تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۱۵۵۵۹
سخنرانی وکیلی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آغاز شد؛

وکیلی: خاستگاهم دانشگاه است / من از غریب‌پور تشکر می‌کنم / من زنگنه را به سرمایه گذاری در یاسوج تشویق کردم / من از ریشه بلوطم / استیضاح روحانی دردی را دوا نمی‌کند / صدای اعتراض مردم را به درستی بشنوید / بویراحمد در تاریخش همواره منشأ عزت آفرینی بود 

۴۷
۳
وکیلی: خاستگاهم دانشگاه است / من از غریب‌پور تشکر می‌کنم / من زنگنه را به سرمایه گذاری در یاسوج تشویق کردم / من از ریشه بلوطم / استیضاح روحانی دردی را دوا نمی‌کند / صدای اعتراض مردم را به درستی بشنوید / بویراحمد در تاریخش همواره منشأ عزت آفرینی بود 
کبنا ؛سخنرانی محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  دقایقی پیش (23 آذر ماه 98) آغاز شد. این جلسه با موضوع حکمرانی و جایگاه مجلس به دعوت از تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
وکیلی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: این جلسه با تمام ناملایمت‌ها و رنج‌ها و هزینه‌های زیادی تشکیل شد که از این تشکل دانشجویی تشکر می‌کنم.
وکیلی در ادامه از یزدان پناه تشکر کرد و گفت: از آقای یزدان پناه رئیس خوشنام دانشگاه علوم پزشکی استان تشکر می‌کنم که در این مدت تحولات خوبی انجام داده و اقدامات عدالت خواهانه خوبی داشته اند.
در ادامه بخشی از صحبت‌های وکیلی می‌آید.
*وی گفت: دانشجویان در تمام تحولات همیشه نقش پیش رو داشتند. در دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، نفت و پیشرفت و توسعه کشور.
اما دانشجویان در این روزها از پیشروی به پسروی و به عقب رانده شده اند. و بیش از اینکه تاثیر بگذارد و تاثیر می‌پذیرد.
20 دانشگاه مرا برای حضور در دانشگاه و سخنرانی و مناظره دعوت کردند. که هیچ کدام جزء دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، همه آن 20 دانشگاه یا بسیج دانشجویی بودند و یا انجمن مستقل اسلامی. این برای آینده دلهره آمیز است. آیا دولت روحانی دانشگاه های ما برای حرکت های اصلاح طلبانه اینچنین پرهزینه شده اند. که من اصلاح طلب باید به دعوت از تشکل های اصولگرایی دعوت شوم.
*تشکر می‌کنم از همه کسانی که کمک کردند که این جلسه بدون تنش برگزار شود. 
*برخی می خواستند این جلسه را در بیرون از دانشگاه برگزار کنند. اما من گفتم که من خاستگاهم دانشگاه است. و از تریبون دانشگاه با مردم و هم تبارانم سخن بگویم.
*حکمرانی خوب از یک مجلس کارآمد میسور است.
*مجلس مورد یک هجمه بی سابقه است.
*مجلس در رأس امور نیست. مجلس بدهکار ضد کارکرد شده است. صدای ملت پژواک اصلی و صدای این مجلس نیست. این هجمه بی سابقه به مجلس به نظرم یک توطئه است. اصلاح طلب و اصولگرا مسابقه گذاشته اند که ملت را نسبت به این مجلس بدبین کنند و این مجلس را ناکارآمد نشان دهند.
*به عبارتی گویا اراده ای وجود دارد که جمهوریت نظام بیش از بیش تضعیف کنند. به رغم اینکه مجلس قابل نقد است و در رأس امور نیست. اما باید حواسمان باشد که این مجلس نماینده ملت است.
*برای 2 اسفند دو جریان سیاسی در مقابل هم آرایش گرفته اند. یک جریان که اعتقادی به رأی مردم ندارد.  و پیروزی اش را در نبود مردم می دانند.
