تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۱۵۲۶۶
سید فرزاد نجات نیا کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم کهگیلویه بزرگ در نشست خبری؛

ژن خوب نیستم با افتخار عشایر زاده ام/امسال دوقطبی چاشنی جنبش‌ها و کمپین‌های وال استریتی جوانان غیور عشایر را خواهیم داشت / تا کف محلات رفته ام / نگاه ائتلافی را قبول دارم

۱۳
۰
ژن خوب نیستم با افتخار عشایر زاده ام/امسال دوقطبی چاشنی جنبش‌ها و کمپین‌های وال استریتی جوانان غیور عشایر را خواهیم داشت / تا کف محلات رفته ام / نگاه ائتلافی را قبول دارم
کبنا ؛
در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ثبت نام فرزاد نجات نیا در فرمانداری کهگیلویه ثبت نام کرد.
سید فرزاد نجات نیا دستیار ویژه وزیر ارتباطات، دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان، نایب رئیس شورای سوم شهرستان دهدشت، مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیفات و فناوری را در کارنامه دارد.
نجات نیا کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد.
سید فرزاد نجات نیا در جمع خبرنگاران حاضر و اظهار کرد:از زمانی که در شورای شهر بودم تا الان و الانم که در تهران هستم  همیشه ارتباطات مردمی داشتم،نماینده کهگیلویه در هیچ دوره ای نبودم اما کمتر از نماینده ارباب رجوع نداشتم.
افتخار این را داشتم که با هر مدیری که در سطح ملی کار کردم چه در وزارت علوم،چه در مجمع تشخیص و چه در وزارت ارتباطات در هر طبقه ای که بودم گفتم اینجا یک تابلو بزنید به دهدشت خوش امدید.
من افتخار این را داشتم که پاسخ گوی مردم باشم و حداقل صدای مردم را بشنویم و بلندگوی مردم باشیم.
اگر نجات نیا نماینده مردم نباشد در کسوتی که الان هستم و در اینده خواهم بود این است که منشا اثر برای ان شهرستان باشم.
وی در پاسخ به سوال کبنا مبنی بر اینکه گفته می شود شما به طرفدارانتان وعده به کارگیری در ادارات مختلف را دادید در صورت راه یابی به مجلس،این موضوع را تایید می کنید، می دانید که این وظیفه نماینده نیست؟
وظیفه نماینده مجلس این است که فرایندهارو درست کند و  ریلگذاری کند.
وظیفه نماینده مجلس اشتغال به صورت مستقیم نیست،اما اینکه بنده به جهتی که اعتباری دارم چه در سازمانی که کارمی کنم چه دوستان و رفقایی که دارم در بخش های  خصوصی این طبیعی است که اگر بنده هم کاری از دستم بربیاید برای کسی انجام دهم کوتاهی نمیکنم، اما به معنای اینکه اگر من نماینده بشم حتما فلان کار را برای تو انجام دهم
منتفی است.
من متناسب با ظرفیت های فناورانه و به عنوان کسی که در وزارت ارتباطات هستم برای کسب و کارهای نوپا،برای شرکتهای دانش بیان قطعا برنامه دارم،برای جوان هایی که در حوزه های مختلفی که بخواهند یکسری  فعالیت ها را به شکل شرکت های خدماتی و تولیدی کاری کنند برنامه داریم و متناسب با امایش سرزمینی ما که بخش اعظم ان کشاورزی و دامداری است باید برای ان تدبیری اندیشید.
وی در پاسخ به سوال دیگر کبنا مبنی بر اینکه ایا شما بچه پولدارین و اینکه ان دسته از جوانان پولداری که  همچنان راه گذشتگان و منافع شخصی خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند در گفتمان شما جایی دارد یا خیر گفت: ژن خوب به ان معنا نبودم و شاید جز نادرترین افرادی هستم که در این استان بدون از حمایت هیچ شخص سیاسی از استان البته کارشکنی ها بود،توانسته ام تا الان در وزارت ارتباطات که هستم باشم.
