کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی:

تکلیف ما انتخاب کاندیدا اصلح می‌باشد ولو یک رای بیاورد

22 آذر 1398 ساعت 23:25

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: درمان دردهای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه تفکر ولایی بسیجی انقلابی و جهادی است برادران و خواهران تکلیف ما انتخاب کاندیدا اصلح می باشد ولو یک رای بیاورد تلاش کنیم اصلح را بشناسیم.


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز (22 آذر ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: از جمله گناهانی که باعث می شود اعمال صالح انسان از بین برود آزار و اذیت و ظلم بر پدر و مادر است کسی که موجب آزار والدینش شود اعمال صالح او از بین می رود.
صلواتی با بیان اینکه در  منطق و اندیشه رهبر حکیم انقلاب جایگاه مردم یک نقش حقیقی و واقعی است تصریح کرد: بدون آرای مردم بدون حضور مردم  بدون تحقق خواست مردم خیمه اسلام و نظام برپا نمی شود و نمی ماند و هدف اساسی اسلام تشکیل حکومت است و حکومت به حکمرانی هم حق و هم تکلیف است و حق مشورت متعلق به مردم است در اسلام به نظر مردم اهمیت داده شده امیرالمومنین علی( ع) هم به رای و نظر مردم تکیه نمودند لذا نقش مردم در حاکمیت نقش اصیلی است.
وی افزود: انتخابات مظهر حضور و رای مردم است جمهوری اسلامی یک حقیقت است دوگانه جمهوریت و اسلامیت یک دوگانه کاذب است جمهوری اسلامی به رای و نظر مردم اهمیت می‌دهد درحالی که قبل از انقلاب مردم هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خویش نداشتند حال که به برکت اسلام امام انقلاب نظام و شهدا مردم نقش دارند شرکت در انتخابات یک تکلیف است و بایستی بر اساس معیارهای امامین انقلاب رای دهند و لذا به کسانی رای دهید که پایبند به مبانی و ارزشهای اسلام و انقلاب باشند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی یادآورشد: کسانی که به دنبال تحقق اهداف انقلاب و آرمانهای انقلاب باشند بعضی به فکر نزدیکان اعوان و انصار و پیمانکاران هستند چون مدیون آنها هستند بعد از انتخابات همین‌ها اطراف آنها را می‌گیرند و در طول چهار سال سهم خواهی می‌کنند و به خودشان و قوم قبیله‌شان و به ریش بقیه می‌خندند اینها درد نظام و انقلاب اسلام امام  ولایت و شهدا و پابرهنگان را نمی دانند و نباید به این‌ها رای داد.
صلواتی با بیان اینکه به کسانی رای دهید که پایبند به استقلال سیاسی فرهنگی و اقتصادی کشور باشند، خاطرنشان کرد: به کسانی رای دهید که تقوای دینی و سیاسی داشته باشند و در برابر دشمن و نقشه  دشمن حساس باشند نامزدهایی را انتخاب کنید که مردمی باشند در بین مردم باشند برای مردم چاره اندیشی کنند و داری توان قدرت تعهد و تخصص باشند طرح و برنامه داشته باشند.
وی با بیان اینکه نماینده تراز انقلاب اسلامی ضد فساد و ضد معامله و رانت است عنوان کرد: نماینده تراز انقلاب کسی است که ثروت او صداقت او و ساده زیست بودن اوست اما همگان بداند درمان دردهای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه تفکر ولایی بسیجی انقلابی و جهادی است برادران و خواهران تکلیف ما انتخاب کاندیدای اصلح می باشد ولو یک رای بیاورد تلاش کنیم اصلح را بشناسیم.
امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدا بخش چاروسا عنوان کرد: لازم می دانم از مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی و همه کسانی که در این زمینه کمک و همکاری نمودند تقدیر و تشکر می کنم.


کد مطلب: 415533

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415533/تکلیف-انتخاب-کاندیدا-اصلح-می-باشد-ولو-یک-رای-بیاورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1