تاریخ انتشار
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۵۰۷۷

عاملان اصلی تخریب بانک‌های شیراز دستگیر شدند

۰
عاملان اصلی تخریب بانک‌های شیراز دستگیر شدند
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان فارس،گفت: دو برادر سابقه‌دار که عاملان اصلی تخریب بانک‌های شیراز از جمله در بلوار امیرکبیر این شهر بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اغتشاشات اخیر کلان شهر شیراز، آشوبگران و اغتشاشگران تعدادی از بانک‌ها را تخریب و خسارت‌های زیادی به آن وارد کردند. با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این تخریب‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو متهم که با هم برادر بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
حبیبی با اشاره به اینکه متهمین در تحقیقات پلیس به تخریب و آتش سوزی بانک های شیراز از جمله بانک های بلوار امیرکبیر اعتراف کردند، تصریح کرد: این دو برادر دارای سابقه کیفری هستند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی استان فارس، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می کند.  
واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی و بانک ها در شیراز نیز آسیب وارد کردند.
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1