 ژن خوب به ان معنا نیستم،عشایر زاده ام با افتخار و به عنوان کسی که از ۲۵ سالگی مسیولیت داشتم ولی از جایگاه خود سو استفاده نکردم،هنوز ماشین ندارم،خانه ندارم،حساب شخصی من شاید اندازه افرادی که الان اینجا هستند در ان پول نباشد.
تنها ۸۰ میلییون رهن خانه بنده است و با افتخار می گویم با اینکه امضای من اعتبار دارد شاید اگر دست یک ادمی بود که دنبال کاسبی بود قطعا شرایطش شبیه شرایط من نبود و اتفاقا این را باید جوانان و کسانی که می خواهند در اینده سبک و سنگین کنند بدانند، باید مناظره شود و حرف ها را باید شنید اینکه برخی از افراد با تلفن زدن به این طرف و ان طرف...
 باید مردم فهیم و نخبگان جامعه برنامه ریزی کنند که حرف ها شنیده شود،طرف هنوز ثبت نام نشده، میگویند به فلان شخص قول دادم و این دردی است که در استان و شهرستان ما هست.
بنده به عنوان کسی که از ۲۵ سالگی تا الان مسیولیت داشتم  ولی شرایط بنده شبیه فرد متوسطی در شهر دهدشت است و از حضور خودم در مسیولیت هایی که داشتم سو استفاده نکردم که این مشخص است.
وی در ادامه افزود:ر راستای گام  دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری نه به عنوان یک سند بالادستی، بلکه به عنوان یک تکلیف در ظرفیت و توانایی خودم میبینم که به عنوان یک نیروی جوان انقلابی بتوانم متناسب با شرایط فعلی مملکت و نیازها و اولویت های کهگیلویه،بهمی،چرام و بخش های تابعه نقش ایفا کنم.
اگر بنای بر این باشد که کابینه جوان انقلابی شکل گیرد باید رفع مانع شود و طبیعتا مجلس شورای اسلامی باید مجلس جوان و انقلابی باشد تا بتواند زمینه ساز کابینه جوان انقلابی باشد‌.
اولویت های شما درصورت راهیابی به مجلس چیست؟
به عنوان کسی که از نوجوانی چه در هییت های مذهبی،در شورای دانش اموزی،شورای شهر،به عنوان کسی که در هلال احمر و سازمان ملی جوانان بودم، در راه و شهرسازی در مجموعه وزارت کشور به عنوان مشاور معاونت عمرانی فرماندار و بعدا به عنوان کسی که نقش ایفا کردم  در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همینطور در وزارت علوم و اکنون به عنوان کسی که در وزارت ارتباطات مشغول هستم شناخت خوبی نسبت به این منطقه دارم.
باید بدانیم  که مجلس وظیفه قانون گذاری دارد و نظارت بر اجرای قانون هم از وظایف ان است.
کهگیلویه در بن بست قرار دارد،کهگیلویه در اسیب های اجتماعی شرایط خوبی ندارد،ما در بحث طلاق،خودکشی،بالا رفتن سن ازدواج با اینکه منابع انسانی و در نفت و معادن داریم از همه استان ها از اخر اولیم.
ما باید با همراهی منابع انسانی باید چاره ای بنیدیشیم،در زمینه گردشگری از ظرفیت های بلادشاپور بهره نبردیم و اینها نکاتی است که باید توجه شود.
اگر به عنوان نماینده انتخاب شوم،صدای مردم خواهم بود و با نسخه های دیروز نمی توان جوان امروز و اینده را درمان کرد اینها واقعیت های جامعه  است‌.
کسانی که میگویند در راستای گام دوم انقلاب امدیم برای جوانان کار کنیم حرف اشتباهی می زنند در همه مقاطع حساس نظام با جوانان توانستیم مدیریت بحران کنیم اما امروز ۶۰ ساله های ما اقتصاد را باختند.
جوانان بدانند اگر می خواهند که در بر پاشنه گذشته نچرخد باید همه همت کنیم و در کنار هم قرار گیریم و بنده نگاه ائتلافی در همه گرایش های سیاسی را قبول دارم با رویکردجوانگرایی،تحول و تغییر پای کار بیایند و این نکته را فراموش  نکنند که تراژدی چپ و راست در این منطقه باید برای همیشه از ذهن و  قلب جوانان بیرون برود.