جریان غیر مردمی که امروز پیش از هنگام و زود هنگام جشن پیروزی می گیرند که شاید ملت نیامد. جریانی که حضورش را در غیبت مردم می داند. آیا این جریان در بزنگاه ها می تواند کنار مردم باشد. اما جریانی بود و نبودش را در حضور مردم می بیند.
*بارها گفته ام. وضع کنونی به دلیل شرایط وضع کشور بد است. همه قبول داریم وضع کشور بد است. به لحاظ اقتصادی. مردم هم بدی را با وجودشان دارند لمس می‌کنند. آن جوانی که طعم تلخ بیکاری را دارد می‌چشد. بدی را با تمام وجودش می گوید. وضع کشور بد است. ان پدر می گوید بد است. دانشجو می گوید بد است استاد می گوید بد است. تاجر می گوید بد است. اما چقدر بد است. فرق من اصلاح طلب و اصولگرا در این است که هر کس به نظر خودش میزان بدی را می گوید.
*بعضی می گویند شرایط آنقدر بد است که با استیضاح روحانی درست می شود. حسن روحانی یا سعید جلیلی و یا محمود احمدی نژاد و خاتمی رئیس جمهور باشد. تا این شرایط باشد و این ساختار باشد ها هیچ فرق نمی کند که چه کسی رئیس جمهور باشد.
*مواظب شکستن استخوان مردم زیر چرخ تصمیمات اشتباه باشیم.
* مردم اعتراضات را به نام اینها ثبت نکنید. صدای اعتراض مردم را به درستی بشنوید. بدانیم و باور کنیم که مردم در چه مقطعی  هستند.
* ملت ایران این را به نیکی می دانند. علی رغم بیکاری، فساد و برخی ناکارامدی، اما می دانند که اگر جمهوری اسلامی بر آن خدشه وارد شود. ایران به خطر می افتد. اما حاضر نیستند. اما از این نجابت، این هوشیاری و رفتار مردم ما مسئولان به اشتباه پیام مردم را نگیریم.
*برخی از عزت بویراحمد گفته اند و می گویند. بویراحمد در تاریخش همواره منشأ عزت آفرینی بودند. 
بویراحمد و دنا امروز میزبان بخشی از کهگیلویه بزرگ، بهبهانی ها و اردکانی ها، گچسارانی ها و ... است.
*بارش آسمانی نبود مردم بویراحمد و دنا که در سرچشمه های آبشار قرار دارند. باید از تابستان تا زمستان آب جیره بندی داشته باشیم.
* اگر یک بخشی از استان آباد شود. تاثیرش را بر مرکز استان بویراحمد و دنا می گذارد.
* امروز از یک حوزه صحبت نمی کنیم. از یک حوزه قومی صحبت نمی کنیم.
* سال ها توازن منطقه ای به هم خورد. و به نظر من عدالت مخدوش شد.
*من فرزند زاگرسم، ریشه در بلوط دارم.
* باید کاری کنیم که فرزندان این منطقه در جایگاه های مهم قرار بگیرند. و از رهگذر این حمایت بود که امروز معروف شده که بنگاه ها و ستاد وزارتخانه ها و شرکت ها در تهران و جای حساس و هر کدام تبدیل شده به شعبه ای از کهگیلویه و بویراحمد و یا نقطه ای از زاگرس.
* من خیلی ها را نمی شناسم. اما از آقای غریب پور تشکر می‌کنم که خیلی از بچه های این استان را در تهران مشغول کرد. و امروز سرم بالا است.
* من با اشک ثبت نام کرد والله. من شرمم می آید مادری برای شغل فرزندش رو می زند. در حوزه سرمایه گذاری برای منطقه ام تلاش کردم. 
با احترام به همکارانم و نمایندگان استان که نمی خواستم در کار آنها دخالت کنم. اما به وزیر نفت گفتم که شما در محمود آباد منطقه تفریحی دارید. شما بیایید. در یاسوج همچنین سرمایه گذاری کنید. و مردم این استان مرد قدرشناسی هستند و او تشویق شد برای سرمایه گذاری در محمود آباد.
