تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۱۶۲۲۱
همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد

هدایتخواه: شهادت سردار سلیمانی عده‌ای را بیدار کرد / مجلسی می‌خواهیم که به فکر جیب خانواده و بستگان خودشان نباشند

۱۷
۱
هدایتخواه: شهادت سردار سلیمانی عده‌ای را بیدار کرد / مجلسی می‌خواهیم که به فکر جیب خانواده و بستگان خودشان نباشند
کبنا ؛همایش مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عصر امروز ( جمعه 13 دی ماه 98) برگزار شد. در ابتدای این مراسم، حاضرین در سوگ سردار قاسم سلیمانی عزاداری کردند و مداح اهل بیت نیز به مرثیه خوانی و سوگواری پرداخت.
در ادامه  برخی از حاضرین نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف کشور و استان بیان کردند.



ستار هدایت خواه رئیس شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با تسلیت و تبریک شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: به این خاطر تبریک می‌گویم که بزرگمردی در مکتب اهل بیت (ع) و امام و در دوران انقلاب تربیت شد که آوازه‌اش جهان را در نوردیده، نامش خواب را از چشمان ستمگران و زورگویان ربوده و یادش مایه آرامش مظلومان و ستم‌دیدگان عالم بود و به خاطر تربیت چنین انسانی باید تبریک گفت و تسلیت به این خاطر است که عزیزی را در دورانی از دست دادیم که نبرد ما به مراحل حساس با شیاطین بزرگ رسیده بود.


ستار هدایت‌خواه با بیان اینکه دشمن کوردل نمی‌تواند فرهنگ شهادت و روحیه شهادت‌طلبی را بفهمد، افزود: سال‌ها بود که حاج قاسم در آرزوی شهادت زندگی می‌کرد و اینک در محضر پروردگار به نعمت‌های الهی مرزوق است و سرخوش از وصال به محبوب، در میان شهیدان نظاره‌گر ما است.
وی با اشاره به اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها عاشق شهادت بود بلکه از زمان شهادتش هم تا حدودی باخبر بود، عنوان کرد: او گفته بود که سال دیگر فاطمیه دیگری خواهد بود و چند روز بعد از ولادت زینب (س) و چند روز قبل از ایام فاطمیه به شهادت رسید و مانند مادرش فاطمه پیکرش در آتش خشم شیطان‌صفتان سوخت.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه این شهادت چند پیامد دارد، گفت: پیامد اول بیداری اصحاب غفلت است برای کسانی که یا خود را به خواب زده بودند یا بر اثر غفلتی که دیگران آفریده بودند غافل شده بودند و خون پاک این شهید آنها را از خواب غفلت بیدار می‌کند.
هدایت‌خواه ابراز کرد: کسانی که خواب دوستی با آمریکا را می‌دیدند و در امید دست دادن و لبخند زدن با شیطان به سر می‌بردند، این اقدام جنایتکارانه آمریکا ثابت کرد که شیطان‌صفتان گرگ صفت به هیچ روی قابل اعتماد نیستند و هیچ زبانی جز زبان زور و تیغ و شمشیر و اسلحه را نمی‌فهمند.
وی بیان کرد: از طرف دیگر این شهادت خون تازه‌ای در پیکر ملت‌ها و گروه‌ها و جریان‌های مقاومت و طرفدار انقلاب اسلامی در سراسر عالم بود و این دست تقدیر و حکمت الهی است که هرگاه بر اثر بی تدبیری بعضی از مسئولان ممکن است حرکت انقلاب اسلامی دچار برخی ویروس‌های بیماری‌زا شود خون تازه‌ای به پیکر انقلاب تزریق می‌شود و این خون تازه، نشاط و شادابی و حرکت انقلاب را افزون‌تر می‌کند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: آمریکایی‌های احمق که از گذشته تجربه نگرفته‌اند فکر می‌کردند و فکر می‌کنند که با شهادت امثال سردار سلیمانی در مسیر حرکت این ملت وقفه ایجاد خواهد شد غافل از اینکه این شهادت این حرکت را سرعت می‌بخشد.
وی بیان کرد: آنهایی که حدود ۳۸ سال پیش در هفت تیر سال ۶۰ فکر می‌کردند با شهادت شهید بهشتی و یارانش انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد، دیدند که شهادت مظلومانه شهید بهشتی هم غافلان را آگاه کرد، هم چهره منافقان و وابستگان به آمریکا را افشا کرد و هم سبب سقوط دولت لیبرال‌ها و فرار رئیس‌جمهور وابسته و منافقین شد و سبب شد دولت مکتبی شهید رجایی سر کار بیاید و سه ماه بعد در مسیر دفاع مقدس تحول عظیمی شروع شد و اولین عملیات پیروزمندانه کمتر از سه ماه بعد از شهادت شهید بهشتی اتفاق افتاد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تأکید کرد: شهادت سردار سلیمانی هم در داخل عده‌ای را بیدار و هوشیارتر خواهد کرد و هم به حرکت ملت‌های تحت ستم که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند جوشش و سرعت بیشتری می‌دهد و اگر آن روز وابستگان به آمریکا از ایران فرار کردند؛ امروز با شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها از کل منطقه قرار خواهند کرد.
هدایت‌خواه ابراز کرد: این حرکت مذبوحانه آمریکایی‌ها که به تصور خودشان برای اینکه بتوانند بر منطقه تسلط پیدا کنند و هزاران میلیارد دلار خرج کردند با همین اقدام احمقانه‌شان با چندین برابر آن هزینه‌ها نمی‌توانند در این منطقه بمانند و سربازان و دست‌پروردگان شهید سلیمانی در تمام منطقه و بسیاری از نقاط عالم خواب راحت را از آنها خواهند گرفت و دیری نخواهد پایید که آمریکایی‌ها از این کرده خود نادم و پشیمان می‌شوند.
وی بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها آن روز در قلب تهران شهید بهشتی را توسط منافقین نشانه گرفتند، امروز کارشان به جایی رسیده که خودشان نه در تهران، بلکه در بغداد به سراغ سردار سلیمانی می‌روند و این نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی مسیر خود را در سال‌های پس از شهادت امثال شهید بهشتی ادامه داده و روز به روز در حال توسعه گفتمان انقلاب در اقصی نقاط عالم بوده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه این شهادت پرافتخار سبب می‌شود که هسته‌های مقاومت در اقصی نقاط عالم تشکیل شود و رویارویی جبهه حق با باطل با شدت بیشتری استمرار یابد، گفت: این شهادت و پیامدهای آن، انقلاب اسلامی را در مسیر تکاملی خود به صورت جهشی جلو می‌برد و ماه‌های آینده، ماه‌های تحولات عظیم در منطقه و در عالم است.

