کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال مطلبی مطرح شد

واکنش «بسیج دانشجویی» به حضور وکیلی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

23 آذر 1398 ساعت 22:33

حضور کارمندان با ماشین‌های اداری در این متینگ سیاسی چه معنایی دارد؟ سیستم‌های قضایی ونظارتی استان آیا فقط در شعار اقدام می‌کنند. ما مهمان و برنامه دانشگاه را پاس می‌داریم و ولی قشون کشی به دانشگاه بی حرمتی به دانشگاه ودانشجوست حق دانشجو کجاست؟


معنوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال یادداشت کوتاهی نسبت به سخنرانی محمدعلی وکیلی نماینده تهران در این دانشگاه واکنش نشان داد.
حضور افراد همراه مهمانان سیاسی به جلسات دانشجویی برخلاف مصوبه شورای تأمین دانشجویی است. نقض کنندگان این مصوبه در دانشگاه علوم پزشکی باید پاسخگو باشند این مصوبه دیگر از اعتبار افتاده و این حق برای سایر افراد محفوظ هست. مسولین دانشگاه گفته‌اند خود شورای تأمین استان اجازه داده است، تبعات آن را باید بپذیرند و این کار ضمن قانون شکنی توسط مجریان قانون، کمسیون دانشجوی شورای تأمین را از جایگاه خودش تنزل داده است
حضور کارمندان با ماشین‌های اداری در این متینگ سیاسی چه معنایی دارد؟ سیستم‌های قضایی ونظارتی استان آیا فقط در شعار اقدام می‌کنند. ما مهمان و برنامه دانشگاه را پاس می‌داریم ولی قشون کشی به دانشگاه بی حرمتی به دانشگاه و دانشجوست حق دانشجو کجاست؟

دکتر معنوی مسؤل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی
 


کد مطلب: 415563

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415563/واکنش-بسیج-دانشجویی-حضور-وکیلی-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1