تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۱۵۹۱۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

تشکیل پرونده قضایی برای ۲ کاندیدای مطرح گچساران/ بازداشت ۲ فرد مسلح در حوزه انتخابیه گچساران و باشت / اخطار به ۱۶ نفر از مدیران استان برای جانبداری از نامزدها/ توضیحاتی در باره پرونده کارخانه قند یاسوج/ سایت‌های غیرمجاز فیلتر می‌شوند

۳
۱
تشکیل پرونده قضایی برای ۲ کاندیدای مطرح گچساران/ بازداشت ۲ فرد مسلح در حوزه انتخابیه گچساران و باشت / اخطار به ۱۶ نفر از مدیران استان برای جانبداری از نامزدها/ توضیحاتی در باره پرونده کارخانه قند یاسوج/ سایت‌های غیرمجاز فیلتر می‌شوند
کبنا ؛نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ انتخاباتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه با حضور جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی در بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز (پنجشنبه 5 دی ماه 98)، نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ انتخاباتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه با تلاش بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی در یاسوج مرکز استان برگزار شد که عیسی حسنی معاون پیشگیری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، از تشکیل پرونده ویژه برای ۲ کاندیدای انتخاباتی مطرح گچساران و باشت خبر داد.
حسنی افزود: متاسفانه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۲ کاندیدای مطرح انتخاباتی تخلفات گسترده‌ای انجام داده‌اند که اکنون برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.
 وی با بیان اینکه چندی پیش در سخنرانی یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه باشت، چهار نفر با اسلحه حضور داشتند، اظهار داشت: از این چهار نفر ۲ نفر بازداشت و ۲ نفر اکنون فراری هستند.
 معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شک نکنید دستگاه قضایی با این متخلفان بشدت برخورد قضایی انجام می‌دهد و افراد بازداشت شده تا پایان انتخابات آزاد نمی‌شوند.
حسنی با اشاره به ارسال برخی از تصاویر در فضای مجازی از میتینگ انتخاباتی روز گذشته در شهرستان باشت، ادامه داد: چهار نفر دیگر با اسلحه در فضای مجازی تصویر گذاشته‌اند اما صورت خود را با فتو شاپ پنهان کرده‌اند.
 وی گفت: اگر فردی بتواند این افراد را شناسایی و به ما معرفی کند بطور حتم بنده بعنوان معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از افرادی که آنان را به ما معرفی کند، تشکر می‌کنم.
 معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که پرونده کیفری برای اسلحه بدستان متینگ انتخاباتی روز گذشته باشت تشکیل شده و دلیلی ندارد از اسلحه در انتخابات استفاده شود.
 حسنی گفت: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۲ کاندیدای مطرح با هم رقابت در قربانی کردن حیوانات کرده‌اند و در این ارتباط هم رقابت شدیدی با هم گذاشته‌اند. 
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور اخطار تلفنی، حضوری و کتبی به ۱۶ نفر از مدیران استان در بحث جانبداری در انتخابات هم خبرداد.
 حسنی افزود: برخی از مدیران ما در فضای مجازی در حمایت از برخی از کاندیداهای انتخاباتی تصاویری را منتشر که به آنان هم تذکر داده شده است. 
وی تاکید کرد که هیچ کارمندی از کارمندان دستگاه قضایی حق جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی ندارد و اگر کسی این کار را کند بدون شک باید منتظر عواقب آن باشد.
حسنی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: حوزه پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت آپارتمان‌های شهرک امام حسین یاسوج ورود کرده و کارهایی هم در این زمینه انجام شده است.
این مسئول از برخی خودزنی‌ها به بهانه مطالبه‌گری انتقاد کرد و گفت: به بهانه مطالبه‌گری قوه قضاییه را می‌کوبند که این نوعی خودزنی است که باید به مطالبه‌گری بسیج دانشجویی در خصوص کارخانه قند اشاره کرد.
معاون پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به لحاظ حقوقی رای ابطال کارخانه قند صادر و در دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی است، فرجام‌‌خواهی صورت گرفته که قرار است  بخشی از پرونده برای فرجام‌خواهی ارسال شود و در جنبه کیفری، پرونده در دادسرا رسیدگی و کیفر خواست آن صادر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
سلام و نور خداوند متعال برفرزندان انقلابی و ایثارگران بی نام‌نشانی که الحق درکناردیگرحوزه های قضایی و امنیتی بخوبی و بدرستی و صحیح و باعدالت تمام هم امنیت استان وهم درصددایجادفصایی آرام تر وبدون هیچ نابرابری و با عدالت اجتماعی رااجراکرده ،باشدکه خداوند یاری تان و باوهمراه گام دوم انقلاب این انقلاب اسلامی رابدست صاحب الحق حضرت صاحب الزمان (عج)برسانیم..
...
Iran, Islamic Republic of
خداقوت؛

با برخی باید با قاطعیت برخورد کرد...
متعجب
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی به تاجگردون میرسه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1