تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۱۵۰۹۳
کبنا بررسی کرد

درب‌های فرمانداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد گشوده شد / رقابت سخت اصولگرایان با تاجگردون / آمدن «هدایت‌خواه» در هاله‌ای از ابهام / اصلاح طلبان کهگیلویه هنوز در بن بست / حرکت دست به عصای اصلاح‌طلبان بویراحمد

۶۴
۲
درب‌های فرمانداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد گشوده شد / رقابت سخت اصولگرایان با تاجگردون / آمدن «هدایت‌خواه» در هاله‌ای از ابهام / اصلاح طلبان کهگیلویه هنوز در بن بست / حرکت دست به عصای اصلاح‌طلبان بویراحمد
کبنا ؛در‌ب‌های فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد با دستور وزیر کشور برای نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس بر روی داوطلبین گشوده شد.
به گزارش کبنا، از امروز (یکشنبه 10 آذر ماه 98) رقابت سنگین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود. مردم این استان همیشه در تمام صحنه‌های انتخابات بیشترین مشارکت را داشته اند.
در شهرستان گچساران شرایط به گونه دیگری تعریف می‌شود. رقابت اصولگرایان با غلامرضا تاجگردون که شب گذشته در جمع مردم [کلیک کنید] 80 هزار رأی برای خود از مردم جهت ادامه خدماتش طلب کرد. رنگ طوایف و قومیت‌ها در انتخابات امسال استان کهگیلویه و بویراحمد پررنگ‌تر شده است. در واقع از هر منطقه‌ای یک کاندیدا حضور پیدا می‌کند. تاجگردون امسال بر خلاف سال‌های گذشته علاوه بر اینکه باید پاسخگوی منتقدین سر سختش باشد، باید پاسخگوی عملکردش هم باشد.
او شب گذشته فقط نام تُرک‌ها را برد و گفت: «من یک جمله معروف به طنز در برنامه‌ها دارم که میشه می گویم تُرکش کم بود! اما امشب در موسیقی این همایش ترکش زیاد بود و افتخار می‌کنم، می‌خواهم بخوانم اما می‌ترسم رد صلاحیتم کنند و نمی‌خوانم، قشقایی‌ها امروز در جمع ما حضور دارند و به بنده رأی قاطع دادند و عزیزان قشقایی که در دور قبل سینه سپر کردند و اینکه شما مجدد همراه من باشید خوب است ولی کفایت نمی‌کند، امسال از مردم گچساران برای ادامه خدمت  ۸۰ هزار رأی می‌خواهم تا بگویم لر و ترک باید با هم کار کنند و بتوانند این شهر را بسازنند.»
اصولگرایان شهرستان‌های گچساران و باشت هم خیلی منسجم نیستند، زینل‌زاده فعالیتش را از چند ماه قبل با حضور در بین طوایف شروع کرد و احتمال اینکه او، سید قدرت حسینی بحرینی، علیمراد جعفری و کاندیدای قشقایی‌ها یکی شود، بعید است. احمد خورشیدی که تا قبل از این تلاش کرده بود که قشقایی‌ها را در انتخابات پیش رو منسجم و زیر یک پرچم نگه دارد در این روزها کمتر فعالیت می‌کند و صرفاً بیانیه‌های را در نقد تاجگردون و لابه‌لای آن هم توصیه‌های به ترک زبانان می‌کند.
خورشیدی قطعاً شرایط انتخابات امسال را می‌داند. سید قدرت حسینی بحرینی حرکاتش پیچیده است، او خیلی حساب شده تر پیش می‌رود و حتی نشست‌های او کمتر رسانه‌ای می‌شود. گفته می‌شود که شورای هماهنگی نیروهای انقلاب او را به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان معرفی خواهد کرد. اصولگرایان گچساران و باشت از قبل ساز و کارشان این بوده که با سه کاندیدا در انتخابات شرکت کنند، ساز و کاری که مورد پذیریش زراعت کیش و جعفری نبوده و سرهنگ بیعت‌اصل هم نهایتاً سکوت کرد و چیزی نگفت و خودش نامش را سکوت وحدت نامید.
