تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۱۵۱۰۵
انتقاد مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران به تبلیغات انتخاباتی تاجگردون؛

جلسه گزارش عملکرد نماینده گچساران بدون ارائه هیچگونه عملکرد!!

۱۲
۰
جلسه گزارش عملکرد نماینده گچساران بدون ارائه هیچگونه عملکرد!!
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران درباره جلسه گزارش عملکرد تاجگردون اینگونه نوشته است: جلسات گزارش عملکرد جلسات بسیار مهمی هستند که بایستی در تمامی سطوح و توسط تمام روسا، مدیران، مدیران عامل، فرمانداران، استانداران و کلیه مسئولان و کارگزاران خصوصا" کسانی که مسئولیتهای دوره ای و به نمایندگی از گروهی از مردم به آنها واگذار می شود مانند نمایندگان مجلس، برگزار شوند و معمولا بسیاری از مردم و کسانی که وکالت را به کسانی سپرده اند، به صحبتها و گزارشهای جزئی و جسته و گریخته در طول دوران کاری کمتر توجه دارند و تمام توجه شان معطوف به گزارش عملکرد پایان دوره است. در این جلسات به چشم انداز، راهبردها، ماموریت ها، اهداف، فرآیندها اشاره می شود و شاخص های عملکرد و مقیاس اندازه گیری آنها مشخص شده و شفاف گزارش داده می شود که بر اساس اندازه گیریها و اعداد و ارقام ابتدای دوره یا طبق گزارش قبلی کجا بوده و الان کجا هستیم و مقایسه های لازم صورت می گیرند. با توجه به وجود امکانات، شایسته است این گزارشات مصور، دارای منحنی های لازم و بصورت پاور پوینت باشند.
بر اساس اعلام و فراخوان قبلی دیشب نهم آذر ماه نود و هشت جلسه گزارش عملکرد نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ولی آنچه مغفول ماند و خبری از آن نبود گزارش عملکرد بود!! و مردمی که جمع شده بودند تا گزارش عملکرد را بشنوند بازهم شاهد صحبتهای شعاری و بدون سند، مدرک و یا مقایسه ای بودند که فقط احساسات، عواطف و تعصبات قومی و قبیله ای را هدف گرفته بود و از فرصت پیش آمده و حضور آنها به جای گزارش عملکرد شاهد و شنوای تلاش برای تحقیر برخی فرزندان آن خطه، شایعه، عدم شفافیت و خیالبافی هایی از جمله نشستن بعضی ها پای میز معامله ( مانند تقاضای نه میلیاردی که هنوز هم افکار عمومی بنا به وعده نماینده منتظر اعلام متقاضی است تا معلوم شود خدای ناکرده دروغ نفرموده اند!)، رفتار پوپولیستی مشمئز کننده و حاضر نشدن به پذیرش اشکالات گذشته علی رغم بی توجهی به نقدها، کامنتها، پیشنهادها و فریادها ( مانند فریاد صادقانه جوانانی که گفتند باید چاقوکشی کنیم تا جذب شویم؟)، باز هم چشم در چشم مردم می فرمایند: اگر اشکالی هست بگوئید!!! و این قبیل شعارهای تبلیغاتی بودند.
حال از این جلسه و این نحوه گزارش عملکرد، سه حالت بیشتر متصور نیست:
۱- از جلسات عملکرد و نحوه گزارش عملکرد بی اطلاع و فاقد سواد ان هستند که البته از نظر نگارنده بعید می نماید ولی اگر اینگونه باشد جای بسی تاسف است و اگر شرایطمان با این تصمیم گیرندگان از این هم اسفبارتر باشد، جای تعجب نیست.
۲- عملکرد قابل دفاعی نیست و در این مدت بدلیل نحوه نگاه ایشان به رسالت نمایندگی به بیراهه رفته اند و چیزی بعنوان عملکرد برای گفتن ندارند و از مقایسه با عملکرد نمایندگان قبلی هراس دارند، که باید از اینکه دوباره اعلام حضور می کنند تعجب کرد!
۳- مردم را ساده و بی خبر از همه جا انگاشته و بعد از هشت سال پذیرش وکالتشان، بجای گزارش عملکرد و پاسخگویی، احساسات و عواطفشان را هدف گرفته و از آن بعنوان یک فرصت تبلیغاتی و به نوعی معرفی ژست قهرمان و طلبکارِ خویش بهره می برد که قطعا توهین به شعور آنهاست.
