تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۱۵۳۴۲
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

کامرانی: رقابت بین من و اصولگرایان است / من در شیراز مستأجرم / اگر باد خزان وزید، آن موقع مرد از نامرد شناخته می‌شود / آقایان پاسخ دهند که این پول‌ها را از کجا آوردند

۱۲
۰
کامرانی: رقابت بین من و اصولگرایان است / من در شیراز مستأجرم / اگر باد خزان وزید، آن موقع مرد از نامرد شناخته می‌شود / آقایان پاسخ دهند که این پول‌ها را از کجا آوردند
کبنا ؛علی کامرانی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بعد از ثبت نامش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.
کامرانی عصر امروز (شنبه 16 آذر ماه 98) در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری کهگیلویه، اظهار کرد: رسانه‌ها دیده بان جامعه هستند، من امروز لیست اموالم را به شماها می‌دهم و همواره من را رصد کنید. در مجلس اگر خداوند لطف کرد و مردم هم پذیرفتند، آن موقع هم اموال من را رصد و بررسی کنید. جلسات ماهانه در حضور مردم پاسخ می‌دهم. طبق اصول جامعه شناسی، نقش‌ها آدم را تغییر می‌دهد.
اگر باد خزان وزید، آن موقع مرد از نامرد شناخته می‌شود.
شاید آدم وقتی در نقش نمایندگی قرار بگیرد، تغییر کند. و آدم محافظه کار شود. اگر قرار است آنجا محافظه گرا شوم. آنجا زبانم بسته شود، بخاطر اینکه جیبم باز شود. وقتی ژیپ جیب باز شد، وقتی ژیپ شهوت، ژیپ ثروت باز شود. خود به خود ژیپ دهان بسته می‌شود. و امیدوارم آن گار اتفاق نیفتد.
از خداوند می‌خواهم که کمک کند که تغییر نکنم. در این مدت می‌توانستم و خیلی‌ها هم سراغ ما آمدند که اهل معامله بودند. در حالی که دستم کوتاه نبود. هیچ کاری نکردم.
چه کسانی نگذاشتند که طیف‌های اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ به وحدت برسند.؟
عوامل مختلفی هست که جریان اصلاح طلب به توفیق نرسند. بعضی عوامل از دست اصلاح طلبان خارج است. بخشی هم به حسادت‌ها، خودمحوری‌ها و فرصت طلبی‌ها که در برخی از اصلاح طلبان بود، باعث شد که به وحدت نرسند. در این مدت تلاش‌های زیادی کردم و با بزرگان جریان اصلاحات، هم جناب آقای لاهوتی و هم آقای منطقیان جلسات زیادی برگزار کردیم. و گفت و گوهایی انجام دادیم. امیدوارم که وحدت شکل بگیرد. من تلاش‌های بسیار زیادی کردیم و رایزنی‌های زیادی داشتم. امیدوارم در عمل خودش را نشان بدهد. 
چهار سال فعالیتتان برای اتحاد اصلاح طلبان جواب نداد، آیا الان این اجماع صورت می‌گیرد؟
شکاف در جریان اصولگرایی بیشتر است، به اصطلاح لری اگر این طرف «چوله» آن طرف «چول چار برده». (خنده حضار)
ما تلاش کردیم و یک مبنایی داریم به عنوان شورای اصلاح طلبان. همه ماها اصلاح طلب هستیم. و معتقدیم به تضارب افکار و باید تمکین کنیم. و اگر تمکین نکردیم باید در عیار اصلاح طلبی‌مان شک کنیم.
اگر رد صلاحیت شدید؟
اصلاح طلبی یعنی آرمان گرایی، اگر شورای نگهبان به عنوان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام و قانون اساسی، اگر طبق قانون عمل کند. من به عنوان فردی که نه تنها در عمل بلکه در اندیشه به اسلام و مکتب تشییع و نظام التزام عملی و اعتقادی دارم. دلیلی برای رد صلاحیت خود نمی‌دانم.
شورای نگهبان وظیفه دارد از کسانی که صلاحیت دارد، حفاظت کن.
نظرتان در باره اجماع چیست؟
بنده به عنوان سرباز اصلاحات هر اقدامی که برای وحدت اصلاح طلبان و برای پیروزی آنها لازم باشد، خواهم کرد. ولو ایثار باشد.
آقای کامرانی آیا شما می‌توانید در مقابل گزینه اصولگرایان با آن همه ثروت بیستید و رقابت کنید؟
