تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۴۱۵۸۴۵
متن ارسالی؛

جناب «وکیلی» بویراحمد و دنا شما را نمی‌خواهد، بر گردید

فرشاد حسن شاهی
۱۸
۳
جناب «وکیلی» بویراحمد و دنا شما را نمی‌خواهد، بر گردید
کبنا ؛متن ارسالی؛ بیش از یک هفته از برنامه‌ای که قرار بود به عنوان یک برنامه دانشجویی برگزار شود ولی تبدیل به متینگ‌ انتخاباتی دکتر وکیلی شد، می‌گذرد. ‌
بعد از آرام شدن فضای رسانه‌ها چه مخالف چه منتقد چه حامی دکتر وکیلی؛ قصد دارم به عنوان یک دانشجو با جناب وکیلی صحبتی داشته باشم.
چون رسالت اصلی دانشجو آگاهی بخشی به جامعه است.
شاید بیشترین چیزی که به عنوان یک دانشجو باعث آزارم شد. خفه شدن صدای دانشجو در سالن جرجانی توسط جناب وکیلی و حلقه‌های اطراف آن بود. که آن صندلی‌هایی که نشستن دانشجو بر روی انها جز حقوق اولیه آنها در سالن جرجانی بود را اشغال کردند.
البته یک هفته قبل از روز برنامه پیاده نظام‌ها و آنهایی که منافعی به آنها رسیده است به عنوان مبلغ برنامه در شبکه‌های اجتماعی در حال رایزنی افراد برای حضور در برنامه بودند.
ایا تکمیل یک سالن شاید پانصد نفره توسط نزدیکان اقای وکیلی واقایانی که به ان ها منافعی رسیده را می توان‌از ان به عنوان استقبال  نام‌برد. این چنین واکنشی از سوی دوستان اقای وکیلی توهین‌به شعور مخاطبان است که از استقبال خودجوش حرف می‌زنند (این استقبال خودجوش نبود دورهمی هماهنگ شده‌ی حلقه‌های نزدیک به وی بود. و تعدادی که آمده بودند سخنان وکیلی را بشنوند نه به عنوان حامی ایشان) آقای وکیلی باور کنید هر شخصی در بویراحمد توان این را دارد که سالن جرجانی را توسط اقوام و دو ستان خود تکمیل کند.
 جناب وکیلی رفتار امثال شماها باعث شده است بزرگترین سرمایه اجتماعی جریان اصلاح طلبی (مردم) از این جریان فاصله بگیرند.
جناب وکیلی کاش ذره‌ای از پروانه سلحشورها یاد می‌گرفتی صدای مردم‌باشید.
کاش فقط یک بار همانند بهرام پارسایی‌ها در مجلس ظاهر می‌شدید.
کاش برای اصلاح طلبان یک سلحشور، صادقی یا پارسایی بودید.
شما مردود شدید در آزمون اصلاح طلبی لیست امید البته از شما گلایه نیست چون شاید هیچ گاه از جنس اصلاح طلبان نبودید یا هیچ گاه متعلق به اردوگاه اصلاح طلبان نبودید.
جناب وکیلی شاید شما شایستگی صندلی سبز بهارستان را در هیچ حوزه‌ای نداشته باشید. مجلس جای قانون گذاری و نظارت است راه را اشتباه رفته‌اید.
 مجلس جای کسانی است که باید صدای مردم‌باشند شماها نشان دادید شایسته وکیل مردم‌بودن نیستید چون رسالت خود را فراموش کردید، جناب وکیلی شما وکیل خانواده خود بودید. باید پاسخ گو باشید در این چهار سال از عملکرد خود بگوئید.
جناب وکیلی شما فرمودین انچنان شهره‌ام در دفاع از زاگرس ودر دفاع از زاگرس از هیچ کس اجازه نگرفته‌ام و نمی‌گیرم. تضاد در سخن و عمل شما کاملاً آشکار است. مگر فرزندان پرواز ناتمام دنا فرزند زاگرس نبودند پس چرا در حادثه سقوط هواپیما سکوت کردید سکوت شما کم لطفی به فرزندان‌زاگرس بود.
