کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان:

نماینده‌ای که فاتحه‌خوانی را نهادینه می‌کند، نماینده نیست

29 آذر 1398 ساعت 15:10

امام جمعه کبگیان از برخی رفتارها در این بخش انتقاد کرد و گفت: زمانی در چیتاب داروخانه نبود و مردم نگران بودند اما با برطرف شدن مشکلشان الان نگرانی اینجاست که چرا وقتی که داروخانه با تمام تجهیزات وجود دارد مردم این بخش حتی برای خرید یک قرص و شربت سرماخوردگی به یاسوج مراجعه می کنند؟


حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه های (نماز جمعه 29 آذر ماه چیتاب) ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله نماز در اجلاس نمازگزاران، گفت: نهادینه کردن تشویق آحاد جامعه نسبت به مسئله نماز با بیان اوصاف و عناصر شگفتی‌ساز آن باعث یاس دشمنان نظام می‌شود.
وی گفت: باید مراقب بود که ستون دین نماز است و اگر سست شد خانواده و متعاقباََ جامعه دچار انحطاط خواهد شد.
این خطیب جمعه درباره تصویب بودجه کشور هم گفت: آنچه را که در مسئله بودجه بسته شده بودجه موفقی نسبت به سالهای اخیر کشور نیست و تغییر محسوسی نسبت به سالهای قبل نداشته است.
وی تصریح کرد: باید بودجه کشور طوری بسته شود که اقشار آسیب پذیر آسیب نبینند و مسئله اقتصاد کشور مهمترین مولفه باشد.
حجت الاسلام علی وحدانی‌فر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و وظایف متقابل نماینده و ملت در قبال انتخاب و خدمت گفت: اولا مردم کسانی را انتخاب کنند که باداشتن تهذیب اخلاقی و توانائی خدمت به مردم بتوانند کار کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به نمایندگان هم گفت: کسانی که بجای حل معیشت و اقتصاد و نان در سفره مردم دغدغه تصویب کارهایی مثل رفتن خانم‌ها به ورزشگاه را دارند بدانند این دختر و پسری که به ورزشگاه می‌رود ازدواج می‌خواهد تا به فساد نرود، شغل می‌خواهد تا به دزدی نرود، و معیشت می‌خواهد تا پیش دیگران به هر قیمتی دست درازی نکند و باید به فکر حل مشکلاتشان باشید.
وی خاطرنشان کرد: در استان ما انتخابات بر مبنای معیارهای اصلح نیست بلکه عده‌ای با نهادینه کردن فاتحه خوانی‌ها دنبال جلب رضایت مردم است و این برای مردم نماینده نخواهد شد و باید مراقب باشیم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به مشکلات و توقعات مردمی درون بخش هم گفت: زمانی در چیتاب داروخانه نبود و مردم نگران بودند اما با برطرف شدن مشکلشان الان نگرانی اینجاست که چرا وقتی که داروخانه با تمام تجهیزات وجود دارد مردم این بخش حتی برای خرید یک قرص و شربت سرماخوردگی به یاسوج مراجعه می کنند؟
وی درباره توقعات مغازه داران و بازاریان شهر چیتاب هم افزود: وقتی جوانی باتمام امید و آرزو در شرایط فعلی اوضاع اقتصادی با گرفتن وام سنگین در این شهر با امید سرمایه گذاری می‌کند چرا مردم باید خریدهایشان را در یاسوج و نسیه هایشان را در چیتاب انجام بدهند وخودتان قضاوت کنید آیا این رسم خوبی است و مگر هر آنچه مورد نیاز با قیمت مشابه در یاسوج هست در اینجا نیست؟


کد مطلب: 415720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415720/نماینده-ای-فاتحه-خوانی-نهادینه-می-کند-نماینده-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1