ضعیف برخی دستگاه‌ها در تحقق درآمدها اشاره کرد و گفت: چند دستگاه همکاری کمی در وصول درآمدها داشته‌اند هر چند که پیش‌بینی درآمدهای آن‌ها امسال هم بیشتر بوده و سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی تحقق درآمدهای آنها را افزایش داده است.
 این مسوول با بیان این که در ستاد درآمدها تاکنون چندین جلسه داشته‌ایم افزود: درصد تحقق درآمدهای ما تاکنون خیلی خوب بوده و درآمد مالیاتی تاکنون 124 درصد محقق شده است.
 وی به عملکرد برخی دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: درآمدهای نیروی انتظامی خوب بوده و پزشکی قانونی 86 درصد وصولی داشته و میزان وصولی ثبت اسناد 239 درصد بوده و انتظار داریم آن‌هایی که عملکرد خوبی در تحقق درآمدها داشته‌اند تشویق شوند.
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ادامه داد: دستگاه‌هایی مثل گردشگری و محیط زیست باید تلاش بیشتری داشته باشند چرا که در تاریخ 20 بهمن مازاد درآمد را محاسبه می‌کنند و علاوه بر درآمدهای پیش‌بینی شده باید مازاد درآمدها را هم محقق کرده باشند.

 پرداخت 100 درصدی مطالبات مربوط به مرخصی سال 97 بازنشستگان دستگاههای اجرایی استانی
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 100 درصدی مطالبات مربوط به مرخصی سال 97 بازنشستگان دستگاههایی اجرایی استانی خبر داد.
غضنفر آرام گفت: با پیگیریها ی صورت گرفته، مبلغ 96 میلیارد ریال برای پرداخت مانده مرخصی بازنشستگان دستگاههای اجرایی استان مربوط به سال 97، تأمین اعتبار شد و به حساب دستگاههای اجرایی استان واریز شد تا به بازنشستگان استانی پرداخت گردد. آرام بیان داشت: اداره کل زندانها، میراث فرهنگی و گردشگری، تبلیغات اسلامی، نوسازی مدارس، بهزیستی، دامپزشکی، منابع طبیعی، محیط زیست، امور عشایر، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، تعاون و کار، صنعت و معدن و استانداری از جمله دستگاههای اجرایی استانی هستند که با تأمین اعتبار صورت گرفته، 100 درصد مطالبات مربوط به مرخصی بازنشستگان آنها پرداخت شد. آرام اظهار داشت: قبل از این نیز 100 درصد پاداش بازنشستگی دستگاههای اجرایی استانی پرداخت شد و تمام تلاش ما بر این است که مطالبات بازنشستگان در اسرع وقت تأمین اعتبار و به حساب آنها واریز گردد.

تحقق مالیات 100 درصدی در استان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به ساخت ساختمان در دست اجرای اداره کل امور مالیاتی استان گریزی زد و از تلاش مجموعه مالیاتی در تحقق 100 درصدی مالیات مصوب هشت ماه نخست سال جاری این استان تقدیر کرد.
غضنفر آرام به نقش مالیات در تأمین منابع پایدار مورد نیاز کشور اشاره کرد وگفت که مجموعه مالیاتی برای تحقق این مهم دراین استان با تلاش مضاعف درحال کار و فعالیت هستند. وی تحقق درآمدهای استانی در هشت ماه نخست سال جاری را 92 درصد اعلام کرد و گفت اگرچه تأمین منابع پایدار استانی به روند توسعه استان کمک خواهد کرد اما برخی دستگاهها موفق به تأمین کامل درآمدهای محوله نشده‌اند.
 مدیرکل امور اقتصادی ودارایی از رعایت اصول مهندسی ساخت این سازه تقدیرکرد وخواستار نظارت مستمر برمراحل ساخت پروژه برای اجرای کیفی آن شد.
 مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت بیش از 50 درصدی پروژه دردست اجرای این اداره کل در یاسوج خبرداد و افزود: با ساخت این طرح مشکل کمبود فضای فیزیکی این اداره کل رفع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ش پ
Iran, Islamic Republic of
با مالیات های نا بجا و ناحق که از مردم و بازاری های بیچاره میگیرید این ساختمان ها را بنا مکینید.
جناب مدیر کل روی صحبت من با شخص شما نیست اما ای کاش برای لحظه ای خود را د رموقعیت بازار و بازاری قرار میدادی تا متوجه شوید حتی پول کرایه مغازه هم در نمیاد چه برسه به مالیات.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1