هدایت‌خواه با بیان اینکه ‌کار احمقانه‌ای که آمریکایی‌ها کردند به خاطر این بود که فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را درک نکردند، عنوان کرد: ان‌شاءالله گام‌های بلندی در راستای اهداف جهانی انقلاب اسلامی برداشته خواهد شد و سال ۹۸ سال پیروزی‌هایی خواهد بود که به برکت این خون‌های پاک در پیش رو است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: این حرکت نشان‌دهنده افول آمریکا است، افولی که از چند سال پیش به‌ویژه با وقوع انقلاب اسلامی شروع شد و این شهادت او را در سراشیبی سقوطی قرار می‌دهد که به زودی همه دنیا شاهد سقوط این امپراتوری خواهند بود.
هدایت‌خواه ابراز کرد: در این شرایط که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و یک صف‌آرایی بین‌المللی رخ داده و شهادت شهید سلیمانی آغاز شدت روزافزون این صف‌آرایی است، وظیفه ما ملتی که شهادت را افتخار می‌دانیم و با شهیدان پیمان بسته‌ایم که راه آنها را ادامه دهیم این است که در عرصه‌های مختلف حضور جدی، بصیرانه و شجاعانه داشته باشیم از جمله اینکه در انتخابات پیش‌رو تلاش کنیم کسانی به مجلس راه یابند که روحیه شهادت‌طلبی داشته، فرهنگ ایثار و شهادت را باور داشته باشند و به ادامه راه نورانی شهید سلیمانی یعنی راه دفاع از مظلومان عالم معتقد باشند.
وی تأکید کرد: باید به جای نمایندگان مجلسی که افتخار آنها عکس سلفی گرفتن با موگرینی و امثال آنها است، مجلسی شکل بگیرد که راه شهید سلیمانی را در مبارزه بی‌امان با همه سران استکبار و کفر جهانی ادامه دهند و لازمه آن این است که مردم حضور آگاهانه و بصیرانه داشته باشندف معیارها، معیارهای انقلابی بوده و هدف، حاکمیت ارزش‌های الهی باشد و باید بدانیم که معیارهای قومی و قبیله‌ای، نژادی، باندی، گروهی و منفعت‌طلبانه در شرایط کنونی مطرود و خیانت به خون امثال شهید سلیمانی است.
هدایت خواه ادامه داد: کاندیدای مجلس باید روحیه شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد و متعهد باشند که ادامه‌ی راه نورانی شهید سلیمانی که راه نجات عالم است، باید به رأی مجلس و نمایندگانی که افتخارشان عکس سلفی گرفتن با مجتهد هست باید مجلسی شکل بگیرد که راه شهید سلیمانی را در مبارزه بی‌امان در همه‌ی استکباران و کفر جهانی ادامه بدهد و لازمه‌اش این است که حضورتان خالصانه و بصیرانه باشد، معیارهای انقلابی باشد هدف حاکمیت ارزش‌های الهی باشد، معیارهای قومی، قبیله‌ای، نژادی، باندی، گروهی و منفعت طلبانه در شرایط کنونی مکروه هست و خیانت به خون امثال شهید «سلیمانی» است.
ما مجلسی می‌خواهیم که در تراز رویارویی و تقابل جهانی مسبب به استکبار جهان باشد، مجلسی که صحنه را ببیند و بداند تصمیم‌گیری‌هایش در سرنوشت مردم ایران تأثیر دارد و در اعتراض و ابراز انزجار راهپیمایی کنند.

