تاریخ انتشار
جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۱۵۹۴۹
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛

امام جمعه یاسوج بعد از ۲۶ سال خداحافظی کرد /حسینی از مردم حلالیت طلبید

۲
۱
امام جمعه یاسوج بعد از ۲۶ سال خداحافظی کرد /حسینی از مردم حلالیت طلبید
کبنا ؛
ظهر روز (جمعه 6 دی ماه 98) آخرین نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی برگزار شد.
به گزارش کبنا، «حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه نماز جمعه این هفته، از همه عوامل برگزاری آیین نماز جمعه در طول ۲۶ سال اخیر تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: نماز جمعه یک عبادت سیاسی عبادی است و از هدایا و موهبت های الهی است، باید قدردان آن بود و باید حضور باشکوهی در ان داشت.
حجت الاسلام حسینی به انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی گریزی زد و گفت: حضور در انتخابات باید برای خدا باشد.
وی در رابطه با استعفاء آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: جد بر جد در این منطقه رهبری دینی و ارشادی مردم را بر عهده داشتند مخصوصا مرحوم آیت الله ملک حسینی(ره) و سید صدرا و سید حبیب الله ملک حسینی که خانواده دینی و مذهبی بودند و مردم هم در تشییع آیت الله ملک حسینی (ره) کاری کارستان کردند که از این روحانی شناسی و قدرشناسی مردم استان قدردانی می کنیم.
خطیب جمعه یاسوج گفت: استان ما تنها استانی بود که امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه دو نفر بودند، بنابراین در آینده نزدیک امام جمعه جدید که هم نماینده ولی فقیه باشد و هم امام جمعه در این سنگر خدمت خواهد کرد.
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امیدوارم‌ امام جمعه جدید یاسوج به زودی معرفی می شود و نمایندگی ولی فقیه و امام‌جمعه یاسوج را برعهده می‌گیرد.
سید علی اصغر حسینی امروز در آخرین حضور خود به عنوان امام جمعه شهر یاسوج به برخی از مناسبت ها اشاره کرد و گفت: موضوع سوادآموزی بسیار مهم است که امام این موضوع را مطرح کردند که همه باید برای سوادآموزی حرکت کنند.
وی به جامعه بیسواد و باسواد و تفاوت آن ها اشاره کرد و گفت: بسیار تفاوت میان جامعه عالم و بیسواد وجود دارد در اول انقلاب میانگین باسوادی 30 درصد بود و امروز به برکت انقلاب بالاتر از 90 درصد است.
امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه شهر یاسوج به ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری در 5 جمادی الثانی اشاره کرد و گفت: اگر زینب در کربلا نبود کربلایی نبود  عاشورایی وجود نداشت و این پدیده بی نظیر به وسیله زینب ماندگار شد.
حجت الاسلام حسینی در انتهای سخنان خود گفت: از همه مردم یاسوج حلالیت می طلبم و خداحافظی می‌کنم و اگر کندی و تندی بوده پوزش می‌طلبم.
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی شهر دهدشت جانشین آیت الله ملک حسینی و آیت الله حسینی در مناصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مقدم حاج آقا سید نصیر حسینی را گرامی می داریم
مردانی
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار حضرت حجت الاسلام سید نصیر حسینی در مدت یازده سالی که در منصب امام جمعه کهگیلویه حضور داشتند بخوبی در برقراری تعادل و حل و فصل مناقشات محلی و قومی و ایجاد مودت و همدلی در بین مردم و مسئولان کوشیده و منشاء خدمات ماندگاری بوده‌اند بهترین دعا هایمان بدرقه راه ایشان باد.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1