بدیهی است هر کدام از موارد فوق باشند، در قامت نمایندگی مردم حکایت از ضعف مفرط است و مردم حق دارند در جلسه مبهوط مانده و با یک عالمه سوال بی پاسخ جلسه را ترک و لذا تصمیم شایسته خود و فرزندان و آینده شان را بگیرند.
--------------------------
غلامرضا پاکدل
۱۰ آذر 98
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کوربشه چشم حسودحیف تاجگردون که اسمشوبیاری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کسی به این حرفها اهمیتی نمیده و هیچکس نپرسید چرا چیزی درباره عملکردت نمیگی
Romania
چطوری
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
تا سکتش ندی ولش نمیکنی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چته
علی پارسایی
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل ! در قران کریم افراد ظالم و ستمگر معرفی شده اند اگر اشتباه نکنم هشتاد و یک گروه در قران به عنوان ظالم و ستمگر و یازده گروه به عنوان ستمگرترین معرفی شده اندبه عنوان مثال:گمراه کنندگان مردم (انعام 144)- کسانی که افراد نابرابر را با هم برابر می‌کنند (توبه 19)-کسانی که براساس علم و آگاهی به تکذیب یا تایید نمی پردازند (یونس 39)-پیروی کنندگان از هوسهای جاهلان (جاثیه 19)-کسانی که حرف باطل می‌زنند (هود 31)-لجاجت کنندگان دربرابر حق (اسراء 82)-کسانی که از هوا و هوس خود پیروی می‌کنند (قصص 50)-تکذیب کنندگان حق و حقیقت (عنکبوت 68)-تکذیب کنندگان سخن حق و درست (زمر 32)- جناب آقای پاکدل این شناخت، کمک می‌کنه که وضع اندیشه، گفتار و کردارمون رو با آیات وحی تطبیق بدیم و چنانچه متصف به یکی از این صفاتی که خداوند متعال درباره ظالمان ذکر فرموده هستیم، توبه کنیم، گناهانمان را با انجام کارهای صالح جبران کنیم و از این رذیله مهلک و خانمان برانداز، جدا دوری گزینیم. در پایان با وجود اینکه گزارش عملکرد داده میشه ولی : آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟!
لیشتر
عامو جان واقعا متاسفم چون هر چه حرف بزنی از روی حسادت هست امثال تو ودیگران تا زنده هستین دیگر فردی به شایستگی تاجگردون پیدا نخواهید کرد الکی اعصاب خودتو خرد نکن بزار حداقل مردم به فامیلت احترام بزارن چون کاری کردی که کسی چشم دیدن فامیلتو هم نداره بسه دیگه عاقل باش
Iran, Islamic Republic of
اولا فکر نکنم تو لیشتری باشی.
ش پ
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل برادر عزیز اگر شما فکر میکنید آقای تاجگردون مشکل دارند و مناسب نمایندگی نیستند خودتان ثبت نام کنید. چنانچه مردم شما و حرف ها و انتقاداتتان را قبول داشته باشند به شما رای میدهند . در غیر اینصورت به نظرم بیش از این با این رفتار نامناسب شخصیت خود را خراب نکنید. مردم به حد کافی شعور دارند و میتوانند برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند. البته انتقاد بخش قانونی از نظام مقدس ماست اما وقتی فقط انتقاد میشود و هیچ یک از تلاش ها و خدمات نماینده را به زبان نمی آوردید مشخص میشود که نگاه شما شخضی است نه در راستای خدمت به مردم. سربلند و موفق باشید.
جوان بیکار
Romania
هرکسی .لیاقتش وضع موجوده.
حیدر
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل جلسه بعدی تو لیشتر روستای اسلام آباد برگزار میشه .حضور ملت در صحنه بعداز ۸سال نشانه عملکرد خوب است .و توهین به مردم حاضر در جلسه از سوی شما قابل قبول نیست.واین نشان از پذیرفتن شکست شما در همین زمان است.
حقایق
Iran, Islamic Republic of
معلوم است چشم بیانی هم نداری که حقایق را ببینی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1