به گزارش کبنا، سالن پر از جمعیت شده است و چهره‌های سیاسی اصلاح طلب در این جلسه حضور پررنگی دارند. تعدادی از دانشجویان از حضور افراد به غیر از دانشجو در این جلسه اعتراض کردند و می‌گفتند باید دانشجویان در این جلسه صحبت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Netherlands
والا من هرچی متن سخنرانی وکیلی رو خوندم نفهمیدم منظورش چی بوده اومده یاسوج چی بگه این همه کردن توی بوق که وکیلی میخواد بیاد گفتیم چی میخواد بگه، بعدشم جناب وکیلی آقای غریب پور هرچقدر نیرو مشغول به کار کرد ربطش به شما چیه که سرت رو بالا بگیری یا پایین؟؟؟ اگر میخوای بگی شما بردیش ایمیدرو خوب غریب پور الان دستش بیشتر بسته شده قبلا بیشتر میتونست نیرو بزاره سرکار.
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه که غریب پور دکتر نها ...
تابنده
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه غریب پورو دکتر گذاشت ...
تابنده
Iran, Islamic Republic of
اگه ناراحتی تا وردارش؟؟؟
شهامت
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای ولیکی شما اصلاح طلبان مردمی خودخواه ومغرور هستید دولت شما وتو نماینده مجلس ایران متاسفانه هنوز هم طلبکار مردمی هستید که با فقر وبی عدالتی تمام دارند زندگی میکنند .به خدا نمی آمدی دوباره مردم وملت ایران را نابود کنی ووعدها بدهید شما اصلاح طلبان کاری کرداید که یک کارگر باید 1000 سال عمر کند وشب وروز کار کند وپس انداز کند تا بتواند سرپناهی برای خودش وخانوادش درست کنه اینقدر پول ایران رابی ارزش کرداید وحقوق کارگر وکارمند با همان حقوق کم وناچیز دارند زندگی میکنند ودر یک کلام شما اصلاح طلبان باعث وبانی فقر وفساد وبی عدالتی و خودکشی جوانان افسردگی جوانان وخانوادها شداید ولی هنوز هم طلبکار مردمیت از مردم وقشر کارگر وکارمند وبیکار ایران نمیترسید از خدا بترسید که آقای ولیکی از همه سرمایه ها شما اصلاح طلبان فقط یک کفن به گور میبرید
تابنده
Iran, Islamic Republic of
تو مو میبینی و ما پیچش مو ..‌.
Iran, Islamic Republic of
اگه پررویی یه سری آدم روداشتم تافضاسینه خیزمی رفتم.شمابرو روزنامه ت رواداره کن.تهرانی هاکه به همچو رای دادند
مرد
Iran, Islamic Republic of
حالا تونترس ....
باقری
Iran, Islamic Republic of
احتمالا من نماینده مجلس بودم جناب وکیلی..ببخشید اگه کم کاری کردم
Iran, Islamic Republic of
،خودت جزء ضعیفترین نمایندگان بودی ،به جای پاسخگویی طلبکار هم شدی ،مگه تو سخنگوی ستاد روحانی نبود ،اگر ذره ای انصاف داشتی دوباره ثبت نام نمی کردی ، خواهش میکنیم برگرد کار روزنامه نگاریت
تابنده
Iran, Islamic Republic of
بابا ساکت باش ... وقتی توان تجزیه تجلیل نداری نظر دهنده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی از کار جوانان حرف میزند.
