کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها فارغ از جناح‌های سیاسی نسبت به ارزش‌های دینی قلم بزنند

5 دی 1398 ساعت 17:36

معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کند.


نشست پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با حضور معاون پیشگیری دادگستری استان، دو معاونت اجتماعی و سیاسی سپاه فتح و مسئول بسیج رسانه امروز (پنجشنبه 5 دی ماه 98) در کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست ارسلان‌جو معاون اجتماعی رسانه‌ها را به قلم زدن مطالب در حوزه اجتماعی دعوت کرد و گفت: رسانه‌های استان در این خصوص اقداماتی داشتند که می‌طلبد رسانه‌ها بیشتر به این حوزه بپردازند.
وی با اشاره به عقب‌ماندگی و عدم توسعه استان گفت: این عقب‌ماندگی را باید با شتاب بیشتری جبران کنیم.
این مسوول بر تلاش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در اسفندماه تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم نشانه مقبولیت و محبوبیت نظام است.


 
در ادامه این نشست ظهرابی معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن برای حوزه غرب آسیا برنامه‌هایی دارد که لازم است رسانه‌ها این مسائل را بیان کنند.
وی با بیان اینکه برنامه دشمن در داخل کشور از ۱۰ سال پیش و در فتنه سال ۸۸ کلید زده شد، افزود: دشمن در تدارک این فتنه موفق نشد به همین دلیل در حوزه اقتصادی برنامه‌ریزی کرد و دنبال راهکار در حوزه نظامی بود.
ظهرابی خاطرنشان کرد: دشمن برای هر لحظه ایران برنامه تدارک دیده و امسال هم شاهد برنامه دشمن بودیم و از همه ابزارها برای تقابل با جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.
معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برجام گفت: خروج از برجام در وضعیت کنونی  به نفع ایران نیست اما باید چارچوب آن حفظ شود.
وی به راهبرد مقاومت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن ما را تهدید کرد اما ما با سرنگون کردن پهپاد و توقف کشتی انگلیسی تهدیدها را عملی کردیم.
این مسوول بیان کرد: در این شرایط انتظار می‌رود رسانه‌ها فارغ از گروه و حزب سیاسی نسبت به ارزش‌های دینی قلم بزنند.
ظهرابی به شگرد کشته‌سازی و بازی خون دشمن در حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: راهبرد دشمن در اوضاع اخیر اغتشاش فکری در اذعان عمومی است.

 
ظهرابی به اهمیت شبکه ملی اطلاعات و امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها به دنبال امیدآفرینی باشند.


کد مطلب: 415928

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415928/رسانه-ها-فارغ-جناح-های-سیاسی-نسبت-ارزش-های-دینی-قلم-بزنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1