کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ جالب رمضانی به سئوالی در باره طایفه‌‌اش و نظرش در باره اجماع اصلاح طلبان

16 آذر 1398 ساعت 12:50

شاپور رمضانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به این سئوال که شما اهل کدام طایفه‌ هستید؟، گفت: «پیر به خانه، چوپان به کوه، پیشه‌ور به شهر؛ همه برادران من‌اند، همه خانمان من‌اند.»


شاپور رمضانی استاد دانشگاه یاسوج (صبح امروز شنبه 16 آذر ماه 98) همزمان با روز دانشجو با حضور در فرمانداری بویراحمد و دنا نام خود را به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به ثبت رساند.
به گزارش کبنا، بعد از اتمام ثبت نام شاپور رمضانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، خبرنگار صدا و سیما از وی برای مصاحبه دعوت کرد که رمضانی به خبرنگار صدا و سیما گفت: چرا شما تبعیض قائل می‌شوید، چرا شماها نباید همانند سایر خبرنگاران در جایگاه خبرنگاران سئوال کنید. [این صحبت‌های رمضانی مورد استقبال خبرنگاران حاضر در فرمانداری قرار گرفت و از رمضانی به خاطر حمایتش از رسانه‌ها تشکر کردند.]
شاپور رمضانی کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در ادامه در گفت‌وگو با کبنا و در پاسخ به این سئوال که دانشگاهیان در سال‌های اخیر در حاشیه قرار داشتند، اظهار کرد: من قبول ندارم که دانشگاهیان در حاشیه قرار دارند. موثرترین طیفی که بر مسائل جامعه تأثیر می‌گذارند. دانشگاهیان هستند. به خصوص دانشجویان که همیشه در مراحل مختلفی که ما در کشورمان داشتیم، حضور تاثیرگذاری داشتند.
 رمضانی در خصوص اجماع اصلاح طلبان اظهار نظر کرد و گفت: مجموعه اصلاح طلبان انسان‌های شریف هستند که دغدغه‌های مشترکی داریم. بنده از نسل نو اصلاح طلبان هستم. که این نسل نو به دنبال این هستند که اصلاحات را در شکل اصلاح شده آن ببینند. شکل نوی اصلاح طلبی یعنی اینکه اصلاحات در مسیر حرکت مردم، حرکت از مردم و حرکت برای مردم باشد. مسیر اصلاحات را اینگونه مشخص کند که ببیند، حرف مردم و در دل مردم چه هست. این می‌شود مسیر اصلاح طلبی. ما نسل نو اصلاح طلبان خودمان را، فکرمان را و اهدافمان را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که دوستان اصلاح طلب و بزرگان اصلاح طلب ما را کمک، راهنمایی و مشاوره بدهند. اما با توجه به اینکه ما یک کار تشکیلاتی و یک حرکت بزرگ داریم. لازم است که در هماهنگی با دیگر دوستان اصلاح طلب، پیشکسوتان اصلاح طلب باشیم. که در تفاهم و تبادل نظر با دوستان باشیم و هر تصمیم نهایی دوستان اصلاح طلب بگیرند، ما هم از آن پیروی می‌کنیم. اما من امیدوارم و مطمئن هستم که دوستان اصلاح طلب به این نسل نو اعتماد خواهند کرد.
شاپور رمضانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به این سئوال که شما از کدام طایفه‌ هستید؟، گفت: «پیر به خانه، چوپان به کوه، پیشه‌ور به شهر؛ همه برادران من‌اند، همه خانمان من‌اند.»


کد مطلب: 415332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415332/پاسخ-جالب-رمضانی-سئوالی-باره-طایفه-اش-نظرش-اجماع-اصلاح-طلبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1