تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۱۵۲۶۵
در روز پنجم ستاد انتخابات مجلس یازدهم:

11 نفر در روز پنجم/ 29 نفر تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند

۱
۰
11 نفر در روز پنجم/ 29 نفر تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند
کبنا ؛
در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد 11 نفر در ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد حاضر و نام نویسی کردند.
تا روز پنجم ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، 29نفر در ستادهای ثبت نام استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند.
به گزارش کبنا؛ در روز پنجم، 5 نفر مرد از کهگیلویه بزرگ و 2 نفر مرد از حوزه گچساران و باشت و 4 نفر از حوزه بویراحمد ثبت نام کردند.
در حوزه شهرستان بویراحمد، نستور درخشنده پور یکی از کاندیداهای شاخص در شهرستان بویراحمد دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری دانشگاه تهران و مدیر عاملی در شهر جدید علوی استان هرمزگان و شهردار شهرستان گچساران را در کارنامه دارد.
علی رضایی، متولد 48 کارشناسی ارشد الهیات، محسن شایگان کارشناسی ارشد علوم سیاسی، محمود رضوانفر کارشناسی ارشد ادبیات ثبت نام کردند.
همچنین در حوزه گچساران و باشت، مهرداد حمیدی دانشجوی دکترای حقوق، قاضی سابق استان تهران و بوشهر، فرزند پیچاب با ورود به فرمانداری گچساران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم ثبت نام کرد.
حمیدی هدف از شرکت در انتخابات را محک زدن خود برای نمایندگی مجلس عنوان کرد.
پس از این اردلان زینل زاده یکی از چهره های شاخص در شهرستان گچساران با مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی در فرمانداری گچساران ثبت نام کرد.
در حوزه کهگیلویه بزرگ، سید محمد موحد چهره شاخص اصولگرای کهگیلویه بزرگ در ساعات اولیه امروز در فرمانداری کهگیلویه حاضر و پس از نام نویسی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
همچنین سپهدار عبدپور دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و معارف اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی و شاغل در دفتر حقوقی که اهل گچساران است،حسن هدایت نیا مهندس محیط زیست و اب و فاضلاب و کارمند دانشگاه علوم پزشکی استان،موسی جانفزا دارای مدرک مهندسی برق و الکترونیک و شاغل در پتروشیمی ماهشهر از دیگر کاندیداهای ثبت نامی امروز در ستاد انتخاباتی کهگیلویه بزرگ بودند. در آخر وقت اداری نیز فرزاد نجات نیا ثبت نام کرد.
تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 7 مرد، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام 13 مرد و 1زن، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 1زن  و 7 مرد برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.
 




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنازم حاج علی رضایی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1