تاریخ انتشار
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۱۵۹۹۴
حمله مافیای فساد به فعالین محیط زیست و عدالت خواهان؛

به نام لیبرالیسم به کام فساد در بویراحمد

۳
۰
به نام لیبرالیسم به کام فساد در بویراحمد
کبنا ؛بدون شک برگزاری عهدواره دانشجویی که رسالت خود را از بیانیه گام دوم انقلاب گرفته است تریبونی است برای فریاد زدن آنچه که در این 40 سال گفته نشده بود و این عهدواره بیعتی دوباره داشت با عدالت و مبارزه با فساد و اصرار بر دوگانه اسلام و استکبار، در این عهدواره چون دیگر برنامه‌های تجلیلی؛ از فعالین جریان ساز تجلیل شد طبیعتاً هر برنامه‌ای نقاط قوت و ضعفی دارد که این عهدواره از این رو نمره قابل قبولی می‌گیرد، اما آنچه که در فضای رسانه‌ای استان شاهد آن هستیم فعال شدن مافیای زر و زور و تزویر علیه این عهدواره و برخی از سخنرانان آن است که جنبش دانشجویی و عدالتخواهان دمار از روزگارشان دراورده و در راه عدالت و مبارزه با فساد چهره شوم این مافیای گردن کلفت را از دشت سقاوه گرفته تا کارخانه قندیاسوج و جاده چهاربانده بوشهر-اصفهان که از وسط ذخیره گاه دنا عبور می‌کند و... برملا کرده‌اند، جریان فساد به همراهی برخی از سایت‌های منفعل که بازدیدی کمتر از انگشتان دست دارند بخاطر عدم فعالیت و تجلیل نشدن در این عهدواره با حمله‌های ناروا به دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی آنها را به رگبار توهین و افترا بسته و جمله شهید همت را نیز فراموش کرده‌اند که می‌فرمایند (زمان بازرگان به ما بر چسب چریک زدند، زمان بنی صدر هم برچسب منافق! الان هم بر چسب خشک مقدسی و تحجر. هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می‌کنیم، اما بسیجیان دلسرد نباشید. حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند) این مافیای زورگو آتش تهیه خود را به سمت یکی از فعالین محیط زیست که فرزند تنها شهید محیط زیست کشور در دوران دفاع مقدس است و از سخنرانان این برنامه نیز بوده متمرکز کرده و با دوگانه خودی و غیرخودی دکترسیدیوسف مرادی را به سمت ترور شخصیتی برده‌اند، لازم میدانم چند نکته را درباره این فعال محیط زیست بیان کنم:
1- سیدیوسف فرزند تنها شهید محیط زیست در دفاع مقدس است و راه پدر را نرود چه کند.
2- سید یوسف مبارزه در راه محیط زیست را از دهه 70 آغاز و سابقه طولانی در این مبارزه دارد، از آن زمانی که به نام گازرسانی هزاران بلوط را ریشه کن می‌کردند.
3- دکترمرادی راه خود را از پدری آموخته که نامه به محیط زیست جهانی در خصوص انباشت زباله‌های صهیونیستها در اطراف شهر بعلبک برای حمایت از فلسطینی‌ها و لبنانی‌های ساکن بعلبک می‌داد زمانی که در لبنان در حال مبارزه با فاشیست‌های صهیون بود.
4- سید با نگاه انقلابی خود از محیط زیست دفاع می‌کند و از معدودکسانیست که حرف اسلام را برای دفاع از محیط زیست میزند.
اژدهای هفت سر فساد بداند که نه تنها دست از حمایت بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی و عدالتخواه بر نخواهیم داشت بلکه هر انقلابی از جمله سیدیوسف را تا آخرین لحظه حمایت می‌کنیم.
------------------------------
اسماعیل مدبر مقدم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود برسید یوسف عزیز حقا که کارش درسته
لودابی
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت برای آقای مرادی عزت وذلت دست خداست.
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
حاشاوکلا مطلب خوبی نوشتی دست مریز اد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1