تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۶۰۹۲
سرهنگ کیقباد مصطفایی خبر داد؛

کشف بیش از ۴۹ کیلو مواد مخدر در شهرستان «دنا»

۰
کشف بیش از  ۴۹ کیلو مواد مخدر در شهرستان «دنا»
کبنا ؛جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع مواد مخدر از دو دستگاه خودروی پراید در دو عملیات جداگانه در شهرستان دنا خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که افرادی به مغازه ای در شهرستان دنا مراجع و جهت خرید چک پول جعلی ارایه داده اند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش پاتاوه شهرستان دنا قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی به مرجع قضایی و بررسی صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و دو متهم را که با یک دستگاه خودروی پراید بودند دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.
مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلو حشیش، ۱۴ کیلو و ۹۰ گرم تریاک و سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان چک پول جعلی کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی در ادمه افزود: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان به  یک دستگاه خودروی پراید مشکوک  و آن را متوقف کردند
وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو ۹۵۰  گرم تریاک کشف و ضبط  و راننده را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند .
همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کنتور آب در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.
وی عنوان کرد: مأموران با انجام اقدامات فني و گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و هدفمند، دو سارق حرفه اي را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقيقات فني و تخصصي به ۱۰۳ فقره سرقت اعتراف و از آنان مقادیری اموال مسروقه از جمله یک تن سیم برق، پنج عدد باطری خودرو و ۱۰۰ عدد  شیر آلات کشف  شد و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پايان ضمن قدرداني از تعامل مردم با پليس بر همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکيد کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي غير قانوني مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰  اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاري ها اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1