مجلس باید درد مردم را بفهمد، مجلسی که به فکر مردم یمن باشد. مجلسی که صحنه را به‌درستی
تشخیص دهد، نه مجلسی که وابسته به جریان‌هایی باشد که نامه به رهبر معظم انقلاب می‌نویسند که در مقابل شیطان کوتاه بیاید.
مجلسی که بتواند در جنگ اقتصادی کنونی، باتدبیر تمام به فکر مشکلات معیشتی مردم، نظام و اقتصاد باشد نه به فکر جیب خود، خانواده و بستگان خودشان باشند.
اگر بخواهیم راه سپهبد شهید سلیمانی را ادامه بدهیم یکی از مهم‌ترین عرصه‌های الهی این است که حضور آگاهانه و بصیرانه در عرصه‌های انتخابات به انتخاب افرادی است که مش، منش و آرمان بلند شهید سلیمانی که آرمان انقلاب اسلامی است روی چشم داشته باشند.
باید انسجام خودمان برای تحقیق چنین مجلسی حفظ کنیم، شکل‌گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در راستای چنین مجلسی بوده است.
از همه‌ی اقدام‌ها و امکاناتی که برای ایجاد انسجام تصور می‌شد استفاده کردیم. هر شرط و شروطی را که برخی از دوستان تبادل داشتند را پذیرفتیم تا انسجام حداکثری ایجاد شود. حتی در آخرین لحظات به دوستان خودمان پیشنهاد داده‌ایم که مثلاً بنده کاندیدا نمی‌شوم اما از فرایند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عبور می‌کنیم و نیامده‌اند؛ ناچارا مسیر خودمان را باتدبیر دیگری پیش‌گرفته‌ایم.
راه را برای تا حدود 5 نفر از کاندیدای این جریان بازمی‌داریم دوستان ثبت‌نام کرده‌اند و دنبال این بوده‌ایم که در یک نظرسنجی عمومی گزینه‌ی نهایی تعیین شود اما به دلیل دوستان شورای ائتلاف، اعم از نیروهای مختلف، ادامه پیدا کردن این مسیر تا رسیدن به نظرسنجی نهایی که تا چند هفته طول می‌کشید و نگران‌کننده می‌دانستند، کاندیداها باهم نشستند و میثاق نامه و سوگندنامه‌ای را امضا کرده‌اند که بر اساس آن میثاق نامه، یک جذب 10 یازده‌نفری را به‌عنوان کمیته‌ی تصمیم‌گیری در باره تغییر کاندیدای نهایی این جریان انتخاب کرده‌اند.
بر اساس آن میثاق نامه‌ی مکتوب شده بنده را به‌عنوان پیگیر کننده و نظارت‌کننده این اقدام انتخاب کردند و نهایتاً پس از بررسی‌های انجام‌شده کاندیدای نهایی این جریان را با حضور ملاحظاتی که وجود داشت انتخاب کردند و آن‌هم جناب آقای «حاج نادر منتظریان» بود. (صلوات حضار)
گزینه نهایی توسط رئیس شورای ائتلاف شهرستان‌های بویراحمد و دنا اعلام شد؛ همچنین با کاندیدای دیگر که نشست داشتیم این کاندیداها به‌عنوان میثاق نامه پذیرفته‌اند. آقای «عسکری» نکته‌ی جالبی را گفتند که «من کاندیداتوری را حق نمی‌دانم که اگر با این سازوکار برسد بگوییم که حقش ضایع شد کاندیداتوری یک تکلیف و بار است و اگر این بار از دوش کسی برداشته شود حتماً خوشحال‌تر می‌شود و اگر تشویق شود که این بار بر دوش بکشد بدین ترتیب دیگران باید همراهی کنند»
آقای امامی هم گفت که «اگر این سازوکار به هرکسی که برسد من هم همراهی خواهم کرد» همچنین در پیامی نوشت «به خاطر مشکلاتی خارج از استان هستم با توجه به احترامی که برای حضرت‌عالی قائل هستم رأی و نظر جنابعالی را رأی و نظر خود میدانم و بنده تابع واقعیت موجود و نظر و رأی اکثریت آن برادر بزرگوار هستم»
امیدواریم که بقیه‌ی دوستان هم بر اساس میثاق نامه‌ای که بسته‌اند و حتماً هم به این میثاق نامه پایبند خواهند بود با این جریان همراهی کنند و همه‌ی شما تلاش کنید.
هرروزی که خون جدیدی از مدافعان انقلاب اسلامی بر زمین می‌ریزد مسئولیتمان سنگین می‌شود هر چه آن خونی که بر زمین می‌رسد مقدس‌تر و انسان بالاتری باشد این بار بر دوش ما سنگین‌تر خواهد شد با شهادت شهید سلیمانی و هم‌رزمانش و شهید ابو مهدی المهندس که از مبارزان دوران دفاع مقدس بوده است از عراقیانی بوده که در دفاع مقدس در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی می‌جنگید و امروز از فرماندهان الحشد اشعبی بوده که در مقابل تهدیدهای آمریکایی ایستاده این خون‌های پاک مسئولینت ما را سنگین‌تر می‌کند همه‌ی ما باید تلاش وهمت کنیم که در شرایط کنونی مردم را دعوت کنیم و از مردم بخواهیم که به کاندیدای خروجی جریان انقلاب رأی بدهند و هرکدام تلاش مضاعف خود را کنند که بتوانند در این انتخابات پیروزی را به دست بیاورند.