راستی فرزندت که ماهی 600 هزارتومن حقوقش بود کجاست😂😂😂
بهش بگو یه کاری هست ماهی 800هزار تومن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم بدونم که اقای وکیلی و غریب پور به جز برای فامیل های درجه یکشون، برای کدام جوان کار کرده است، اقاق وکیلی دیگه حنای شما رنگی نداره با این حرفا نمیتونی خودتو اصلاح طلب معرفی کنی نمیتونی دیگه رای بیاری
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا ناسپاس و بی انصافید حقی که غریب پور برگردن بچه های استان داره وبی چشم داشت خدمت کرده درطول ناریخ انقلاب اسلامی هیچ مسولی چنین خدمتی نکرده شمایی که این اظهار نظر مغرضانه را کردید برو آمار بگیر ببین چند جوان بیکار از استان غریب پور بکارگرفته که هیچ نسبت فامیلی باهاش ندارند غریب برا اظهار نظر کارنکرده با خدای خود بسته
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
اصللح طلب نما تخریبچی همه دونن ک دکتر وکیلی تا تونسته برای مردم تهران و بویراحمد کار گرده
مجید
Iran, Islamic Republic of
اینگل کی سیت نوشته که خوندیش😅
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
ما واقعا از حامیان اقای وکیلی بودیم
ولی از این کارمون پشیمون شدیم وکیلی دیگه از ما نیست
عدل
Iran, Islamic Republic of
که بره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر وکیلی
دست از خود زنی ها وحسادت ها بردارید وکیلی چهره ملیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر وکیلی
دست از خود زنی ها وحسادت ها بردارید وکیلی چهره ملیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وکیلی تو اصول گرایی یا اصلاح طلب؟؟؟
تو فقط دنبال منافع خودتی، هر کی قدرت داشته باشه ، موقع اصلاح طلب اصلاح طلبی و موقع اصول گرا اصول گرایی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی
محمد
Iran, Islamic Republic of
مثلا خواسی خته معروف کنی من یاسوج
رتی و التماس تا ۲۰ نفر بیان من جلست مثلا
بنظرم صبا وگرد بره تهران خیلی بهتره
ابروی خوته ایطور نبر
اتابک
Iran, Islamic Republic of
اخ سی حسودل ک استقبال بی مثال مردم بویراحمده وه دکتر وکیلی ندین
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
من قول میدم تا چند روز دیگه . میاد علیه اصلح طلبان حرف میزنه، که بره جزء اصول گرایان که شاید انجا رائ بیاره البته همین الان هم کم کم داره همین کارو میکنه
ولی خوب، همه دیگه میشناسنت
Iran, Islamic Republic of
با ارزوی موفقیت برای دکتر وکیلی عزبز
ويكتوريا
Romania
لطفا نشر دهيد .جناب وكيلي شما با چه رويي انقدر ديگران را ظالم خطاب مي كنيد . فعلا بزاريد خاك رو سه تا لكسوز پاك شه يا پروژه برج دبي تمام شه بعد بفرماييد كه از تبار بلوطم . الان كه ديگه ميدونيد تو تهران رأي نداريد از تبار بلوطيد . تعامل با مردم
از خصوصياتيست كه هر كس نمي تواند داشته باشد .
فرخنده
Romania
عرض ادب . جناب وكيلي شما خود را خادم مي دانيد وديگران را ظالم چون أهل رانت نيستند . جناب وكيلي لطفا نشر دهيد .شما در اينجا جايگاهي در بين مردم نداريد و فكر نمي كردم كه هوش سياسي شما انقدر شما را تا به اينجا بكشاند . چون به نظر مي رسد ماندن در تهران و نهايتا رأي نياوردن و با توجه به موقعيت فعلي شما در مجلس جايگاهي در آنجا داشته باشيد تا اينكه بخواهيد با برگزاري انتخابات در اين ديار خود را مهره سوخته قرار دهيد . اگر به فكر مردم هستيد همانجا بهتر مي توانيد بلوطتان را آبياري كنيد .
