تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۱۵۳۸۴

اعلام وضعیت جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد /ضرورت هوشیاری و توجه رانندگان به هشدارهای پلیس

۰
اعلام وضعیت جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛"سرهنگ "ویسی‌پور" رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ریزش متناوب برف درمحورهای برفگیر و کوهستانی استان و بارش باران درسایر محورها سبب مسدود شدن و همچنین لغزنده شدن سطح جاده ها شده است.
 ویسی پور  افزود: در محورهای یاسوج به شیراز، یاسوج به اقلید، یاسوج به سی سخت و همچنین یاسوج به بابامیدان، تردد با زنجیر چرخ مقدور است
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطر نشان کرد: مسیر سی سخت به پادنا و همچنین یاسوج به سرفاریاب بدلیل بارش سنگین برف و همچنین نا ایمن بودن محور، تا اطلاع ثانوی مسدود که لازم است رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.
این مقام مسئول تاکید کرد: رانندگان پیش از حرکت باید سیستم گرمایشی خودرو را بررسی است و در صورت وجود مشکل فنی آن را تعمیر کنند.
ویسی‌پور بیان داشت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و قرار دادن جیره خشک و لباس زمستانی گرم در داخل وسیله نقلیه برای استفاده در مواقع ضروری توصیه می شود.
وی خواستار تردد با سرعت مطمئنه  ،و فاصله خود را نسبت به خودرو جلوی رعایت کنند و از  عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند.

بارش سنگین برف محور یاسوج به پادنا را مسدود کرد
 رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌بارش سنگین برف و عدم ایمنی تردد، محور یاسوج به پادنا را مسدود کرد.
"سرهنگ "ویسی پور"  پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: مسیر سی سخت به پادنا و همچنین یاسوج به سرفاریاب بدلیل بارش سنگین برف و  نا ایمن بودن محور، تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و  لازم است رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

ویسی پور تصریح کرد: ریزش متناوب برف درمحورهای برف گیر و کوهستانی استان و بارش باران درسایر محورها سبب مسدود شدن و همچنین لغزنده شدن سطح جاده ها شده است.
 ویسی پور افزود: محور های یاسوج به شیراز، یاسوج به اقلید، یاسوج به سی سخت و همچنین یاسوج به بابامیدان، تردد با زنجیر چرخ مقدور است.
رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: رانندگان پیش از حرکت باید سیستم گرمایشی خودرو را بررسی و در صورت وجود مشکل فنی آن را تعمیر کنند.
ویسی پور گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و قرار دادن جیره خشک و لباس زمستانی گرم در داخل وسیله نقلیه برای استفاده در مواقع ضروری توصیه می شود.
وی خواستار تردد با سرعت مطمئنه شد و اظهار کرد: رانندگان فاصله خود را نسبت به خودرو جلوی رعایت کزده و از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

تخریب و آبگرفتگی چند منزل مسکونی در دیشموک بر اثر بارندگی

چندین منزل مسکونی در دیشموک بر اثر بارندگی تخریب و دچار آبگرفتگی شد.

تخریب و آبگرفتگی چند منزل مسکونی در دیشموک بر اثر بارندگی /قطع ارتباط چندین روستا با شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، چند منزل مسکونی در شهر دیشموک بر اثر بارندگی تخریب و دچار آبگرفتگی شد.
پس از بررسی‌های میدانی خانه‌ای مسکونی در محله بردگره شهر دیشموک بر اثر رانش زمین و فشار بار سنگین سیلاب بر روی آن ، دیوار حیات خلوت ساختمان تخریب و از درب آن سیلاب وارد خانه گردید و موجب مختل شدن روال عادی زندگی  مردم شده است. 



با بارش های دیشب شیشه‌های برخی از ساختمان‌ها بر اثر رعد و برق شکسته و آب وارد منازل شده و موجب مصدومیت یک پسر بچه کوچک شده است.




گفتنی است سقف برخی از خانه‌ها بر اثر بارش مداوم و پایدار روزهای گذشته تخریب و زندگی مردم را با مشکل مواجه و وسایل  موجود در منازل دچار آبگرفتگی شده است.
محله بردگره شهر دیشموک به فاصله 100 متر زیر کوه نر سنگر قرار داشته که نیاز است جداول مناسبی در کوچه‌های تحت آن توسط شهرداری ایجاد تا زمین دچار رانش نشود و منازل مسکونی با سیلاب مواجه نشود.





گفتنی است با ریزش نزولات آسمانی در بخش دیشموک تاکنون راه ارتباطی روستاهایی همچون چندار،روی رش،سرگچ،پای پره،رود سمه،بناری،رودریش،آجم به کلی قطع و هیچ گونه ارتباطی  با مرکز بخش دیشموک وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1