جناب وکیلی حضور شما در بویراحمد فقط دوباره زخم‌های خانواده‌های جانباختگان را زنده کرد.
چرا که شما که در شعار خود را فرزند زاگرس صدا می‌زنید در عمل در آن حادثه کنار مردم داغدیده نبودید راه خود را جدا کردیدآقای وکیلی مردم ما حافظه خوبی دارند.
جناب وکیلی شما گلایه داشتین از این که بیست تشکل دانشجویی از شما دعوت کرده که به جز دانشگاه علوم پزشکی استان بقیه یا بسیج دانشجویی یا انجمن مستقل اسلامی بوده‌اند آری جناب وکیلی عملکرد شما در این چهار سال باعث شده است که تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور همانند دیگر اصلاح طلبان متوجه شوند که از جنس اصلاح طلبان‌نیستید چون‌شما از نردبان اصلاحات بالا رفتید  شبکه افقخوب شماها را می‌شناسد. جناب وکیلی ما اصلاح طلبان فراموش نکرده‌ایم که روزی دولت احمدی نژاد در کنار کیهان از ابتکار شما تجلیل شد.
شما فرمودین حاضرم زیلایی را با تهران عوض کنم اما شرطش حضور نخبگان است. من از شما می‌پرسم چهار سال در مجلس به چه کاری مشغول بودید، چرا روزه سکوت گرفته بوده‌اید، چرا یک بار صدای محرومیت‌های مردم ایران همانند زیلایی نبودین، اصلاً آیا زیلایی را بلد هستید، جناب وکیلی شما آزمون خود را پس داده‌اید در این چهار سال. مردم‌بویراحمد ودنا شما را نمی‌خواهند برگردید.
جناب وکیلی شما یک شخصیت سیاسی خوب نیستید، سیاست را کنار بگذارید هرچند در میدان سیاست برای بعضی‌ها بازار خوبی برای تجارت است.  سیاست را برای همیشه کنار بگذارید شما مرد این میدان نیستید.
------------------------------
فرشاد حسن شاهی
نام شما

آدرس ايميل شما

دنای استوار
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن شاهی زیاد به خودت فشار نیار بلندگوی نیابتی هرجریانی هستی بدان مردم خود میدانند و آگاهند و صاحب شعورند . دکتر وکیلی آزاد مردی است از تبار این دیار که در جایگاه شایسته توانش مشغول به خدمت می باشد برو برادر مشغول دانش اندوزی باش تا در آزمون پایان ترم سرکج نکنی پیش استاد همه آگاهند بله...
زیلایی
Romania
آقای وکیلی اگر نگران زیلایی بود این چندسال یه نیم نگاهی به آن می انداختی نزدیک به انتخابات میخوای با تهران عوضش کنی مگه مردم زیلایی میزارن که به همین سادگی یکی مثل شما بازیچه قرارشون بده.