حامد
Iran, Islamic Republic of
بله اونجایی که شما هستید جایگاه نداره چون شما از یک کشور بیگانه نظر دادی ایشون در قلب همه ما جای داره در شهر یاسوح
مرد
Iran, Islamic Republic of
اگه جایگاهی نداره چته ترس نابودت کرده ...درود درود درود بر دکتر عزیز
راشدنسبن
Iran, Islamic Republic of
واقعیت فرمود غریب پور خیلی ها را کمک کرد و خدایش دوستش دارد به خاطر مهربانی و تعهد و درود بر دکتر وکیلی که من مصاحبه زمان ثبت نامش را دیدم انصافا عملکردش در مجلس خوب و شقاف رک بود انشااله موفق باشید
كارن
Romania
لطفا نشر دهيد . جناب وكيلي در اينكه جناب غريب پور به اشتغال جوانان در تهران كمك كردند شكي نيست اما شما چه سهمي داشتيدً. شما آيا جنگلهاي بلوط را به خاطر داريد؟. آيا خيابان هاي اين ديار را لمس كرديد .؟آيا با مردم هم نشيني داشتيد ؟ شما خود را در حد مردم نمي دانيد اگر غير از اين بود همدردي با غم ها و أشك هاي مردم را ظلم نمي دانستيد . اگر وضع كشور بد است چرا در شرايطي كه إصلاح طلبان پايتخت نشيني چون شما كه در لبه تيغ قرار گرفته ايد اكنون از زاگرس و بلوط و دنا ياد مي كنيد . شما در شرايطي كه آسمان خراشهايتان در دبي خودنمايي مي كنند نمي توانيد مردم را درك كنيد . اگر بخواهيد هم نمي توانيد .
دکتر ای مدیریت اصلاح طلب هوشیاری
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان مساوی است با فرصت طلبان
شماها وعده های زیاد می‌دهید
.دولتی که برای همیشه ماندگار شد
دنا
Iran, Islamic Republic of
تو حاصل دو بعلاوه دو رو نمی دونی ومدرکت چرا اظهار نظر میکنی بزار یک شخص باسواد صاحب نظر اظهار نظر کننه نه تو که شناخته شده ای
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب هوشیاری اگر اصلاحطلب بودی ...فقط هشت سال خاتمی دولت اصلاحات بود وبس.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اقای وکیلی میشه بفرمایید که چند نفر از فرزندان این منطقه و استان را در وزارت خانه ها مشغول بکار کردید و مسئولیت دادید
اگه منظورتان مهندس پناه است که اقای پناه خودش عضو حزب کارگزاران بوده و بهش مسئولیت در وزارت کار دادند
شما فقط برای فرزند و برادر و فامیل نزدیک خودت خوب بودید
لطفا شعار فرزند زاگرس ندهید
تشریف ببرید تهران برای خودتون بهتره
بویراحمد نیاز به شما ندارد
دنا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر تخریبچی ... درود به دکتر وکیلی
دکترای مدیریت اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برخی از مشکلات اقتصادی در حیطه داخلی و برخی خارجی و مربوط به تحریم‌ها است، اما بیشترین صدمه در اقتصاد کشور در سال‌های اخیر به دلیل عدم انسجام داخلی، عدم مدیریت صحیح و عدم استفاده از تجربیاتی است که در مدیریت اقتصادی مطرح می‌شود.در مدیریت صحیح . نابودگر است که شما اصلاح طلبان ماشالله در . زبانزد هستین
Iran, Islamic Republic of
کلا عادت دارند پشتک وارو بزنند. این حرف ها را به کی می گویی آقای نماینده لیستی تهران ؟
چرا تا حالا در مجلس از مشکلات مردم نمی گفتید؟
سخنرانی انتخاباتی شما را شنیدیم . قطعا به شما رای نمی دهیم .