انتخاب آینده ما در سرتاسر کشور و شکل‌گیری یک مجلس انقلابی با این خون پاکی که بر زمین ریخته شده است، جهش انقلاب و تحول انقلاب و تحولات جهانی را چند برابر خواهد کرد و نتیجه‌ی انتخابات بسیار تعیین‌کننده خواهد بود و شاید از برکات ریختن این خون پاک همین باشد که عده‌ای از بیدار شوند و عده‌ای از خواب غفلت برخیزند و برای آینده‌ی این انقلاب که خون‌های پاک‌ترین و رشیدترین عزیزان به خاک ریخته شده، چاره‌اندیشی کنند و دامن همت را به کمر بزنند تا این راه نورانی‌تر و پرفروغ‌تر استمرار پیدا کند.
باید تا می‌توانیم تلاش کنیم تا در انتخابات آینده پیروزی با جریان انقلاب، ولایی و جریانی که دنبال مشکلات مردم است و می‌خواهد کشوری بسازد که این کشور امید محرومان و مستضعفان عالم است، جریانی که می‌خواهد راه نورانی شهید سلیمانی را ادامه بدهد؛ و این مسئولیت سنگینی است که امیدواریم با خون پاک این شهید و همه‌ی شهیدان در این مجلس پیکان می‌بندیم که برای تداوم راهشان به‌ویژه در عرصه انتخابات از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم. 

