تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۱۵۱۶۸
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویراحمد در گفت و گو با کبنا:

ساماندهی فضای 3 امام زاده در دستور کار اوقاف یاسوج

۱
۱
ساماندهی فضای 3 امام زاده در دستور کار اوقاف یاسوج
کبنا ؛
 هادی خورشیدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویراحمد در گفت و گو با کبنا گفت: در این یک ماه و اندی، حدود 230 بسته غذایی میان فقرا توزیع شد. خورشیدیان ابراز کرد: برای ساخت شبستان و توسعه صحن امام زاده مختار (ع) با حضور فرماندار و مسئولانی از دستگاه های خدمات رسان جلسه ای برگزار کردیم، مقداری از طرح تصویب شد و مسئولان قول های مساعدی داده اند.  اداره برق قول مساعد داده روشنایی از جاده اصلی تا خود حرم روشنایی اش را تامین کرد.
خورشیدیان خاطرنشان کرد: فرماندار شخصا 10 میلیون تومان برای ساخت پل ورودی تخریب شده امامزاده داد، امور آب برای 40 راه شن مجوز داده و 10 راه شن را بصورت مجانی در اختیار قرار خواهد داد، همچنین مرکز بهداشت قول مساعد داده روزهای تعطیل و روزهایی که زائر زیاد است نیروهای بهداشتی در امام زاده مختار(ع) مستقر کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویراحمد تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای صورت گرفته شده؛ صدور قبض ورودی برای زائرسرای امام زاده مختار (ع) است، برای آنکه هزینه هایی که گرفته می شود مشخص باشد.
خورشیدیان افزود: اعتبار توسعه صحن و ساخت شبستان با نذورات خود امام زاده صورت خواهد گرفت، علاوه بر این، در حال رایزنی هستیم که 300 میلیون تومان وام برای امام زاده مهیا کنیم.
خورشیدیان همچنین گفت: از جمله فعالیت های دیگر در امام زاده مختار، ایجاد پارک گردشگری و فضای سبز است که حتما در دستور کار داریم و پیگیری خواهیم کرد.
وی ابراز کرد: برای امام زاده حسن (ع) نیز طرح فضای سبز و آلاچیق را مدنظر قرار داده ایم و برای امامزاده قاسم (ع) با هیئت امنا برای ساماندهی محیط امام زاده جلسه ای برگزار خواهیم کرد.
خورشیدیان افزود: یک مجتمع مسکونی تجاری چندمنظوره برای گردشگران در کنار امام زاده عبدالله (ع) درنظر داریم که در حال حاضر به دنبال اخذ اعتبار و طرح و نقشه برای پروژه هستیم.
خورشیدیان با اشاره به فعالیت های دیگر در دست اوقاف گفت: بازدید و نظارت بر امکانات بهداشتی مساجد را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: طی چند هفته آینده جلسات توجیهی جداگانه با هیئت امنای امام زاده ها، خادمان امام زاده ها و مستاجرهای مغازه در خیابان هفت تیر خواهیم داشت که این جلسات با هدف توجیح هیئت امنا و خادمان برای چگونگی رفتار با گردشگران و همچنین با هدف تشریح مسائل حقوقی قراردادها برگزار خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب آقای خورشیدیان میشه یفکری هم به حال امامزادگان کهگیلویه هم بکنید با تشکر
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1