کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد:

آموزش دهندگان سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد این خبر را بخوانند!

24 آذر 1398 ساعت 9:29

کسانی که در آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی شرکت کرده اند می توانند بعنوان آموزش دهنده سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند.


معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش دهندگان غیرفعال که شروع فعالیت آنها بعد از سال1392بوده و در آزمون جهاد دانشگاهی شرکت کرده اند(اعم از آنهایی که قبول شده یا نمره قبولی کسب نکرده اند)در صورت تمایل و اعلام نیاز شهرستانها و مناطق در سامانه سوادآموزی برای شرکت در فعالیتهای سوادآموزی فعال می شوند.
سیدحمدالله خواهش نیک گفت: براساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی آموزش دهندگانی که امسال بعنوان حق التدریس در مدارس فعالیت می کنند نیز می تواند با سوادآموزی ادامه همکاری نمایند.
وی گفت: در طول سال برای این آموزش دهندگان جلسات توانمندسازی برگزار و فیلم های آموزشی روشها ومهارتهای تدریس به آنان ارائه می شود.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون هیچ گونه بخشنامه ای مبنی بر برگزاری آزمون جهاد دانشگاهی و بکارگیری نیروی جدید در نهضت سوادآموزی اعلام نشده است.
وی با اشاره به سئوالات متعدد آموزش دهندگان تأئید شده برای آزمون گفت: زمان برگزاری آزمون مشخص نشده وهرگونه اطلاعات جدید در سایتهای www.kb.medu.irوwww.savad.kb.medu.irاطلاع رسانی می شود.
 


کد مطلب: 415581

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415581/آموزش-دهندگان-سوادآموزی-کهگیلویه-بویراحمد-این-خبر-بخوانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1