بیشتر بخوانید:

تصاویر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا


هدایت‌خواه: آقای «منتظریان» کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا است

همچنین در این جلسه  خلیفه خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت ایشان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را عزادار کرد و باورش هنوز هم برای ما سخت است.
خلقی‌پور با بیان اینکه هر روز که می‌گذرد شاهد شفافیت نبرد حق علیه باطل در سطح جهان هستیم و این خام‌اندیشی است که فکر کنیم اگر بی‌حرکت بایستیم و کاری انجام ندهیم این اتفاق نمی‌افتد، افزود: این جهالت است که فکر کنیم استکبار جهانی بقیه ملت‌های دنیا را راحت می‌گذارد و نمونه آن دخالت بی چون و چرای شیطان بزرگ در همه جای دنیا به جز جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عنوان کرد: به برکت خون شهدا و به برکت وجود ولایت فقیه نه تنها استکبار جهانی در این کشور جایگاهی ندارد بلکه ایران ام‌القرای جهان اسلام است و هر جا ندای عدالت‌‌خواهی در جهان بلند می‌شود جمهوری اسلامی به کمک عدالت‌خواهان می‌شتابد.
خلقی‌پور با بیان اینکه الان ما در سطح دنیا تعیین‌کننده هستیم و نظام ما یک نظام موفق بین‌المللی است که سرنوشت دنیا را در قرن‌های ۲۰ و ۲۱ تغییر داده است، ابراز کرد: تحلیل‌گران سیاسی دنیا انگشت به دهان، ابعاد مختلف شخصیت رهبر قدرمند ما را بررسی می‌کنند.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تاکید کرد: ما نیروهای انقلاب باید حواسمان جمع باشد و بصیرت داشته باشیم و بفهمیم در چه مقطعی چه تصمیمی بگیریم.
خلقی‌پور عنوان کرد: مجلس آینده باید حتما مجلسی انقلابی باشد و باید نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که تشخیص دهند کجا چه تصمیمی بگیرند نه اینکه بخواهند سرسپرده دشمن باشند و به تبع آن دولت بعدی هم باید یک دولت انقلابی باشد.
وی تاکید کرد: ما به عنوان نیروهای جریان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و دنا باید مسائل شخصی را کنار بگذاریم و با وحدت و همدلی تلاش کنیم که وظیفه خود را در منطقه خودمان به انجام برسانیم.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه ما باید ملی فکر کنیم و منطقه‌ای عمل کنیم، گفت: باید از تک‌روی و منیت بپرهیزیم و روحیه ایثار را در خود تقویت کنیم و زمانی می‌توانیم در مقابل خون شهدا پاسخگو باشیم که بگوییم ما در فلان موقعیت تصمیم منطقی گرفتیم.
خلقی‌پور با اشاره به سه مجمع پیشین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افزود: خوشبخانه در مجامع پیشین الگوی خوبی را در کشور ترسیم کردیم و مجامع ما به عنوان مجامع موفق در کشور مطرح شد.
وی با بیان اینکه ما برای خودمان نباید هیچ بخواهیم بلکه هدف همه ما باید اسلام باشد و باید فردای قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشیم، گفت: امیدواریم خدا به همه ما توفیق دهد که بتوانیم در این امتحان پیش‌رو یعنی انتخابت مجلس شورای اسلامی سربلند و سرافراز بیرون بیاییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه تو که خودت کوچکترین نقشی در انقلاب و جنگ نداشتی برا منافع شخصی خودت مصادره کرده بودی در روز شهادت سرداران اسلام میتینگ برگزار می کنی
با این میتینگی که برگزار کردی بویراحمد شرمنده شهید سلیمانی و همرزمانش شد
تمام آرایی که در ادوار قبل به تو دادیم که حداقل حرمت خون شهدا را هم حفظ نکردی
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه باز شروع کرد و از نام و یاد یک شهید در سیاست و معاملات سیاسی خود شروع کرد این است که میگویند برادر من کل ایران در سوگ سردار رشید. و شجاع و همه شهدا ماتم و در غم اندوه هستند ،حتی ایرانیان خارج نشین ،تو اگر قرار کار سیاسی کنی از خودت و هم کیشان سیاسیت مایع بزار لطفا نام شهدا را وارد این بازی نکنید .
احمد
Iran, Islamic Republic of
