تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۱۵۸۶۶

دیدار مدیران فرهنگ و رسانه سپاه فتح با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
دیدار مدیران فرهنگ و رسانه سپاه فتح با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
در این دیدار مسئول معاونت فرهنگی هنری و مسئولان سازمان بسیج رسانه و بسیج هنرمندان سپاه فتح حضور با تبریک به مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهکیلویه و بویراحمد برای محمد علی پیرسبزی آرزوی موفقیت کردند.
به گزارش کبنا در این جلسه پیرسبزی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهکیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همکاری های قبلی سپاه استان با این اداره و با اشاره به تلاش های نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی برای آرامش و امنیت استان و کشور و هم چنین خدمات آن ها در دیگر عرصه ها، گفت: همه ما باید قدردان خون شهدا و این امنیت بوده و در هر سنگری وظایف خود را به درستی انجام دهیم.
وی به علاقه دیرینه خود به سپاه و بسیج اشاره و افزود: ما هم در سنگر فرهنگ و هنر و در راستای دفاع از نظام خود را همسنگر شما می دانیم و با توجه به برنامه های پیش رو در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ان شالله شاهد تعاملات و همکاری های بیشتری خواهیم بود.
وحید مثنوی؛ مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح در این دیدار به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی و هنری اشاره و گفت با توجه به این که رهبری فرمودند فرهنگ همان چیزی است که من حاضرم جانم را فدایش کنم، لذا همه ما وظایف سنگینی در توجه و اقدام به مسئله مهم فرهنگ در استان داریم.
 مثنوی با اعلام آمادگی سپاه فتح برای هرگونه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همان گونه که در برنامه های اخیر مانند نمایشگاه کتاب و مطبوعات و جشنواره ها این همکاری ها وجود داشت، ان شالله از این پس نیز شاهد همکاری های بیشتر سپاه فتح و فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم.
رضایی مسئول بسیج رسانه سپاه فتح نیز با تبریک مجدد به این مدیر هم استانی خواستار همکاری های بیشتر در خصوص رفع مشکلات اصحاب رسانه و ارائه خدمات به این قشر تلاشگر شد. اصالت مسئول بسیج هنرمندان سپاه فتح نیز با گرامی داشت یاد کارکنان تازه درگذشته اداره فرهنگ و ارشاد استان گفت بین بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد استان همکاری و مشارکت خوبی وجود دارد که ان شالله شاهد اتفاقات بهتری در زمان آقای پیرسبزی باشیم.
هم چنین در این جلسه که معاونین اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند درخصوص همکاری سپاه و بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص جشنواره رسانه ای ابوذر، جشنواره سرود و راه اندازی سینما انقلاب یاسوج گفت و گو و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شیروان آسودی لنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای پیرسبزی، این انتخاب شایسته و انتصاب نیکو ،برازنده افرادی همچون حضرتعالی می باشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1