کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه مشترک مسئولان و بازاریان کهگیلویه و بویراحمد؛

نارضایتی مردم کهگیلویه و بویراحمد از خدمات اتحادیه‌ها / شناسایی 1000 متخلف در بازار استان + فیلم

26 آذر 1398 ساعت 21:06

هزار پرونده تخلف پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد ارجاع شده است.


بعد از طرح اصلاح قیمت بنزین شاهد برخی نابسامانی‌ها در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم که به ابتکار سید حشمت الله صمیمی دوست مسئولان و بازاریان در جلسه‌ای مشترک برای بازگشت آرامش به بازار نشستند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
نخستین نشست جلسه مشترک اداره کل صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و مسئولان اتحادیه‌ها به ریاست حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، (روز 26 آذر ماه 98) نشست جلسه مشترک اداره کل صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و مسئولان اتحادیه‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حشمت الله صمیمی دوست برگزار شد که در این نشست صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه در سطح بازار شکایت‌هایی که از طرف شهروندان ارائه می‌شود، باید به شکل مطلوبی پاسخ داده شود، افزود: گاهی نظرات کارشناسی که از اتحادیه‌ها خواسته می‌شود مطلوب نیست و یا پروسه پاسخ، طولانی می‌شود.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پاسخگویی به شکایات، اضافه کرد: باید تلفن‌های ستاد‌های خبری اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر بخش‌های نظارت بر بازار فعال تر و شکایات مردمی هم منظم پیگیری شود.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری با بیان اینکه اتحادیه‌ها و نمایندگان صنوف برای رونق خدمات در بازار خواسته‌هایی دارند گفت: به زودی کارگروه رفع موانع داد و ستد به منظور بررسی مطالبات بازار ،ارتقاء رضایتمندی کسبه و مصرف کننده تشکیل می شود.
صمیمی دوست از تشکیل کارگروه رفع موانع داد و ستد در بازار خبرداد و افزود: با اصلاح نرخ بنزین شاهد برخی سوء استفاده‌هایی در بازار بودیم که منجر به گلایه مصرف کنندگان شد به همین منظور با مشارکت جدی بازرسان صنعت معدن و تجارت و بازرسان تعزیرات واحد‌های متخلف شناسایی و به محاکم مربوطه معرفی شدند.
وی با بیان اینکه کار نظارت بر عرضه کالا و خدمات در بازار به صورت شبانه روزی توسط بازرسان و سامانه‌های تعریف شده پایش می‌شوند از مسئولان اتحادیه‌ها خواست تا با مردم و دولت برای بازگشت آرامش به بازار همکاری کنند.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید واحد‌های صنفی به روز شده و در محور خدمات آموزش، تعامل مناسبی با فنی و حرفه‌ای شکل بگیرد.
   

تشکیل هزار پرونده تخلف از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت
براتعلی صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی این استان از ارسال بیش از هزار پرونده تخلف مربوط به صنوف پس از سهمیه بنزین به این اداره کل خبر داد و گفت: تاکنون برای ۹۰ درصد از این پرونده‌ها رای صادر شد.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت هم به تلاش بی وقفه برای کنترل بازار در قالب گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: البته کمبود برخی امکانات باعث می‌شود که در فرایند بازرسی یا اعمال قانون ناخواسته تعلل شود که البته با پایش مستمر، همه بازارهای استان با حضور بازرسان کنترل می‌شود.
حسین پور با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد صنفی و ۸۲ اتحادیه در استان فعال است از طرح جدید نظارتی ویژۀ شب یلدا خبر داد و افزود: در این طرح که از دیروز آغاز شده و تا سی ام آذر ماه ادامه دارد، بازرسان به واحد‌های فروش خشکبار و میوه و تره بار نظارت می‌کنند.


کد مطلب: 415661

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415661/نارضایتی-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-خدمات-اتحادیه-ها-شناسایی-1000-متخلف-بازار-استان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1