توموقعی که رهبرعزای عمومی اعلام کردن جلسه انتخاباتی راه انداختین شماکه ادعای ولایتمداری داریدمیدونیددل رهبرخون چون دلتون اومدچطورنای حرف زدن داشتیدمن که ازبس گریه کروم صدام بالانمیاد
رامین
Iran, Islamic Republic of
یه مطلب راجب یه نشست چندبارمیزنین یه بارزدین دیدین مردم بهتون حمله کردن چراتواین روزکه عزای عمومی جلسه انتخاباتی واسه منتظریان تشکیل دادین حالاوایه دوباره همون مطلب زدین واضافه کردین که درباره حاج قاسمم صحبت کردین ولی محوریت جلسه تبلیغ برای جناب منتظرین وتاییدایشون توسط هدایت خواه بود وای برشما
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ...شما از هیچی خبر ندارین
جواد
Iran, Islamic Republic of
اگه به قول خودتون بایدبه کسی رای بدیم که فرهنگ شهادت درک کنه وحاضربه شهادت باشه پس بایدبه دکترروشنفکر یاجناب دهراب پوررای بدیم که هردوخانواده شهیدن وواسه مملکتمونیم شهیددادن
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
حق باشماست بایدبه کسی رای بدیم که ارادتشوبه نظام ثابت کرده من به روشنفکررای میدم که شناخت کافی روخانوادش دارم هم خودش وهم برادرانش همه جبهه رفتن ویکی ازبرادرانش که معلم بوده هم شهیدشده وجزاولین شهدابوده واینقدربزرگ ووالامقام بودوانسان مهمی که ازدستش دادیم که بعدازشهادتش حکم استانداریش اومد ترجیح میدم به ایشون رای بدم که توعمل ثابت کرده خودش وخانوادش پایبندبه انقلابن واون چهل هزارنفری که سری اول رای بهش دادن هم براساس همین شناختی که ازخودش وخانوادش داشتن وقبولشون داشتن بهش رای دادن
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
واقعا خلیفه خلقی پور و شجاعیان و مسعود حسینی بیشتر طرفداران این حزب
مسلم
Iran, Islamic Republic of
به دکتردهراب پورافتخارمیکنم که حرمت حاج قاسم نگه داشت وتوجلسه انتخاباتی شماحضورپیدانکردتوقعی غیرازاینم ازش نمیرفت چون واسه این ملکت خون دادن خانواده شهیدن وبراشهدااحترام قائلن نه مثل شمافقط حرف میزنیدوخودتون هیچی رورعایت نمیکنیدوتوروزشهادت حاج قاسم سلیمانی وعزای عمومی متینگ انتخاباتی برگزارمیکنید
وطن
Iran, Islamic Republic of
تواین روزعزای عمومی میتینگ انتخاباتی راه انداختین چراجلستون لغونکردیدهمین جلسه رواگه اصلاح طلب هاگرفته بودن جناب هدایت خواه فریادوای مصیبتاسرمیدادن
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
من خودم خدا وکیلی یک اصولگرا هستم که در روز عزای عمومی متینگ انتخاباتی بر گزار می کنید و این بزرگ در تاریخ ثبت خواهدشد وهر جلسه ای وهمایشی که در طول این چند ماه برگزارگردید به شکست بیشتر نزدیک شدیدوعلت آن هم چون بر خلاف رضای خدا و مردم قدم بر می دارید
Iran, Islamic Republic of
کی به حرف تو گوش میکنه .مجلس انشانویس مد نظر اوست نه مجلس انقلابی .انقلابی کسی هست که برنامه اش به اقتصاد تحرک ببخشه نه فقط بیانیه صادر کنه
Iran, Islamic Republic of
بابادیگه بس.چرادرروزاعضای عمومی که ازطرف رهبرمعظم انقلاب اعلام شدمیایی برنامه انتخابات برگزارمیکنی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه همه آنها که تو و دوستانت را اینجوری در منگنه گذاشته که در روز عزای ایران اسلامی میتینگ انتخاباتی برگزار می کنید از شما انقلابی ترند چون برای انقلاب شهید دادن و هزینه کردن اما برای انقلاب چه هزینه ای کردی که از هر حربه ای استفاده می کنی که خودت را انقلابی و بقیه را مخالف بخوانی شما انقلابی
دیگه مردم تو و دوستانت را شناختن باید بجای دست و پا زدن از خون شهدا و سردار سلیمانی و مردم بویراحمد عذرخواهی کنی برادر تا انشاالله به راه راست هدایت شوی
محدثه
Iran, Islamic Republic of
بعید در روزی که حاج قاسم شهید میشه برای منتظران تبلیغ کنی
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتطریان
علی
Iran, Islamic Republic of
ه سلیمانی یه شهید ملی است میدانن که سلیمانی گفت مردم را بهچپ و راست تقسیم نکنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1