چپ و راست شعار در کف بازار و از حقایق دل افکار عمومی است که اصلاح طلب،اصولگرا دیگه تموم شد ماجرا.
وی در پاسخ به این سوالی، مناسبات اصولگرایی و اصلاح طلبی را به کناری زد و با ابراز اینکه همه ما در هر دوره سیاسی باید فعالیت و خدمت به نظام کنیم گفت: تعجب می‌کنم از برخی موضوعات که فقط در کهگیلویه است، چند روز قبل برادر سردار شهید تهرانی مقدم را دعوت کردیم و آمدند کهگیلویه، آیا شهید تهرانی مقدم که گرایشات اصولگرایی داشتند در دولت آقای خاتمی کار نکردند؟ من فرزند نظامم و کارمند دولت هستم، و هر جا که بتوانم خدمت حداکثری‌ام را داشته باشم قطعاً کوتاهی نمی‌کنم، این نقطه قوت من است و نقطه ضعف نیست.
نجات نیا در واکنش به سوالی از حیطه مسائل بین الملل و برجام، ادامه داد: جریان چپ و راست تبدیل به تراژدی شده است، در شرایط فعلی کلیدواژه‌ای که می‌تواند راهگشا باشد «جوان انقلابی» است. مشکلات در کهگیلویه آنقدر زیاد است که راجع به مسائل بین المللی یا برجام هنوز صحبت کردن در اولویت نیست.
اگر بخش عمده‌ای از برجام نافرجام ماند بخاطر آن بود که کلام مقام معظم رهبری عمل نشد و این یک اشتباه بود، هم 20 دقیقه‌ای که در مجلس تأیید شد اشتباه بود، واژه‌هایمان را در برجام باید دقت می‌کردیم و اگر این دقت بود قطعاً شرایط ما اینطور نبود.
وی در باره عملکرد نماینده کهگیلویه، افزود: بخشی از عملکرد ایشان به شرایط کنونی کشور برمی گردد، کشور در شرایط مناسبی نبوده است، اشتباهی که به ایشان وارد است، ایشان در قرارگاه خاتم الانبیاء فضای خوبی در اختیار داشت و عملکرد خوبی داشت، ولی در ورود ایشان به انتخابات مجلس؛ ایشان فضای قرارگاه را با فضای دولت کمی اشتباه گرفت و الان نیز، طرح‌هایی که مطرح کردند بیشتر در حد مصوبه مانده است.
نجات نیا به چالش خبرنگاران در مورد «استعفاء از شغل دولتی خود که دستیاری معاون وزیر است» اینگونه پاسخ داد: نیاز به استعفا از دستیار وزیر نبوده است، در قانون ذکر شده است معاونین وزیر و مشاورین باید استعفاء کنند، با این حال در حکم کارگزینی بنده حکم دستیاری نیست ولی ابلاغ دستیاری دارم، دو دستیاری «حقوق شهروندی» و «دستیار جوان» در دولت داریم، که بنده دفتر ارتباطات مردمی وزیر را برعهده دارم.
وی در رابطه با تصویب ناگهانی طرح افزایش قیمت بنزین و ورود رهبری گفت: تصمیمات شورای امنیت باید با رهبری چک شود، اما برخی شوراها نیازی نیست که تصمیماتشان چک شود مثل شورای اقتصادی. ولی اینکه مقام رهبری از خودشان برای نظام و اصل نظام مایه گذاشتند، وورد کردند و باعث شد وضعیت تغییر کند خیلی مهم بود.
نجات نیا در پاسخ به اینکه «با وجود چهره‌های شناخته شده‌ای مثل موحد، آیا می‌توانید پیروز انتخابات شوید؟» ابراز کرد: انتخابات امسال انتخاباتی است که در اقساء نقاط جغرافیای ایران، پدیده‌های زیادی خواهد داشت که متناسب با  نیازها و مطالبات و اولویت‌های نسل جوان است. فرزندان دهه 60، 70، و 80 باید بپذیریم که گسست نسلی وجود دارد. تا کف محلات رفته‌ام، توده را می‌شناسم، خواستگاه مطالبات نسل جوان را می‌شناسم، خیلی از بزرگترهای ما شاید خود را به ندانستن زده‌اند ولی اعتقادم این است که امسال سال پدیده‌هاست یقیناً غیر از آن چیزی که برخی‌ها تصورشان این است که دوقطبی‌هایی ایجاد خواهد شد، دوقطبی‌های قدرت و ثروت، پیر و جوان بوجود نخواهد آمد. دوقطبی این دوره با همت و چاشنی جنبش‌ها و کمپین‌های وال استریتی جوانان غیور عشایر ایجاد خواهد شد، قطعاً اتفاقات خوبی در راستای جوان انقلابی تحقق خواهد یافت.