حرکت شب گذشته تاجگردون و طلب رأی 80 هزار نفری و ثبت نام اول وقتش قطعاً سیگنالی است که برای رقبایش فرستاد. آیا اصولگرایان این سیگنال‌های تاجگردون را دریافت می‌کنند یا خیر و در صورت دریافت چه تحلیلی خواهند داشت. به استراتژی آنها در انتخابات ربط دارد. جوانان بیکار گچساران و باشت رفتارهای تبعیض آمیز تاجگردون را می‌دانند. آنها می‌دانند که از یک خانواده تمام فرزندانش از علوم پزشکی تا سازمان مدیریت برنامه و بودجه را گرفته‌اند. قطعاً تاجگردون از این مسئله نمی‌تواند فرار کند و وعده او را مبنی بر اصلاح اشتباهاتش را دیگر قبول ندارند.
گذشته از همه اینها تاجگردون با بحران صلاحیت، مریضی و پرونده مالی و از همه مهمتر مسئله بنزین دست و پنجه نرم می‌کرد و بارها به این مسائل هم واکنش نشان داد. تاجگردون گفت: در سهمیه بندی بنزین من هم نقش خودم را داشتم و دارم.
تاجگردون باید منتظر تاکتیک‌های سید قدرت حسینی، زینل زاده و خورشیدی آزاد باشد. او بیشتر از همه می‌دانند که این سه نفر حرکاتشان کشنده است و این احتمال وجود دارد که به عمر سیاسی تاجگردون پایان دهند.
در شهرستان بویراحمد و دنا مسیر برای اصلاح طلبان روشن تر است، اصلاح طلبان با محور سید باقر موسوی جهان آباد و شورای هماهنگی اصلاح طلبان با معرفی چهره‌های همانند شاپور رمضانی، اردوان ایزدپناه و محمد بهرامی، وکیلی و قوام فروزان قصد دارند وارد عرصه انتخابات شوند. آنها مجبور هستند تا زمان تأیید صلاحیت‌ها دست به عصا حرکت کنند.
اصولگرایان بویراحمد و دنا سردرگم هستند. تکلیف کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا هنوز مشخص نیست. امدن یا نیامدن ستار هدایت خواه در هاله‌ای از ابهام است، نمی‌توان هدایت خواه را نادیده گرفت در انتخابات، او چه کاندیدا باشد و چه نباشد یک وزنه سنگین برای اصولگرایان بویراحمد و دنا خواهد بود.
اتجاد مهدی روشنفکر و ستار هدایت خواه بارها تکذیب شد. ترکیب روشنفکر بیشتر قومیتی و طایفه‌ای است. قومیت در فعالیت‌های روشنفکر پررنگ تر بوده تا جریان سیاسی.
در حوزه انتخابیه کهگیلویه؛ نام رضا دهبانی‌پور، علی کامرانی، سید محمد موحد، عدل هاشمی، فرزاد نجات نیا، حجت الاسلام روح اله حسین زاده و ... بیش از سایرین مطرح است. دهبانی پور و کامرانی دو گزینه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ هستند. آیا اصلاح طلبان بر روی یکی از آنها به اجماع می‌رسند و یا خیر، باید منتظر ماند. خودخواهی‌های ریش سفیدان اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ همچنان ادامه دارد و وجود دارد. اصولگرایان کهگیلویه به نظر می‌رسد به وحدت نرسند. حضور عدل هاشمی 100 درصد به نظر می‌آید. استراتژی موحد چیست؟ آیا او تن به نظر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب می‌دهد یا خیر؟ نام موحد همچنان برای مردم محبوبیت دارد و نمی‌توان این را کتمان کرد.
