تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۱۵۸۵۶
رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد

تاریخ افتتاح آزادراه و پلاسکو/ فروش ۳۵ هزار میلیارد تومانی بنیاد تا پایان سال

۰
تاریخ افتتاح آزادراه و پلاسکو/ فروش ۳۵ هزار میلیارد تومانی بنیاد تا پایان سال
کبنا ؛رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: بنیاد مستضعفان در نه ماهه نخست امسال ۲۶ هزار میلیارد تومان تولید و فروش داشته است و امیدواریم تا پایان امسال به ۳۵ هزار میلیارد تومان برسد.
 پرویز فتاح در نشست خبری امروز اظهار کرد: فروش کل بنیاد در ۹ ماهه ۲۶ هزار میلیارد تومان بوده است و این نشان می دهد که از برنامه ها جلوتر بوده‌ایم. امیدوارم در ابتدای سال آینده تولید و فروش ما از ۳۵ هزار میلیارد تومان گذشته باشد که رکورد بسیار خوبی است.
وی افزود: ۱۷۴ شرکت ثبت شده داریم که ۱۶۹ شرکت آن فعال است که از این تعداد که مجمع آن‌ها را برگزار کردیم ۳۶ شرکت زیان‌ده بوده است که کاملاً شفاف اعلام می‌کنیم اما در این ۹ ماه بسیاری از شرکت ها از زیان خارج شدند و انشالله در پایان امسال همه شرکت ها از زیان دهی خارج شوند.
 رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه حدود ۵۴۰۰ میلیارد سود دهی این نهاد بدون احتساب مالیات بوده است، ادامه داد: ۶۷۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردیم که فکر کنم به هزار میلیارد تومان برسد و در سال ۹۶ تسویه مالیاتی گرفتیم چرا که همه شرکت‌های ما موظف به پرداخت مالیات هستند و در تمام سنوات گذشته پرداخت شده است و این نکته که بعضاً منتشر می شود که شرکت‌های ما مالیات نمی‌دهند، صحت ندارد.
فتاح اضافه کرد: در سال آینده ۱۶۰۰ میلیارد تومان مالیات تعیین برای بنیاد مستضعفان کرده‌اند که البته این افزایش ناشی از تصمیم دولت در افزایش درآمدهای غیر نفتی خود است.
وی به آزادراه تهران-شمال به عنوان بزرگترین پروژه این بنیاد اشاره کرد و گفت: قطعه اول آزادراه تهران-شمال در بهمن ماه افتتاح می شود و پلاسکو نیز تا نیمه سال آینده ساخته شده و تحویل داده می شود و امیدواریم تا سال آینده هیچ پروژه باقی مانده‌ای نداشته باشیم. ‌
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1