نجات نیا سؤال آخر را با این عنوان که «آیا در آخر قرار است به نفع جریان اصلاح طلب کنار روید؟» خاطرنشان کرد: طبیعتاً یکی از مسائل تعیین کننده، مناسبات تأیید و رد صلاحیت‌ها خواهد بود، و نهایتاً متناسب با آرایش نهایی انتخابات می‌توان تصمیم گرفت. البته ما آمده‌ایم بمانیم، و اگر هم کسی بخواهد به نفع جوان دغدغه مند، کاری و دلسوز کنار برود قطعاً ما استقبال می‌کنیم، و به تک تک کسانی که پیش از این خدمتگذار مردم بوده‌اند خسته نباشید و خداقوت می گوییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایادبسه
Iran, Islamic Republic of
ها بله ها جناب .
حسن صالح حمیدزیچ
Iran, Islamic Republic of
اینارو بچه ابتدایی هم میتونست بگه
Iran, Islamic Republic of
كرو ودرد ايكار نيخري!نتريسي هلال احمر يادمسكن كار كارمنديت انجام بيي چه برسه نمايندگي....خدايي
Iran, Islamic Republic of
خدايي اين اصطلاحات قلمبه وسلمبه بي محتوا چيه بكار ميبري ؟؟اصلا مجبور هستي به زور خودت بخواي در حد نمايندگي بكني
ل
Iran, Islamic Republic of
شما به درد نمایندگی نمیخوری
سادات
Iran, Islamic Republic of
برادر نجات نیا..شغل شما چیه یک ساله شب و روز تو فاتحه خوانی ها تشریف دارید؟ مردم دهدشت یک بار بهت اعتماد کردند و بهت رای دادند بسه هفت پشتشونه...خواب بهارستان رو شاید اما صندلیشو هیچگاه نخواهی دید..مگر!!!!!!!!!!!!!
بختیار
Iran, Islamic Republic of
شکستی بخری برای همیشه که پست مشاوری که گرفتی هم وت بسونن تهران ازبس که ایگون بسابیست هزارتی رای داری نون فقط بین 5تا۷هزارتارای داری وهم بخاطرقوم وفامیلیت
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
هم دلم برای تو میسوزه هم برای این مملکت.
سید علی
Iran, Islamic Republic of
ادعای اصولگرایی میکنی در دولت اصلاح طلب پستی گرفتی حالا معنای اون چیه الله اعلم؟ناکنون فکر کردی این همه سفر به دهدشت و تهران چگونه بدست میاری ؟کرو بشین هواست به زندگیت بو این کارها واست خیلی خیلی خیلی بزرگه تو مرد ای کار نیسی کدوم کار تاکنون به سرانجام رسوندی حالا چه سرانجام خوب چه بد
مهتقی
Iran, Islamic Republic of
شما همون دور دوم شورای شهر که از ۳۰ نفر رتبه ۲۸ ام را بدست اوردی. برای مردم شناخته شدی.
حنای تو همون وقت هم کم رنگ بود الان دیگه رنگی نداره.
ولی شاید خودت مانند مداحی هم هدف دیگه ایی داشته باشی.
هم خودت و هم خودم و هم خودش میداند که زیر ۵۰۰ رای داری....
مدرس
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقای نجات نیا شما چه توانایی در خودتون میبینید که ثبت نام کرید؟ ی وقت هایی اعتماد به نفس زیادی هم خوب نیست برادر. کسانی مثل کامل تقوی و مهندس افشانی باید خودشون نامزد کنند نه تو و امثال تو. تو ی مداح خوبی هستی فقط.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کا فرزاد بشین
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1