تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۱۵۶۹۲
واکنش امین وکیلی به سفر نماینده تهران به یاسوج؛

نباید اجازه داد جامعه فدای جاه طلبی عده‌ای شود

۰
نباید اجازه داد جامعه فدای جاه طلبی عده‌ای شود
کبنا ؛پس از گذشت چند روز از سخنرانی دکتر محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس همچنان واکنش‌ها نسبت به این جلسه و سخنرانی او ادامه دارد.
رسانه‌ها در مصاحبه‌ای با دبیر تشکل دانشجویی جامعه اسلامی ادعا کرد همراهان وکیلی به دانشجویان حمله ور شدند.
امین وکیلی از نزدیکان نماینده تهران در این خصوص گفت: برخی سایت‌ها وخبرگزاری ها با انجام مصاحبه و انتشار برخی مطالب سعی دارند حضور وکیلی و استقبال از وی را تحت الشعاع قرار داده وبا طرح مسائل کذب و دون شأن میزبان ومهمان، موضوع اصلی جلسه را به حاشیه ببرند.
مدیرمسئول روزنامه ابتکار جنوب در ارزیابی فضای به وجود آمده پس از سخنرانی آقای «وکیلی» در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به  اینکه حضورعضو هیات رئیسه مجلس همچنان در صدر اخبار و نقل محافل است گفت: حاشیه‌های همیشه پررنگ‌تر از متن همچنان دامن رسانه‌ها را گرفته و رها نمی‌کند.
امین وکیلی افزود: در این میان اما آنچه مایه تعجب و تحیر همگان شده، مصاحبه هاو گزارش‌های کذب و ضد امنیتی خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویر احمد است. 
وی تصریح کرد: دروغ پراکنی های برخی رسانه‌ها که از زبان آن دانشجو بیان می‌شود در حالی رخ می‌دهد که جامعه‌ی ناآرام و ناراضی از وضعیت اقتصادی و معیشتی و سرخورده از تبعیض و بی عدالتی منتظر جرقه ایست تا واکنش نشان دهد.
این فعال رسانه‌ای ابراز داشت: انتشار اکاذیب و اتهامات واهی و توهین به مردم فهیم حاضر در سالن حکیم جرجانی و همچنین توهمات دانشجویی که نقش اصلی در تحریک جمعیت حاضر و همچنین حمله به خبرنگاران  داشت، جز تهییج و تشویش افکار عمومی و التهاب آفرینی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.
وکیلی در ادامه ضمن رد ادعای یکی از دانشجویان مبنی برتهدید توسط هواداران نماینده مجلس، بیان کرد: پاسخ‌های منطقی و شفاف وکیلی در جلسه پرسش و پاسخ موجبات عصبانیت دوستان را فراهم آورد و این قابل درک است اما این دلیل نمی‌شود برای تخلیه عصبانیت خود به وابستگان و هواداران و مردم فهیم نامه به دست و درمانده از همه، که به امید شنیدن و گفتن از دردهایشان به دیدار فرزندشان آمده بودند اتهام بزنیم و توهین کنیم.
مدیر مسئول ابتکارجنوب با بیان اینکه برخی جریان‌ها و رسانه‌ها برای رسیدن به امیال سیاسی خود حاضرند با هر وسیله‌ای مردم و نخبگان را فدا کنند، اظهارداشت: نباید اجازه داد جامعه فدای جاه طلبی عده‌ای شود، این جفا به مردم فهیم و آگاه است.
وی با تاکید براینکه ادعای مطرح شده کذب محض است، افزود: این شخص بارها در طول سخنرانی و حضور در سالن به همراه دوستان خود با الفاظ تحریک آمیز و تحقیرآمیز سعی داشتندجمعیت را به واکنش وادارنداما سعه‌ی صدر و شکیبیایی حضار و همچنین تلاش نیروهای خدوم حراست دانشگاه تلاش‌ها برای تشنج آفرینی دوستان را بی نتیجه گذاشت.
وی افزود: این دبیرجامعه اسلامی چندین بار به خبرنگارانی که مشغول عکاسی یا فیلمبرداری بودند حمله ور شد تا مانع از فعالیتشان شود.
این فعال رسانه‌ای یادآور شد: در شرایط پیچیده و حساس کنونی که جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است  انتظار از دستگاه‌های امنیتی و قضایی، رصد و اقدام به موقع در مقابل اقدامات مخرب و ضد امنیتی برخی رسانه‌هاست.
وکیلی خاطرنشان کرد: ما از حراست دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای امنیتی درخواست می‌کنیم که ادعاهای این دانشجو را مورد بررسی قرار داده  و با خاطیان و متوهمان و برهم‌زنندگان آرامش جامعه برخوردقانونی لازم صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1