تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۱۵۳۵۹

انتقاد دهیار روستای دیل از عدم توجه مسئولان به بخش گردشگری روستا / بنیاد مسکن گچساران هیچ گونه تعاملی با مجموعه دهیاری و شورا ی روستا ندارد

۴
۰
انتقاد دهیار روستای دیل از عدم توجه مسئولان به بخش گردشگری روستا / بنیاد مسکن گچساران هیچ گونه تعاملی با مجموعه دهیاری و شورا ی روستا ندارد
کبنا ؛دهیار روستای دیل از  بی توجه ای مسولان شهرستان گچساران در حوزه گردشگری این روستا انتقاد کرد.
حاتم حقگو دهیار روستای دیل در گفتگو با کبنا نیوز با اشاره به قابلیتهای گردشگری روستا ضمن تشکر از زحمات مسئولان و نظام در رسیدگی به روستاها اظهار داشت :خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولین نظام در خدمات رسانی به روستاها ملموس بوده و خدمات و گامهای اثر گذاری در راستای خدمات رسانی به روستاها برداشته شده است.
حقگو با اشاره به طرحها و خدمات سالهای اخیر در سطح روستای دیل تصریح کرد: بنیاد مسکن شهرستان گچساران به عنوان متولی اجرای طرح هادی وهمچنین طرح سنگ فرش نمودن روستاها در سالهای اخیر اقدامات و گامهای خوبی در این روستا برداشته است .
دهیار روستای دیل با بیان این مطلب که روستای دیل به عنوان روستای هدف گردشگری استان انتخاب شده است افزود: روستای دیل به علت جاذبه های گردشگری و وجود امام زادگان باکرامت  هرساله میزبان گردشگران و مسافران و گردشگران از سراسر استان می باشد.
حقگو با ابراز گلایه از عدم تعامل بنیاد مسکن با دهیاری در خصوص اجراء و اولویت بندی طرحها در سطح روستا ابراز داشت : متاسفانه بنیاد مسکن در خصوص اجرای طرحها همچنین اولویت بندی مکان و نقاط اجرا هیچ گونه تعاملی با مجموعه دهیاری وشورا ندارد. 
وی به اجرای طرح سنگ فرش  و روشنای کوچه وباغات روستا  که در آستانه افتتاح قراردارد اشاره کرد و تصریح کرد : طرحی که قرار است چند روز دیگه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد متاسفانه از دهیاری به عنوان نماینده دولت در روستا هیچگونه مشاوره ای صورت نگرفته است در صورتیکه دهیار به عنوان نماینده دولت و شناخت نقاط ضعف و قوت و مشکلات روستاها باید بر کارهای عمرانی و اجرایی روستا نظارت داشته باشد.
دهیار روستای دیل عنوان کرد: با وجود موقعیت ویژه توریستی و همچنین وجود بارگاه مقدس امامزاده بی بی کریمه (س) ومنطقه گردشگری تنگ سرآسیاب که جدیداً مورد بازدید نماینده محترم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دکتر تاجگردون و جناب آقای شاملو معاون عمرانی توسعه امور روستایی بنیاد مسکن و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت  متاسفانه دراین چندسال اخیر فعالیت عمرانی قابل لمس و توجه ای  از طرف مسئولان برای اجرای طرح هادی و سنگ فرش نمودن معابر و کوچه ها اختصاص نیافته است که همین امر باعث نارضایتی مردم و ساکنین این مناطق و مراجعه به بخشداری مرکزی شهرستان  شده است .
حاتم حقگو  ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بدون درنظر گرفتن ملاحظات مردمی و اولویت بندی طرحها و سنگ فرش نمودن اقدام به سنگ فرش در دیگر مناطق نموده است که از نظر مردم و دهیاری از اولویت خاصی برخوردار نبوده است .
دهیار دیل اضافه کرد :بهتر بود   این طرح به جای اینکه در بین کوچه  وباغات روستا  اجرا می شد در مناطق ده تکیه ده بزرگ وده بی بی کریمه  که تمام شرایط گردشگری را هم داشت اجرا می شد.
وی با طرح این سوال که   آیا بهتر نبود از وسایل و تجهیزات روشنایی که در کوچه باغات این روستا کار گذاشته شده در قسمت ورودی روستا یا کنار گلزار شهدا همچنین در مناطق گردشگری یاد شده استفاده میشد؟
حقگو ابراز داشت : در بحث نگهداری از وسایل روشنایی طرح دهیاری بعلت عدم توانایی مالی شرایط نگهداری ومراقبت از آن را نداشته و بنیاد مسکن مسولیت آن رانمیپذیرد که این خود نیز مشکلاتی را در پی خواهد داشت .
وی افزود: مسئولین نباید کمیت را فدای کیفیت نموده و فقط به فکر اتمام  پروژه و افتتاحیه طرح باشند بلکه باید در این بین کیفیت و خواسته های مردمی  که از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید مورد توجه قرار گیرد.
  حقگو در پایان  با تاكيد برضرورت تعامل بيشتر مديران اجرايي شهرستان با دهياران، تصريح كرد: اهميت ندادن به دهياران و مكاتبات آنان از سوي برخي مديران دستگاه هاي اجرايي و خدماتي را از مهمترين مشكلات دهياران دانست و برلزوم تعامل و همكاري بيشتر مديران شهرستان با دهياران به عنوان نماينده عالي دولت در روستاها تاكيد كرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نریمون
Iran, Islamic Republic of
بگو دهیار خوشتیپ هدف کاره بذار براتون کار کنن ول کن حاشیه منم منم نکن تا ول نکردن نرفتن جای دیگه کار کنن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حقگو دهیار پرتلاش و مردمی
بسیار به جا و به موقع
جانا سخن از زبان ما میگویی
نریمون
Iran, Islamic Republic of
دهیار محترم قربونت برم بعل تا بنیاد کارش انجام بیه تنها نهادی پی کاره و کار انجام ایه تو هم هی کارشکنی کن
Iran, Islamic Republic of
ای برادر،کو گوش شنوا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1