کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند؛

۱۳ میلیارد ریال برای رفع آبگرفتگی معابر آبادان و خرمشهر پرداخت شد

30 آذر 1398 ساعت 15:14

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۳ میلیارد ریال برای برطرف شدن آبگرفتگی معابر ناشی از بارندگی به شهرداری‌های آبادان و خرمشهر پرداخت شد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۳ میلیارد ریال برای برطرف شدن آبگرفتگی معابر ناشی از بارندگی به شهرداری‌های آبادان و خرمشهر پرداخت شد.
اسماعیل زمانی روز شنبه بیان کرد: این میزان اعتبار پیش از آغاز بارندگی‌ها و برای خرید پمپ‌های تخلیه آب در اختیار شهرداری‌های آبادان و خرمشهر قرار گرفت.
وی افزود: به منظور تسهیل در امور و برنامه‌ریزی مناسب برای کنترل پیامدهای ناشی از مشکلات پس از باران، سازمان منطقه آزاد اروند مبالغی را در اختیار شهرداری‌های آبادان و خرمشهر قرار داد تا با مدیریت و هدایت رییس ستاد بحران شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در این زمینه هزینه شود.
زمانی با بیان اینکه ۹ میلیارد ریال به شهرداری آبادان و چهار میلیارد ریال به شهرداری خرمشهر پرداخت شده ادامه داد:زیرساخت‌های شهری در آبادان و خرمشهر به نوسازی نیاز دارند و برای انجام آن به حمایت دولت نیاز است.
وی گفت: برای ایجاد شبکه فاضلاب شهری آبادان به ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تامین آن از بودجه محلی و استانی خارج است.
 با گذشت پنج روز از بارندگی ، کوی ولیعصر(عج) آبادان همچنان دچار آبگرفتگی است.
در بارندگی هفته گذشته ۱۱۵میلیمتر بارندگی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر ثبت شد که باعث تعطیلی مدارس و ادارات این ۲ شهرستان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته شد.


کد مطلب: 415766

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415766/۱۳-میلیارد-ریال-رفع-آبگرفتگی-معابر-آبادان-خرمشهر-پرداخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1