تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۱۵۶۲۰
خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد؛

نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری بم می رود / برای کسب 3 امتیازبه مصاف شهرداری بم خواهیم رفت/ دعوت 3 بازیکن هندبال نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی

۰
نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری بم می رود
کبنا ؛3 بازیکن هندبال مردان نفت و گاز گچساران برای حضور در مسابقات آسیایی به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال جوانان دعوت شدند.
 براساس این گزارش، آقایان  متین مردانی، بهشاد فاتحی و امیرعباس سلطانی 3 بازیکن خوش آتیه و بااستعداد هندبال گچساران هستند که به دعوت کادرفنی تیم ملی هندبال جوانان در اردو آمادگی این تیم حضور خواهند داشت.
اردو آماده سازی تیم هندبال جوانان جهت اعزام به مسابقات آسیایی از تاریخ 26 آذرماه لغایت 3 دی ماه در شهر طبس استان خراسان جنوبی  برگزار می شود.
 گفتنی است، مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مربیان تیم ملی هندبال در این اردو حضور خواهد داشت.

برای کسب 3 امتیازبه مصاف شهرداری بم خواهیم رفت
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه برای کسب 3امتیاز به مصاف شهرداری بم می‌رویم،گفت: برای از بین بردن تعادل حریف برنامه های متنوعی تدارک دیده‌ایم و امیدوارم با دقت زیاد به تیم حریف ضربه بزنیم.
یوسف نادریان در خصوص دیدار تیم نفت و شهرداری بم گفت: تیم شهرداری بم با یک امتیاز اختلاف نسبت به ما در رده پنجم جدول قرار گرفته است و تاکنون در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است.
سرمربی تیم  نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم شهرداری بم  یکی از تیم های خوب در این فصل است، ابراز کرد: چند بازی قبلی این تیم را مشاهده و آنالیز خوبی از سبک بازی این تیم و همچنین شناخت خوبی از بازیکنان و تاکتیک های این تیم به دست آوردیم و امیدوارم با عملکرد خوب تیم نفت در زمین مسابقه به هدف‌مان دست پیدا کنیم.
نادریان در خصوص نقطه قوت تیم شهرداری بم این‌گونه پاسخ  داد : با آنالیزی که داشتیم نکته اصلی که توجه ما را به خود جلب کرد یک‌دست بودن و بازی هماهنگ این تیم در تمام خطوط‌شان  است.
وی با اشاره به دیدار نفت گچساران و شهرداری بم گفت: برای از بین بردن تعادل حریف برنامه های متنوعی تدارک دیده‌ایم و امیدوارم با دقت زیاد به تیم حریف ضربه بزنیم.
نادریان بیان کرد: برای موفقیت مقابل تیم سخت‌کوش شهرداری بم باید ارتباط بین خط میانی جنگنده و وینگرهای سرعتی این تیم را از بین ببریم و با گردش توپ بالا در میانه میدان که در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم  و بتوانیم بازی خود را بر حریف دیکته کنیم و با کسب یک پیروزی خارج از خانه جبران مافات کنیم و خودمان را به هدفمان نزدیک کنیم.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته دو در خصوص تقابل اندیشه‌های سیاوش اکبرپورسر مربی شهرداری بم که اولین سال مربیگری در رده بزرگسالان را تجربه می‌کند، اذعان کرد:  آقای اکبرپور در زمان بازیگری توانایی‌های بالایی داشت و جز مهاجمان چند پسته و پر تلاش سطح اول فوتبال کشورمان بودند و به طور حتم در سال اول مربیگری خود در رده بزرگسالان انگیزه ای بالایی دارد و تیم تحت هدایت ایشان در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است و از توانایی خوبی در عرصه مربیگری از خود نشان داده است.
نادریان اضافه کرد: تیم نفت و گاز به توانایی مجموعه خود و توانایی فنی بازیکنان خود چشم دوخته است و تمام تلاش ما این است که با دست پر به شهرمان بازگردیم.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص میزان آمادگی تیم نفت خااطرنشان کرد: بعد از پیروزی پر گل در مقابل شهرداری بندرعباس، تیم نفت از لحاظ روحی ریکاوری شد و شرایط خوب است.
وی ادامه داد: تنها چیزی که من را کمی ناراحت کرده است خستگی ناشی از سفر 16 ساعته با اتوبوس به شهرستان بم برای انجام بازی است و امیدوارم دچار مشکلی نشویم و با نتیجه دلخواه شهر بم را ترک کنیم.
نادریان در خصوص محرومان و مصدومان تیم نفت و گاز برای بازی در مقابل شهرداری بم گفت: بجز مصدوم قدیمی تیم که عباس مقدم کیا است برای این بازی سهیل صالحی را در اختیار نداریم و خوشبختانه صیاد کوکبی آماده شد  و همچنین احمد نصیری را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری بم می رود

 در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری شهرداری بم می‌رود.
 براساس این گزارش، این دیدار  امروز دوشنبه 25  آذرماه راس ساعت 14  در استایوم  ورزشی بم گزار می‌شود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام11 دیدار، 5پیروزی، پنج باخت و 1 تساوی و با کسب 16 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
 مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1