تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۵۶۱۱
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

هشدار مدیریت بحران؛ برف و تگرگ در راه کهگیلویه و بویراحمد

۲
۱
هشدار مدیریت بحران؛ برف و تگرگ در راه کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: پیرو اطلاعیه‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور سامانه بارشی امروز وارد استان خواهد شد.
محمدی تبار افزود اوج فعالیت این سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز یعنی حدود ساعت ۱۵ تا بامداد فردا (۲۶ آذر ماه ۹۸) ادامه خواهد داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه بارشی سنگین بوده و در شهرستان‌های گرمسیری احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر و منازل بالا بوده و همچنین در شهرستان‌های سردسیری بخصوص مرکز استان این سامانه در گردنه‌های مله شوره، جوخانه، جاده یاسوج-اقلید، جاده بابامیدان - یاسوج، یاسوج- شیراز، یاسوج - اصفهان و... نزولات به صورت بارش برف و تگرگ خواهد بود و آمد و شد شهروندان مشکلاتی در (این محورها) را خواهیم داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران هشتگانه استان و شهرداریهای سراسر استان خواست به صورت جدی پای کار باشند و همچنین از دستگاه‌های خدمات رسان و عضو شورای مدیریت بحران خواست طی ۲۴ ساعت آینده به صورت آماده باش و فعال بوده تا ان شاء الله این بارش و رحمت الهی مشکلاتی را برای شهروندان و مردم استان ایجاد نکند.
محمدی تبار گفت: تمامی فعالیت‌ها و عملکردهای دستگاههای خدمات رسان، فرمانداری‌ها شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و ... در این شرایط رصد شده و هیچگونه قصور و کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم مسافران و شهروندان پذیرفته نیست.
مدیرکل مدیریت بحران همچنین از از مردم خواست حتی المقدور از مسافرت‌های غیر ضروری طی ۲۴ ساعت آینده در محورهای مواصلاتی استان خودداری کرده و نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از بس هواشناسی استان ما و بر عکس پیش بینی کرده که دیگه کسی باور نمیکنه
ممبی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدی تبار عزیز ضمن عرض سلام و خسته نباشی در ممبی یک متر برف باریده و راههای آن به مرکز شهرستان بهمئی(بهمن شهر) بسته شد ولی شما اصلا اشاره نمی فرمایید علت را به مردم ممبی بیان فرمایید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1