کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد:

18 نفر برای انتخابات مجلس یازدهم کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند

13 آذر 1398 ساعت 19:42

تاکنون 18 نفر در ستادهای ثبت نام استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند.


تا روز چهارشنبه 13 آذرماه روز چهارم ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، 18 نفر در ستادهای ثبت نام استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند.
به گزارش کبنا؛ در روز چهارم، 2 مرد و 1 زن از کهگیلویه بزرگ و 1 مرد از حوزه گچساران و باشت ثبت نام کرده اند.
نوذر بزمی جوان اصولگرایی که کارمند فرمانداری گچساران است برای حضور در انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد. بزمی یکی از کارشناسان بخشداری گچساران است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی است.
حسین زمانی فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به عنوان ششمین نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرد.
دومین نفر که امروز در شهرستان کهگیلویه اقدام به ثبت نام کرد اولین کاندیدای زن این شهرستان محسوب می شود؛ پروین دانشفر متولد سال 1366، دارای کارشناسی ارشد جغرافیای دفاع مقدس است که با گرایش اصولگرایی اقدام به ثبت نام کرد است.
علی رضا سجادی نیز سومین نفر است که امروز و تا این لحظه در حوزه کهگیلویه بزرگ اقدام به ثبت نام کرده است.سجادی متولد 1341 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است.
در حوزه بویراحمد امروز کسی ثبت نام نکرد.
تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا 3 مرد، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام 8 مرد و 1زن، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 1زن  و 5 مرد برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.
 


کد مطلب: 415225

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415225/18-نفر-انتخابات-مجلس-یازدهم-کهگیلویه-بویراحمد-ثبت-نام-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1