تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۱۵۵۸۴
در سالن شهید چمران برگزار شد؛

سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج / کلانتری: من دبیر انجمن اسلامی بودم / همه باید بتوانند ایده‌های خودشان را در دانشگاه‌ بیان کنند / بهترین انتخابات 40 سال گذشته کهگیلویه و بویراحمد را برگزار می‌کنیم / تمام توان‌مان را برای سلامت انتخابات گذاشته‌ایم

۴
۲
سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج / کلانتری: من دبیر انجمن اسلامی بودم /  همه باید بتوانند ایده‌های خودشان را در دانشگاه‌ بیان کنند / بهترین انتخابات 40 سال گذشته کهگیلویه و بویراحمد را برگزار می‌کنیم / تمام توان‌مان را برای سلامت انتخابات گذاشته‌ایم
کبنا ؛سخنرانی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، دقایقی پیش (24 آذر ماه 98) سخنرانی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) به دانشگاه یاسوج آمده بود، در سالن شهید چمران آغاز شد.
بخشی از صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
آذر ماه، ماه حوادث زیادی است.
انتخابات در جمهوری اسلامی یک مزیت برجسته و ممتاز است. دانشجویان مسائل را مرتب پیگیری می‌کنید و آرمان خواهی مناسب با جنس و سن دانشجویان است. ابهام در رابطه با هر موضوع جزء رسالت دانشجویان است.
امام خمینی (ره) دانشگاه را مبدأ تحولات عنوان کرد.
مقام معظم رهبری توجه زیادی به کرسی‌های آزاد اندیشی دارند و امیدوارم در استان ما هم به این کرسی‌ها توجه خاصی داشته باشند.
همه باید ایده‌ها و اندیشه‌های خودشان را در دانشگاه‌ها بیان کنند.
دانشجویان و جوانان ابهامی در ذهن دارند و سئوال می‌کند و باید پاسخ منطقی بگیرد.
یکی از موضوعاتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد. همه چیز بر اساس رأی مردم است. رهبر به عنوان شخص اول مملکت با رأی مردم انتخابات می‌شود. رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم هستند. پس مردم همیشه نقش دارند.
گاهی به این نقش‌ها به درستی تبیین نمی‌شود.
اصول قانون اساسی ما متکی به رأی مردم است. پس رأی مردم مهم است. امام خمینی (ره) می‌فرمایند، میزان رأی ملت است. ارزش این رأی از نگاه اسلام که رهبر انقلاب اسلامی آن را بیان فرمودند، که رأی مردم حق الناس است. و مسئولان وظیفه دارند که ازرأی مردم پاسداشت کنند.
دانشجویان از ما فرایند مطلوب انتخابات را مطالبه می‌کنند.
ما در استانی زندگی می‌کنیم که ویژگی‌های ممتاز دارد. مردم استان کهگیلویه و بویراحمد روحیه ایثار و شجاعت دارند.
* در رابطه با انتخابات، من به گذشتگان احترام می‌گذارم. ما تمام توانمان را به کار گرفته‌ایم که انتخاباتی سالم با محوریت قانون برگزاریم. سلامت انتخابات دغدغه اصلی همه است.
*قانون پیش بینی کرده است، مسیر انتخابات را. روند انتخابات سالم در قانون مشخص است. مجری انتخابات مردم است. بخشدار فرمانداران وظیفه دارند که از بین معتمدین افرادی را به عنوان هیأت اجرایی و نظارت مشخص می‌کند.
* انتخابات در ایران، بی نظیرترین فرایند انتخابات در دنیا است. خود مردم همه چیز را مشخص می کنند.
* دبیر ستاد انتخابات در استان آقای جمالی است که هزینه برای این انقلاب داده اند و خانواده شهدا هستند. و هیچ قوم و قبیله ای هم در این استان ندارند.
* من دبیر انجمن اسلامی در زمان دانشجویی بودم. از جنس خودتان.
به گزارش کبنا، در ادامه دانشجویان سئوالات شان را پیرامون مسائل مختلف استان کردند و همچنین بحث زارعی و هدایت خواه هم داغ بود. یکی از دانشجویان پیرامون جلسه وکیلی هم صحبت کرد و گفت: چرا در این جلسه جوان مردم جرأت نمی کردند، سئوال کنند. و با آن برخورد ها مواجه شدند.
 
ادامه دارد...
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار امکانات دولتی چرا برای تبلیغ / ؟
آیا بقیه کاندیدها هم مثل وکیلی می توانند در سالن دولتی سخنرانی کنند؟؟؟؟؟؟
اهالی شهرستان بهمئی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام سایت وزین و به روز کبنانیوز
قبلا مردم شهرستان بهمئی خواستار تغییر نام مرکز شهرستان بهمئی از لیکک به "بهمن شهر " بودند و فکر کنم در شورای اول شهر لیکک هم تصویب گردید ولی متاسفانه نمی دانم چه عاملی باعث عدم اجرایی آن می شود البته به نظر می رسد افراد غیر بومی و افرادی که بهمئی اصیل نیستند ولی ساکن شهرستان بهمئی هستند یکی از عوامل غیر اجرایی تغییر نام مرکز شهرستان از لیکک به "بهمن شهر" باشد لذا از آن رسانه مردمی و متعهد تقاضای یاری و راهکار و تبلیغات لازم و یادآوری به مسئولین شهرستانی و استانی را در این زمینه داریم در ضمن از آن سایت لازم است تشکر به عمل آید که به دنبال نام بردن از لیکک فوری اشاره به مرکز شهرستان بهمئی می کنید امیدوارم منبعد در صدا و سیما استانی و ملی و دیگر ادارات به جای لیکک از لفظ بهمئی و یا شهر "بهمن شهر" بهمئی باشیم منتظر اقدامات آن سایت و دیگر سایت های محلی در این زمینه هستیم موفق باشید.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار شعار
Iran, Islamic Republic of
خوب شعار میدی تا به حال ملاقات مردمی داشتین . اینهمه نامه وتقاضای ملاقات بهت دادیم . خیلی تحویل میگیری دکتر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1