با یه بیانه عذرخواهی از مردم زیلایی همه را خوشحال کن
اصلاح طلب
Romania
سلام خدمت اقای حسن شاهی مطلب بسیار قشنگی بوداما خیلی حرفا و سوال های دیگه بود که باید وکیلی پاسخگو باشد وکیلی با درد مردم اشنا نیست.اطرافیانش در تهران زبانزده. کسی که میتواند رفاه مردم زیلای را تامین کند فقط حاج غلام زارعی است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
وکیلی وکیل‌ خانواده خودش است را خوب نوشته
Iran, Islamic Republic of
نگاه مردم تهران قبیله ای نیست و بر اساس توانمندی فرد است بنابراین اگر ایشان توانمند باشند در همان تهران رای می آورند و اگر اینطور نباشد در هیچ جایی جایگاهی ندارد ، جمله تعویض تهران با زیلایی هم نشان از درماندگی دارد
omid
Iran, Islamic Republic of
زیلای با وجود نمایندگانی چون اقای وکیلی زیلایی هست اگه سیدباقر موسوی در مجلس بود الان زیلائی وضع بهتری داشت
Iran, Islamic Republic of
باقر نماینده فعلی بویراحمد رو فرستاد و کارنامه اش رو دیدیم حالا قوم و خویش خودش رو میخواد بفرسته
Iran, Islamic Republic of
تو نمیخواد از طرف مردم بویراحمد دنا حرف بزنی، اول برو رزومه دکتر وکیلی رو ببین بعدش ببین دست به قلم بشی یا نه؟ اگه دیدی نمی تونی، همون بهتر
ناصر
Iran, Islamic Republic of
چقدر وتحلیلشان آبکی است اخه برادر اگر وکیلی راقبول ندارید حداقل یک جو جوانمرد باشید به اذعان دوست ودشمن وکیلی نقش تئوریسین اصلاح طلبان حاکمیت راایفامیکند مقایسه اش باچهارتا پادو ومتن خوان نشان عدم اطلاع شماست ثانیا خدمتی که وکیلی درهمین چهارسال به فرزندان استان کرده درتاریخ بویراحمد بی نظیر میباشد ثالثا متاسفانه تاکنون نپذیرفته که بیادبویراحمد والا به تمام حسودان وکوتله ها نشان میدیم که بویراحمد کی رامیخواد رابعا میزان نگرانی محافل نشان ادعاهای میباشد کاش بیاد تامرز مرد ونامرد روشن شود.
Iran, Islamic Republic of
شما که مردش هستید جناب شاهی بفرمایید ببینم چه گلی به سر میزنید. والله بالله هم حدی داره وکیلی مرد میدان نبرد بود اگر نمیدانید یه سری به پایی که جاماند برنید وازسرداران جنگ سراغش رابگیرید یالااقل مرد باشید ونشانه ها وعوارضش رابرپیکرش ببینید ۲ مرد علم بود حداقل میتوانید مراتب علمیش راازحوزه علمیه قلم ودانشگاهها سراغش رابگیرید مرد عمل بود سراغش را دفتر نها د نمایندگی رهبری دردانشگاهها مبتکر وموسس جشن ازدواجهای دانشجویی ومبتکر وموسس نشریات دانشجویی ونمایندگی مجلس حداقل این شرافت راداشته باشید از نمایندگان مردم دیگر استانها بپرسید که وکیلی چیکار کرده واما قوم لر دران روزی که از گوشه وکنا ر به قوم لر درصداوسیما ومجلس وکتابها اهانت شد تنها صدای حمایت ونهیب فقط وکیلی بود وبس حالا تازه ازخواب بیدار شده اید جناب خوابزده لطفا بدون علم واطلاع حرف نزنید بویراحمد ودنا گوارای زدوبندهای پشت پرده اتان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا نوشتید و کاملا درست.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نگارنده ی متن چ زیبا حقایقو بیان کرده اید چون امثال ای اقا یعنی وکیلی دیگه مهره ی کاملا سوخته و ناکارامد هستن مردوم دوم اسفند درس عبرت بهشون خواهند داد
حامد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو نویسنده حق گو
Iran, Islamic Republic of
شما رای بده به نماینده فاتحه خوان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت حرفهای ایشون کاملا درسته
داریوش
Iran, Islamic Republic of
کاش وای کاش فقط و فقط میدونستم از کجا داری میسوزی؟؟؟؟وکیلی سیاسی نیس؟؟؟؟اگه وکیلی سیاسی نیس حداقل ۴تا آدم سیاسی به من بگو ،،تو رازخدا جم کن معلومه نه از سیاست سر در میاری ، و از هیچی سر در نمیاری،.
مردانی
Iran, Islamic Republic of
زمانه طوری شده همه دست بقلم میشوند خصوصا حسودان و تخریبچیان ... بس کنید .‌. دورد بر دکتر وکیلی
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
امثال ایشا نیلیت ای استان پیشرفت کنه ک نخبه کشی ایکنیت ... بس کنیت . ای استان نیاز به دکتر وکیلی داره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1