حجت الاسلام حسین زاده را می‌توان جوان‌ترین کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برشمرد. او سال‌ها مسئولیت‌های مهم در کشور داشته و صاحب سخن نیز هست. و از شاگردان رهبر انقلاب نیز هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیل
Iran, Islamic Republic of
کبناچراهمیشه اصرارداریدرای روشنفکرقومیتی درحالی که ازهمه گروه هاباروشنفکرن وپایگاه خیلی خوبی درمیون همه اقشارداره حتی خیلی ازلیدرهای دورقبل هدایت خواه که هرکدوم ازیه طایفن اومدن طرف روشنفکرخیلی ازسران اصولگرابه روشنفکرپیوستن کسی دیگه هدایت خواه روقبول نداره
احسان
Iran, Islamic Republic of
با احترام به آقای روشنفکر، امثال کمتر از ۱۰ هزار رای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب احسان: تو که املای "امسال" رو بلد نیستی چرا نظر میدی؟
اگر بالای ۶۰ هزار رای آورد شما برو کلاس کنکور دیکته!!!!
Romania
دقیقا روشنفکر نماد قوم گرایی و عقب گرد است ضمن احترام به طائفه غیور تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
چشم ها را باید شست و جور دیگر باید دید.
دکتر روشنفکر مرد شریفی هستند ،تاریخ ۱۴۰۰سال پیش رابخوانیم حساب کاردستمون میاد درمورد اعضای شورا .
Sara
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عمرش تموم شد.
میگن رای هاش ریزش زیاد داره
Iran, Islamic Republic of
دقيقا
علی
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله پیروزی دکتر روشنفکر قطعی است دیگر نیازی به اصولگرایان نیست در بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش؟؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا. گذشت موقعی که هدایت خواه اسم و رسم داشت. تاریخ انقضا اینا تموم شد.
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انقضاء نه تاریخ مصرف چون جمله شما یک معنی میده
تیزتاحی
Iran, Islamic Republic of
ای دور فقط دکتر روشنفکر به امید خدا.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
فقط یا مهدی حاج مهدی به امید خدا ای دور دکتر روشنفکر برنده انتخابات مجلس شورای اسلامی
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکرسی سخت صد تاررای هم نداره...الکی به نام سی سخت کامنت نزن
مهدی لوداب
Romania
حوزه بویراحمد مشخص .ستار خان و باقرخان و ....رقیبی برای روشنفکر نیستند ،رقیب اصلی ما کناری و بروبچ هستن
رضا
Iran, Islamic Republic of
ک بشین
روشنفکر همه پشتوانه سیاسی داره و هم قومی
طیفه داره ککا طیفه دار
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
.مهندس ابراهیم جعفری ر فراموش نکن
مهقلی
Iran, Islamic Republic of

مردم در فقر و فحشا دارند دست و پا میزنند.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مثلا نامی از زارعی نمی برید میخواید کوچیک کنید ایشون رو والله این رسالت یک رسانه ی اصیل نیست. جدا متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
در چاپ بنر هم تبعیض قائل می‌شن دم از فرهنگ هم میزنند خیال میکنن بنی آدمی کوره .
