تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۱۶۱۰۲
با حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور؛

کارگاه توانمندی سازی و دانش افزایی مربیان تنیس برگزار می شود

۰
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
کبنا ؛
 به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، یاری نسب نایب رئیس هیات تنیس روی میز کهگیلویه بویراحمد از برگزاری کارگاه دانش افزایی و توانمند سازی مربیان این رشته با حضور نایب رئیس فدراسیون و رئیس استعداد یابی فدراسیون تنیس روی میز کشور در یاسوج خبر داد.
هانیه یاری نسب، نایب رئیس هیات تنیس روی میز کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حمایت فدراسیون، تلاش و پیگیری‌های خضوعی رئیس هیات تنیس روی میز استان در رشد و ارتقای این رشته در کشور گفت: کارگاه توانمندسازی و دانش افزایی مربیان تنیس روی میز استان در یاسوج برگزار می‌شود.
یاری نسب، نایب رئیس هیات تنیس روی میز کهگیلویه بویراحمد از حضور فاطمه کیوانی نایب رئیس و رئیس کمیته استعداد یابی فدراسیون تنیس روی میز کشور بعنوان مدرس این دوره خبر و اظهار داشت: این دوره روزهای 12 و 13 دیماه در یاسوج برگزار می‌شود.
این مقام مسئول در هیات تینس روی میز استان از حضور 10 مربی و 16 بازیکن برتر استان در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره خبر و هدف از برگزاری این کارگا ه را ارتقای سطح دانش علمی مربیان و بازیکنان وآموزش آخرین تکینک ها و تاکیتک های این رشته عنوان کرد.
نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان از حمایت‌های علوی مدیر کل، معاونین در رشد و شکوفایی این رشته در استان تقدیر و تصریح کرد: آئین افتتاح این دوره روز پنج شنبه 12 دیماه با حضور علوی مدیر کل، معاونین ومدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در محل خانه تنیس روی میز استان در شهر یاسوج برگزارمی شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1