Iran, Islamic Republic of
تشکر از یزدانپناه نکته جالبش بود یزدانپناه چه تحولی انجام داده نام ببر جناب دکتر وکیلی
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی
یک روزی جامعه اخبار را از روزنامه ها دریافتتا می کردند ومیران روزنامه ها هم هرچه باب میلشان بود می نوشتند وبهه خورد مخاطب می دادند
اما با وجود اینترنت وفضای مجازی اخبار آنی ولحظه ای شده است وفرق نمی کند که ساکن تهران باشی یا یک روستای دور افتاده ومحروم . اطلاعات سیاسی واجتماعی واقتصادی مردم خیلی به هم نزدیک است. پس اگر کسی پای صحبت کسی مثل شما می نشیند نه اینکه بی خبر از همه چیز است بلکه صداقت وراستگویی شما را با واقعیت ها می سنجد پس بیاییم در بیان واقعیت ها صادق باشیم
آیا مردم از لیست امید که شما هم یکی از آن بودید بی اطلاعند؟
آیا مردم از حمایت های یک تخته گاز شما از دولت ناکار آمد بی خبرند؟
آیا مردم از اشتغال فرزندان شما در این چهار سال بی خبرند؟
آیا وضعیت معیشتی مردم قابل کتمان است شما نمایندگان کجا بودیید؟
در بحث بنزین کجا بودید؟
آیا مردم از شما می پذیرند مجلسی که شما در آن حضور داشتید وجزو هیأت رییسه اش هم بودید بعد چهار سال بیایید بگویید مجلس در رأس امور نیست؟ همین؟
آقای وکیلی مجلس هنوز هم در رأس امور است اما نه مجلس لیست امید . نه مجلس معامله گر نه مجلس وکیل الدوله ها.نه و…
آیا مردم حادثه سقوط هواپیما را فراموش کرده اند ورأی شنا را به آخوندی که در حقیقت رأی شما به آخوندی تیری بود که به قلب خانواده جانباختگان زدی؟
آقای وکیلی فرق نمی کند که شما تهران بمانید یا به بویر احمدودنا کوچ کنید وزیاد توفیری نمی کند آنچه که مهم است دوم اسفند مردم به شما ولیست امید ودیگر نمایندگان نمره خواهند داد
پس صادق باشید چون آگاهی مردم کمتر از شما نیست.
اریا
Romania
آقای وکیلی مگر جنابعالی نبودی که از روحانی حمایت میکردی زمان حضور برادر رعیسی مردم یاسوج آگاه شده اند حنای شما ها دیگر رنگی ندارد کجا بودی به کجا رسیدی وضعیت در تهران هم مشخص شده ارای نداری پس مردم بویر احمد ودنا را به هم بدبین نکن تو از آقای غریب پور و......تشکر میکنی وکجابودند اینها فقط به کار فامیلهاتان می خورید انشالااصلاحات هم تماما . من یه کارگرم بدان ظلم هیچگاه نمی ماند
علی
Iran, Islamic Republic of
مجلس در راس امور نیست چون نماینده ب. چون شما درآن حضور دارید..
ش
Iran, Islamic Republic of
وکیلی خداوکیلی مرکز نشین هستی محرومان ومستمندان را بذار از بی تدبیری دولت ومجلس بنالند.خدا وکیلی کی بین مردم بوده ای که رای میخواهی ومدعی شده ای فامیلات با فامیلای غریب پور را مرکز اشتغال دادی حالا از مردم رای هم میخوای جناب روزنامه نگار
ض
Iran, Islamic Republic of
چهارسال چهارسال میایید رای مردم را می گیرید بعد تهران حسابی بهتون می رسند انواع امکانات بهتون میدند.مردم رافراموش کرده اید.بگذارید بینوایان وندارها بفکر خودشان ودغدشه شان باشند .اقای لاریجانی هم مجلس را ترک تا ازترکش ناکارامدیها فرار کند بلکه دوسال دیگر رییس جمهور شود.باید فاتحه خواند بر برجام وارزش پول ملی وورشکستگی کار خانه هاو ابرتورم وبیکاری جوانانواختاسها وحقوق نجومی
وکیل الدوله
Iran, Islamic Republic of
بخداوندی خدا.یکبار شماره برادرتون را گرفتم با تندی برخورد باهام کرد که گوشی را قطع کردم .شما درپیشگاه خدا وملت چه رویی دارید
ص
Iran, Islamic Republic of
فقط همین را می دانیم هرفردی مرکز نشین شد حسابی بهش می رسند وحسابی هم چاق وکار چاق کن می شود.اما میگویند نماینده همه هستیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1