یه سوال؟ تا حالا شده رای به طرف مقابل بدین غیر از هم قبیله‌ای خودتون ای کسانی که دم از انسانیت میزنید . انشاءالله که خدا همه ماها را به راه راست هدایت نماید.امین
یامهدی عج
محمدی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دکتر رمضانی باز با وجود خود درعرصه سیاست کل مردم را شگفت زده میکند چون اوتنها کسی هست که میتواند درددل مردم را بشنود و به فریاد انها برسد
دانش
Germany
کبنا چرا رای قومیتی سایر کاندیدا هیچ وقت نمیگی. مگه تیرتاجی به غیر از زارعی تو این چند دوره به کسی رای دادند، مگه زارعی به جای فامیل خودش برای کسی کار کرد. مگه طایفه گودرزی به غیر از هدایت خواه به کسی رای داده؟ مگه طایفه آغا به غیر از بهرامی به کسی رای داده؟
همه میدونن که کل طوایف در این دوره روشنفکر را همراهی میکنن. از سادات امامزاده علی و محمودی، از سرکوهکی تا بادلانی، از دشمن زیاری تا زیلایی، از جلیل تا ...... مگه تو استان ما هم جریانت سیاسی هم نقش داره؟ اگه داره چرا رای هدایت خواه از ۱۰۰ هزار به یکباره در دور بعد به ۴۰ هزار تنزل پیدا میکنه؟
امیری
Iran, Islamic Republic of
کسی جز دکتر رمضانی لیاقت این صحنه سیاست رو نداره
محمدی
Iran, Islamic Republic of
من یاسوجی هستم اما انصافا مهندس ابراهیم جعفری همه شاخص های یک نماینده خوب رو دارن. هم سابقه اجرایی مثل شهردار و فرمانداری رو داره. هم تحصیل کرده و جوانه. هم خوش فکر و خوش تیپه. و هم این که نسبت با یک شهید عزیز، داره. پس اپر واقعاً خواهان تغییر مثبت هستید، حمایتش کنید.
😂 😂 😂
Iran, Islamic Republic of
کیه ک /
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه از لیست اصلاح طلبان بویر احمد,جوان خوش فکر و در عین حال پخته که در گذشته به واسطه ریاستش در دانشگاه سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته ,دکتر رمضانی است .
تقوی
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا اینقدر ننویسید و نگوئید آقای حسین زاده شاگرد رهبر انقلاب است چند روز شرکت در درس خارج امر عادیی در حوزه هست و این شاگردی عام خیلی مهم نیست
خود آقای حسین زاده هم مواظب باشن از همین بای بسم الله از نام رهبری برای خودشون کیسه نورزند که اگر خدای ناکرده فرداها مشکلی پیش اومد بعضی ها بگن این هم شاگرد آقا.
لر
Iran, Islamic Republic of
یجوری از تاجگردون انتقاد کردید که فامیلهاشو سرکار گذشته ، شما بگین کدوم نماینده ای فامیلهای خودشو سرکار نذاشته؟ از هر طایفه ای این بار نماینده انتخاب بشه..کل استان رو قبظه کردن به یمن نمایندشون
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون با این کارش 70درصد محبوبیت خودش را در باشت از دست داده
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ۸۰ درصد رای ایل باوی داره
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ۸۰ درصد رای ایل باوی داره
محسنی
Iran, Islamic Republic of
ما به دنبال جامعه‌ای می‌گردیم که در آن فرزندان ما بدون دغدغه درس بخوانند. با آرامش به مدرسه و دانشگاه بروند و در دانشگاه هراسان برای آینده‌شان نباشند.
سلام و درود بر دکتر شاپور رمضانی
کیانی
Iran, Islamic Republic of
من  با صداقت آمده‌ام تا از آینده صحبت کنم، آینده به وجود نمی‌آید بلکه آینده را باید من و شما بسازیم.
به امید موفقیت مرد عمل و با صداقت دکتر شاپور رمضانی
مهرداد محمودی
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی چهره ی درخشان اصلاح طلب که با شخصیت مقدر و در عین حال صادق و بینش عالی برای همگان شناخته شده ست...امیدوارم در این عرصه ،همچون گذشته موفق و موید باشند
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
ما پد خندق را آفریدیم که فقط ازش فیلم بسازیم؟ نه آقا! ما خون دادیم و جان دادیم برای عدالت.
