تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۱۵۷۹۰
سید امید مظلوم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج:

معطل ماندن پرونده «کارخانه قند یاسوج» غیرقابل قبول و تحمل است

۰
معطل ماندن پرونده «کارخانه قند یاسوج» غیرقابل قبول و تحمل است
کبنا ؛به گزارش کبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سید امید مظلوم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وضعیت و روند رسیدگی کارخانه قند یاسوج در استان ابراز نگرانی کرد.
مظلوم گفت: وضعیت اسفبار کارخانه قند یاسوج و معطل ماندن آن در فرایندهای پیچیده و نامعلوم اداری و  قضایی استان بیش از این نه برای ما که 2 سال است منتظر امروز و فردای مسئولین امر هستیم و نه برای کارگران نجیب و خانواده‌های آنان و نه برای افکار عمومی قابل‌تحمل نیست و تا حد زیادی نیز قابل‌تأمل است.
وی افزود: کارخانه قند یاسوج یکی از بدترین نوع واگذاری‌ها و خصوصی‌سازی‌هاست که سرنوشت مبهمی پیداکرده است مهلت‌های قانونی همه متولیان امر به اتمام رسیده، بالاخره یکی از مسائل جدی جامعه کارگری و کشاورزی و آحاد مردم این استان است.
مظلوم با اشاره به اینکه چشم امید مردم برای حفظ امنیت جانی و مالی شان شورای تأمین است؛ با گلایه بیان داشت: حال سؤال پیش می‌آید چرا مسائل و پشت پرده های واگذاری کارخانه قند و همچنین روند رسیدگی به تخلفات آن علناً برای مردم بیان نمی‌شود.
وی گفت: شورای تأمین استان که دغدغه ورود قشون سیاسی به دانشگاه را دارد، و در برابر تهدیدات و ارعاب دانشجویان به‌ صورت  فیزیکی و رسانه‌ای توسط همان قشون ساکت هست، آیا نیم‌نگاهی به سرنوشت کارگران اخراجی  باسابقه ده تا ۲۷سال این کارخانه خانواده آنان و اموال بیت‌المال دارد؟
این فعال دانشجویی ابراز نگرانی کرد: خبرهای خوبی از پرونده این کارخانه به گوش نمی‌رسد و ما سکوت مسئولان در این خصوص را متوجه نیستیم ، خواهان شفاف‌سازی کامل و رفع شبهات هستیم.
 مظلوم تأکید کرد: اگر متولیان امر در این چند روز شفاف‌سازی نکنند، بیش از این نمی‌توانیم به فرآیندها اعتماد نماییم و قطعاً پیشاپیش کارگران دست به اقدامات دیگری خواهیم زد، و هشدار می‌دهیم  من‌ بعد مستقیماً از مسئولین کشوری و قضائی در عالی‌ترین سطح، پیگیری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1