تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : ۴۱۵۸۵۰
کبنا بررسی کرد

یک سالگی حضور خداداد غریب پور در ایمیدرو

۴
۱
یک سالگی حضور خداداد غریب پور در ایمیدرو
کبنا ؛ یک سال از روزی که خداداد غریب پور به عنوان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) معرفی شد می‌گذرد. وی در جلسه معارفه خود بر حرمت انسان‌ها و اخلاق مداری، پاسخگو بودن و راستگو بودن و چهار اصل توکل به خدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار دست تاکید کرد.
معاونت غریب پور یکی از اولین تجربه‌های مدیریتی کلان یک کهگیلویه و بویراحمدی در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نهادهای اقتصادی کشور و در یک دوره خاص از لحاظ خاص اقتصادی بود. نگاهی به تجربه مدیریت یک ساله غریب پور در این سازمان مهم گواه آن است که این مدیر جوان یک دوره موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته است و بارها مورد تحسین مسئولان ارشد کشور قرار گرفته است.

وی در همان جلسه معارفه خود از عزم جدی سازمان برای یک تحول اساسی سخن گفت و اتفاقات یک سال بعد بخوبی نشان داد که این ادعا و شعار تا چه اندازه واقعی بوده است و مدیریت غریب پور در طول یک سال گذشته منشأ تحولات و اتفاقات بزرگ و کم سابقه‌ای در ایمیدرو بوده است به گونه‌ای که این سازمان دچار تحول اساسی و یک جهش بزرگ در عرصه معدنی کشور شده است.
این مدیر جوان در تجربه‌های قبلی مدیریتی خود بویژه در شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی یک دوره کاملاً موفقیت آمیز را داشت و بواسطه همان موفقیت مورد اعتماد قرار گرفت و سکان سازمانی در حد یک وزارت خانه به وی سپرده شد.
در روز معارفه غریب پور در ایمیدور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بعد از موفقیت در اجرای زودتر از موعد پروژه سنگان توسط گروه توسعه ملی به مدیریت آقای غریب پور که برای خود بنده نیز عجیب بود، آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در مورد این پروژه گفت: «پروژه سنگان خاطره انگیز شد».

غریب پور در شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به رشد و پیشرفت شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ بزرگ اقتصادی کمک کرد و به تقویت نیروی نخبه انسانی پرداخت. در همین مجموعه بخش زیادی از نیروی انسانی و شایسته استان که تا پیش از این فرصت و حمایتی برای بروز و ظهور نداشت مورد اعتماد و حمایت قرار گرفت و البته مزد این اعتماد هم نصیب گروه توسعه ملی شد.
غریب پور در ایمیدرو با یک نگاه توسعه محور و اصرار بر نگاه به داخل در شرایطی که درهای بیرونی یکی از بعد دیگری بواسطه تحریم‌ها بر روی اقتصاد کشور بسته می‌شود به احیاء و فعال‌تر شدن این سازمان کمک کرد و در طول یک سال گذشته به گواه همه کارشناسان ایمیدرو و مدیریت آن از موفق‌ترین سازمان‌ها و مدیران اقتصادی و صنعتی کشور بوده است.
دو طرح اکتشافی در چرام‌در استان و حمایتو پیگیری چندین طرح معدنی دیگر در استان نشان داد که تاکید غریب پور بر توجه به مناطق محروم یک استراتژی واقعی و جدید برای ایمیدرو بوده است و ایمیدرو در یک سال اخیر از جمله دستگاه‌های فعال در رفع محرومیت زدایی در کشور بوده است
افتتاح طرح‌های بزرگ و ملی در کرمان، خوزستان، آذربایجان شرقی با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور از دیگر اقدامات موفقیت آمیز ایمیدرو در سطح کشور بوده است.
 کمتر هفته و حتی روزی است که در تقویم کاری ایمیدرو برنامه، اکتشاف و یا افتتاحیه جدیدی نباشد.
غریب پور را باید مصداق یک مدیر ملی موفق و الگوی توانمندی از مدیریت دانست که می‌تواند منشأ تحولات اساسی در یک گستره وسیع باشد. با این وجود وی هرگز کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نکرده است و با علم به مشکلات تاریخی استان ضمن حمایت از طرح‌های منطقی و دارای بازدهی در استان از نیروی انسانی استان نیز حمایت شایسته‌ای داشته است و با اعتقاد به شایستگی و رعایت ضوابط قانونی در هر کجایی که توانسته است از نیروهای انسانی شایسته استان تمام قد حمایت کرده است.
 درب اتاق وی به روی همه و بویژه مدیران و مردم استان در طول هفته باز است و تاکنون جلسات مختلفی برای کمک به استان در دفتر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است و بدون شک خروجی این جلسات و دغدغه‌ها به زودی در توسعه استان مشخص خواهد شد.

غریب پور بر جایگاه نیروی انسانی شایسته تاکید دارد و در همان جلسه معارفه گفت: موفقیت مدیران مرهون تلاش نیروی انسانی خوب است، امیدورام با لطف خداوند و همکاری و هم افزایی با یکدیگر، موفقیت و سربلندی ایمیدرو رو در افق توسعه و استقلال کشور شاهد باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ش پ
Iran, Islamic Republic of
حالا خدا میدونه چقد به کبنا پول داده این مطلب را بزنه. مطلب بی ربط
هدایت جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
دکتر خداداد غریب پور مدیری است که آداب مدیریت را بدون اینکه ادعایی کند در سطح بالا میداند
استراتژای مدیریتی او دانش محور و به روز و بر مبنای درک واقعیتها است
مخاطب را خوب میشناسد و بر همه امورات جامعه هدف خود احاطه و نظارت دارد
شناخت خوبی از حوزه عملکرد خود و بخشهای مهم اقتصادی و سیاسی و زیر بخش های مرتبط دارد و واهمه ای از بیان مشکلات و چالشها ندارد
دکتر غریب پور کاملا امیدوار به آینده است چون قضاوتها و کلام و گفتار او بر مبنای پتانسیلها و ظرفیت های موجود کشور است
دلسوز است و دلگرم به دستگیری دیگران به ویژه مستعدان و مستمندان
آینده را در ایجاد شغل و کار و حمایت از بخش تولید و خدمات کشور دارد و به راحتی سرزمین ایران و ظرفیتهای آن را میشناسد
دکتر غریب پور چهره شاخص اقتصاد و اخلاق و صنعت در ایران است
او یک چهره ملی است که از زیربخش ترین مناصب اجرایی کشور تا سطح عالی تجربه اندوزی کرده است
به یاری یزدان پاک این آغاز راه است و از این مرد بزرگ بیشتر خواهیم شنید
تا خدا چه خواهد .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این برای همه روشن هست که انتخاب ایشون صرفا بخاطر بازی های سیاسی بوده و بس، و اینکه قاعدتا ایشون باید نگاهی به گذشتشون داشته باشند ، کسی که به / وفا نکند وای به حال دیگران...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از این همه خسته نشدی!!همه واقعیات رو بخوبی میدانند و میبینند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1