شاپور رمضانی یعنی عدالت و عدالت یعنی شاپور رمضانی
هیرسا
Iran, Islamic Republic of
من نه تاحالارای دادم نه میدم ضمنابچه شیراز هم هستم دانشجویاسوجم ولی واقعیت روکه میبینم بدون شک روشنفکر قبوله
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
کسی باید به عنوان نماینده مردم در مجلس باشد که داری چهره ی علمی و بنام در عرصه ی سیاست و مردی شجاع و نترس و صادق و دلسوز جامعه باشد و داری توانمندی بالای باشد . درود بر دکتر رمضانی امید هست که با حضورشان بتوان گام های بسیاری در جهت تغییر و تحول مثبت برداشته شود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدایی بیایید این دفعه بهمون رحم کنید از شره اصولگرایان راحت باشیم تو این مدتی که رمضانی رئس دانشگاه بود واقعا زندگی کردیم همه رو راضی نگه داشت من که بهش رای میدم چون صادق وپاکه آخه همه میگن
زمانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رمضانی مرد عمل واقع بین صالح مبتکر الحق که مرد عمل وباسیاست هستید
مهسان .م
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضانی چهره ی خوش فکر و آکادمیک و مطالبه گر حقوق مردم استان محروممان هستند ..امیدوارم با حضور ایشان پیشرفت های بسزایی در تمامی عرصه ها مشمول حالمان شود .به امید کامیابی شما مرد بزرگ اصلاحات
باقری
Iran, Islamic Republic of
به نظرم فقط شاپور رمضانی ارزش رفتن به بهارستان داره چون از هیشکی نمیترسه
Iran, Islamic Republic of
که سی ایشا تیرتاجیل بهشت تر وابو...تیرتاجی دیه تموم وابی...اون این یکی
کریمی
Iran, Islamic Republic of
من  با صداقت آمده‌ام تا از آینده صحبت کنم. آینده به وجود نمی‌آید بلکه آینده را باید من و شما بسازیم...درود بر مرد عمل، دکتر رمضانی
محیا میرقاسمی.علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
با شناختی که طی این 4 سال از دکتر رمضانی دارم ،حقیقتا علاوه بر سواد علمی بالا ،سواد سیاسی بی نظیر دارند...امیدوارم افراد برجسته ای چون ایشون در مجلس حضور پیدا کنند تا مرهمی باشند بر درد دردمندان. با آرزوی موفقیتشون. یا حق
Iran, Islamic Republic of
من دکتر رمضانی رو میشناسم و به ایشون رای میدم همین

ایقدم دنبال طایفه نباشید ملت لر بیدار بشید تا یکم از محرومیت در بیایم
Iran, Islamic Republic of
هوی هوی مه هنی موحد ایخو بیا
حمید محرابی
Iran, Islamic Republic of
این 15 سال ب واسطه بسیاری از مسائل، کشور رو به عقب پیش رفت متاسفانه ولی بدتر این بود که نماینده های ما هیچ وقت به یاد استان محرومون نبودن ...امیدوارم کسی پای به مجلس بزاره که سواد و بیان خوبی داشته باشه و دلسوز این مردم زجرکشیده باشه
پژمان سیسختی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رمضانی، مرد عمل .....مردی از جنس مردم ...مرد بزرگ اصلاحات ....مرد صادق ...مرد دلسوز جامعه ...مرد طرفدار حق ....خدا پشت و پناهت مرد عزیز
میر هادی .دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عزیز ،جناب دکتر رمضانی .....با توجه با سابقه و کارنامه ی خوب ایشون و البته شخصیت بزرگوار و با درایتشون و به جهت تغییرات مثبت در استانمان ...رای ما فقط دکتر رمضانی ،فرزند اصلاحات✌
قم المقدسه
Iran, Islamic Republic of
اون مصاحبه همین شیخ حسین زاده خیلی جالب بود خیلی از واقعیات را گفتند خوب بود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این جوانان مخصوصا شیخ خیلی شجاعت دارند واقعا صاف وصادق انقلاب را تفسیر می کنند
علوی
Iran, Islamic Republic of
شسخ حسین زاده تفسیر انقلابی داشتند از سیاست و سیاستمداران باید این اندازه شجاعت داشته باشندوانقلابی عمل کنند
بهمیی دیشموک
United States
شیخ روح الله شیر زمینه/ کهگلو داغشه نبینه.
