تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۱۵۶۸۴
کلانتری در نشست مشترک شورای اشتغال و شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

سقف اعتبارات استان محدود نیست/مدیران به دنبال جذب اعتبارات باشند

۰
سقف اعتبارات استان محدود نیست/مدیران به دنبال جذب اعتبارات باشند
کبنا ؛
حسین کلانتری در نشست مشترک شورای  اشتغال و شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه وضعیت پایش سرمایه گذاری در استان را باید از وضع موجود به وضع مطلوب برسانیم، اظهار داشت: کارشناسی ها در این خصوص به صورت دقیق انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه منظور از سرمایه ‌گذاری تنها سرمایه‌ گذاری در حوزه صنعت نیست و در حوزه‌های حمل و نقل، کشاورزی و سایر حوزه‌ها ظرفیت سرمایه ‌گذاری وجود دارد، گفت: باید امنیت سرمایه گذاری در استان براساس ۳۸ آیتم کشوری ارتقا یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای تشکیل پنجره واحد چارچوب مدونی تعریف و در شورای اشتغال، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید همکاران اقناع شوند و برای مردم از سوی رسانه ها اطلاع ‌رسانی شفاف انجام شود.
وی تصریح کرد: مکان مناسبی برای پنجره واحد توسط اداره کل اقتصاد و دارایی تشکیل و نمایندگان تام ‌الاختیار دستگاه‌ها در آن مکان حضور مستمر داشته باشند.
وی عنوان کرد: زمان مراجعه سرمایه‌ گذاران برای سرمایه ‌گذاری در استان تا فرآیند اعلام موافقت بیش از یک ماه به طول نیانجامد.
کلانتری بیان کرد: این استان به همراه چند استان دیگر بدترین وضعیت سرمایه‌گذاری را داشتند که امید است باتوجه به تحرکات و تلاش های اخیر این وضعیت بهبود یابد.
مقام ارشد اجرایی استان در خصوص وضعیت کالاها در نمایشگاه های استان، عنوان کرد: نباید اجازه ورود هیچگونه کالای بدون شناسنامه در این نمایشگاه ها صادر شود و نمایشگاه تخصصی نباید به یک فروشگاه تبدیل شود زیرا در غیر این صورت از رسالت اصلی خود یعنی انتقال تکنولوژی و بهبود و توسعه فضای کسب و کار دور می شود.
کلانتری با اشاره به نرخ بیکاری استان در تابستان ۹۷، گفت: این آمار در سال ۹۸ به ۹,۹ درصد کاهش یافته است که نشان دهنده سرمایه گذاری، اشتغال و تلاش بوده و قابل تقدیر است.
نماینده عالی دولت در استان برای ابراز کرد: برای به دست آوردن خروجی بهتر از این نشست ها دبیر نشست ها موظف است ۴۸ ساعت قبل از آغاز هر نشست پیوست جلسه مربوطه را برای اعضا ارسال کند تا اعضا با آمادگی بهتری در این جلسات حضور یابند.
کلانتری خواستار پیگیری دقیق مصوبات و مدیریت زمان از سوی مسئولان شد و افزود: سقف اعتبارات استان محدود نیست و در صورت نیاز می طلبد مدیر دلسوز با پیگیری به دنبال جذب اعتبارات ملی برای رفع مشکلات حوزه کاری خود باشد.
استاندار برای اجرایی شدن هرچه بهتر تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال در استان خواستار همکاری و تعامل ویژه دستگاه های اجرایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1