کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج:

یاسوج گل‌کاری می‌شود

9 آذر 1398 ساعت 13:22

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از اجرای طرح هرس بنیادین درختان و فضای سبز شهر یاسوج، آغاز فصل جدید گلکاری، نوسازی پرچم ها و راه اندازی فواره های میادین شهر خبر داد.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از اجرای طرح هرس بنیادین درختان و فضای سبز شهر یاسوج، آغاز فصل جدید گلکاری، نوسازی پرچم ها و راه اندازی فواره های میادین شهر خبر داد.
به گزارش کبنا، علی شجاعی پور با اعلام این خبر بیان داشت: طرح هرس بنیادین درختان شهر یاسوج آغاز شده است و تا هرس کامل همه درختان شهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح اصلاح اساسی درختان صورت خواهد گرفت و شکل دهی و فرم دهی به درختان و بوته ها نیز صورت خواهد گرفت.
شجاعی پور همچنین از آغاز فصل جدید گلکاری بلوارها و میادین شهر یاسوج خبر داد و گفت: شهر یاسوج طی دو سال گذشته در همه فصول گل داشته است و زمستان امسال نیز این طرح ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز یاسوج ابراز داشت: گل هایی که در این فصل سال کاشته می شوند مقاوم به سرما و از گونه های گل کلم و بنفشه هستند.
وی گفت: گلکاری ها هم اکنون در میدان امام حسین (ع) و میدان جهاد انجام شده است و در بلوارهای مطهری و امام خمینی (ره) نیز در حال اجراست و سپس در سایر میادین و بلوارهای شهر انجام می گیرد.
علی شجاعی پور راه اندازی سه فواره میادین شهر یاسوج را یکی دیگر از اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج عنوان کرد و گفت: فواره های میادین آزادگان و معلم راه اندازی شده است و فواره میدان امام حسین (ع) نیز در حال تعمیر اساسی و راه اندازی است.
وی گفت: این فواره ها قبلا به علت های مختلفی در مدار نبودند که در تعمیر و ترمیم شدند.
شجاعی پور همچنین گفت: پرچم های بزرگ شهری نیز طی چند روز گذشته نوسازی شدند تا نما و جلوه بهتری داشته باشند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج با تقدیر از همکاری و دلگرمی مردم بیان کرد: سیما، منظر و فضای سبز شهری برای رسیدن به وضعیت ایده آل نیازمند همکاری و همیاری مردم در حفظ و نگهداری آن است.


کد مطلب: 415059

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415059/یاسوج-گل-کاری-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1