اصول اصلاح طلبی، اصلاحات زنده است و راه نجات کشور و استان است. رقابت بین من و یکی از اصولگرایان است. اما من می‌خواهم که از اصول اصلاح طلبی شفافیت است. من می‌خواهم که اموال افراد در یک اتاق شیشه‌ای باشد و بگوید که کامرانی چه دارد؟ کامرانی امروز در شیراز مستأجر است، یک پارتمان مسکن مهری گرفتم. نه دستم کوتاه بود و نه خرما بر نخیل. اصول اصلاح طلبی پاک زیستن است. من می‌خواهم که این مردم و کسانی که می‌خواهند شرف مردم کهگیلویه را با پولهایی که از حوزه‌های مختلف آورده‌اند، بخرند. مردم باید سئوال کنند که این افراد پول‌ها را از کجا آورده‌اند. شعار من مبارزه با فساد. مردم را به این روز انداختید که با پول دو باره به قدرت برسید.
----------------------------------
خبر تکمیل می شود ... 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پور بی یار و یاور است امیدوارم تا آخر در صحنه بماند مشاور فرهنگی و نامه نویس ایشان هم رقیبش شد!!!!!!!!! خبرهایی آمده که می خواهد آبرومندانه به نفع موحد کنار رود و جبران مافات کند و این مسئله را مطرح کرده که به احترام سن بالای موحد این دور موحد کاندیدا شود و دور بعد(دور دوازدهم) هاشمی کاندیدا شود تا ببینیم موحد قبول می کند؟!!!! رایزنی ها ادامه دارد......
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مشاور عدل یعنی حجت الاسلام دورقبل از سردار هاشمی حمایت کرد و برادرهاش از حاج اقا موحد..دو تا شخصی که احتمال پیروزیشون را میدادند و این دور هم که نامشخصه چون حاج اقا معمولا بابرنده هاست یعنی باعدل بوده با موحدبوده وبا بزرگواری بوده و حالا هم قطعا ریگی به کفشش هست..ببینیم این دفعه کیوددور میزنن
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
/کلا گوشت تلخه و فاقد اون شخصیت کاریزما..به همین جهت خیلی از اصلاحاتی ها به موحد رای میدن و اصلاحاتی هم بیشتر به دهبانی...بنگریم مثلث دهبانی کامرانی باقریان از ایل بهمئی را
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کامرانی
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی تو ازکجا اومدی چرا این همه به خودت میبالی تو هنوز خودت یه نیرو قراردادی هستی چه انتظاری داری از بقیه.فکر کنم یادت رفت تو دانشگاه آزاد چجوری توهین کردی وبعد به معذرت خواهی افتادی بابا بذارین یه آدمی برتومجلس حدقل نتونه یه کارخانه یاشرکت بزنه بتونه چهارتا کار شخصی کنه
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
شما یکی رو میخاین ک گولتو ن بزنه کامرانی یک روستایی زاده با صداقته ..خودت از کجا اومدی ...درود بر کامرانی
Iran, Islamic Republic of
چش دشمنای کامرانی دراد
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
به خودت ایمان نداری و پاهات سسته ...گفتی امیدوارم؟؟؟؟؟؟ دهانم زیپ نشود...در ضمن من بهت قول میدم هیچگاه بر روی صندلی بهارستان تکیه نخواهی زد..
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی ک در موردش نظر میدی جونت دراد کسی از تو نظر نخاست
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
آقای کامرانی شما و آقای خادمی استاندار سابق بیشتر از همیشه شکاف را در جریان اصلاح طلبی عمیقتر کردید

درضمن در بهمئی شما اصولگرایانی از اقوام و طوایف نزدیک به خودتان را بر اصلاح طلبان حوزه پشتکوه ترجیح دادید, حمایت کردید و تلاش زیادی برای ابقا و یا ارتقا سمتهای مدیریتی آنها نموده اید هنر خودت و علی پرواز عزل و نصب ۴تا بخشدار بود با وجودی که در دوران دکتر احمدی کلی از نیروهای جریان به واسطه شما دو نفر میتوانست ارتقا پیدا کنند شما فقط به فکر همون چند نفر دور و برت بودی!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نمی خواستم رای بدم امات با این صحبت های صادقانه و شجاعانه کامرانی حتما به ایشان رای میدهم و برایش تبلیغ هم میکنم
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
کامرانی تنها اصلاح طلب موجود در صحنه انتخابات کهگیلویه می باشد اگه انتخابات بخوبی برگزار شود پیروز انتخابات است
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1