ما ک تا الان هر چی رای دادیم. اینبار به شیخ جوان انتخابات با بصیرت رای میدهیم فارغ از قومیت و حزب گرایی.
دنا
Iran, Islamic Republic of
امسال انشالله با حضور سید علی رضایی مردم عزیز حوزه بویر احمد ثابت خواهند کرد بر اساس شایسته سالاری سید بزرگوار را راهی مجلس خواهند کرد تا نشان دهند که مجلس با رفتن به مراسمات فاتحه خوانی و بر پایی جلسات اخلاق اداره نخواهد شد بلکه مردم نیاز دارند به فردی حقوق دان و با دانش بالا برای دفاع از حق و حقوق ضایع شده و فراموش شده مردم متاسفانه محروم استان
6
Iran, Islamic Republic of
آمار رای دادن استان، 120%
ایران
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کبنا که مغرضانه کار انجام میده .یا زهرا
جوان بهمیی
Iran, Islamic Republic of
شیخ روح الله شیر زمینه/کهگلو داغشه نبینه.
ما ک تا الان هر چی رای دادیم . ولی اینباز با بصیرت به جوان خوش آتیه شیخ حسین زاده رای میدهیم.
فارغ از مباحث قوم گرایی
بوبراحمد واحد
Romania
باسلام وعرض ادب
اولاً خدمت حضرتعالی عرض کنم که باتوجه به بافت قومی وقبیله ای استان بیشتر رای هر کاندید بر اساس قوم گرایی است در ثانی واقعاً مایه تاسف هست که از بین این همه کاندید به دکتر روشنفکر اتهام قوم گرایی می زنید اگر به انتخابات گذشته نگاه کنید سایر کاندیدها حتی در زادگاه دکتر روشنفکر رای داشتند از حضرتعالی خواهشمندم که کمی واقع بین باشید و حداقل آزاد مرد باشید و به دور از تعصب و با رعایت انصاف مباحث راتحلیل فرمائید با وجود اینکه ارادت خاصی خدمت جناب کمایی مسئول خبرگزاری کبنا دارم ولی گاهی اوقات مطالب به دور از واقعیت در این سایت بیان می شود
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت فقط میزنی کبنا...تحلیلت فقط این بود....خدایی قدرت حسینی و زینل راده و خورشیدی سه تاش سر هم 20هزار رای جمع نیکنن
م
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا جان تو طرفدار کدومشونی تو که آتش بیار محرکه آی تو چرا همه میدانند نون تو از کی می گیری حالا اومدی نوشتی که روشنفکر ..... شما ها که سرآمد تمام اقوام بازی هستی......
Iran, Islamic Republic of
در جواب دانش سادات محمودی به دکتر درخشنده رای میدهند تو
ث
Iran, Islamic Republic of
کیسه مردم بینوا خالیه
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت هم استانی های عزیز . خواهش میکنم مدبرانه فکرکنید و نماینده به بهارستان بفرستید . اوضاع مارو نماینده ها اینان نماینده دولتن نه ملت. مگر هر طرح و لایحه در مجلس تصویب نمیشود . مگر نمایندگان مجلس توانایی به سوال کشاندن رییس جمهور و وزرا را ندارند پس چرا لال شدن . این قوم مرفه بی درد. قوم گرایی رو کنار بذارید .
سادات
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیز و شریف شهرستان بویر احمد .به خدا این حوزه انتخابی به جای دین و تاریخ و اسفالت به بیداری نیاز دارد.همه تاریخ و دین این دیار رو میدانند.چرا نباید به یک نماینده مقتدر اقتصادی رآی دهیم که مانند تاجگردون در مجلس کله گنده و کار بلد باشد؟اقای نماینده فعلی توی کدام اتفاق استان به فکر مردم در مجلس بودی،سقوط هواپیما؟زلزله؟سیل؟من همه کارهایی شما رو در مجلس پیگیری می کردم.تاسف دارد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1