تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۱۵۳۲۲
امام جمعه قلعه رئیسی:

حداقل حرمت استاندار را نگه دارید / خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج

۰
حداقل حرمت استاندار را نگه دارید / خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر روز (15 آذر ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: کسی که دچار عجب است خود را فریب می دهد و با پروردگارش خدشه دار می کند و خود را از منکر و عذاب الهی در امان می داند و عجب انسان را از مشورت و یادگیری باز می دارد و انسان را در جهل نگه می دارد و همچنین انسان دچار عجب حتی از خالق و خدا و نحوه آفرینش خویش را هم فراموش می کند.
امام جمعه قلعه رئیسی به وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره و وجود مقدس حضرت معصومه(س) دارای مقام های عالی است و معصوم است و دارای مقام شفاعت است و در ادامه به روز دانشجو اشاره و با بیان اینکه روز دانشجو در کشور ماهیت ضد استکباری و ضدآمریکایی دارد تصریح کرد: مطالبه رهبر حکیم انقلاب از دانشجویان این است که همواره انقلابی باشند و تلاش کنند ایمانشان را تقویت کنند و استقلاب طلبی، عدالت خواهی و آرمان خواهی از رسالت های دانشجو است.
وی به آفات جریان دانشجویی اشاره و خاطرنشان کرد: طمع داشتن عناصر و مجموعه های ناباب از دانشجویان و سوء استفاده از این قشر خطرناک است.
صلواتی با بیان اینکه بحث هیئت های اجرایی مسئولان و متولیان قانون را اجرا کنند و به دنبال سلامت انتخابات و رعایت حق الناس باشند یادآور شد: معتمد یعنی کسی که مردم او را به تقوا و رعایت امانت و خدا ترسی شهیر باشد و اهل رعایت حلال و حرام باشد مدافع انقلاب و نظام باشد این افراد را برای هئیت های اجرایی انتخاب کنند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: در بعضی مناطق بر اثر بی تجربگی و ناآگاهی و اقدامات عجولانه و تحت تاثیر واقع شدن همین خشت اول تبدیل به گروگانکشی و به دنبال منافع حزب و گروه و قوم و اربابان سیاسی خویش هستند و شما نماینده جمهوری اسلامی و حاکمیت هستید باید بر اساس حق و قانون عمل کنید اگر نمی توانید و ندانید بروید با اهلش مشورت کنید اخلاق و رفتار استاندار محترم را الگو قرار دهید که رای مردم را در حکم ناموس و علنا می گوید آخرتم را برای دنیای دیگران خراب نمی کنم و سرباز نظام هستم حداقل حرمت استاندار را نگه دارید و خودسرانه عمل نکنید اگر قرار است این طور عمل کنید خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج. انصافا از این اخلاق و رفتار استاندار تقدیر و تشکر می کنیم.
صلواتی بیان کرد: به مسئولان نظارتی و اجرایی سفارش می کنم این گروکشی و خطوط سیاسی و حزب و گروه بازی ها را کنار بگذارید و انسانهای مومن و پاک و متقی و متعهد برای این امر مهم استفاده کنید و مسئولین امنیتی همین ابتدای کار ورود کنند اجازه ندهید یک عده ای با سرنوشت نظام و انقلاب ومردم و اسلام  بازی کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از عموم مردم قلعه رئیسی و بخش چاروسا خواست تا روز 21آذرماه در یادواره 65 شهید چاروسا حضور باشکوهی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1