تاریخ انتشار
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۵۰۴۸
معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مشکلات متعدد در نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

۰
مشکلات متعدد در نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان مارگون در رونق تولید و اشتغال‌زایی استان نقش بسزایی دارد.
حشمت‌الله صمیمی‌دوست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان موضوع اشتغال است و باید هم مردم و هم مسؤولان زمینه‌های لازم برای اشتغال حداکثری در استان را فراهم کنند.
وی گفت: تسهیلات اشتغال روستایی یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان است که در این زمینه استان یکی از استان‌های موفق در جذب تسهیلات بوده است.
این مسوول در ادامه با بیان اینکه راه اصلی ایجاد اشتغال در استان و رونق تولید حمایت از سرمایه‌گذار است افزود: به همین منظور باید بسترهای لازم برای جلب سرمایه گذار را در استان فراهم کرد.
این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نمونه‌ای از اثرات سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد که منجر به کار و تولید شده و در ادامه افزود: کارخانه سیمان مارگون نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری خوب در استان است که علاوه بر تولید روزانه 3200 تن سیمان در استان تولید و تعداد 150 بونکر نیز برای حمل سیمان فعالیت می‌کنند که سوای از تعداد زیادی کارگر و پرسنل است که در این واحد تولیدی مشغول شده‌اند.
نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات متعددی مواجه است
سید حشمت‌الله صمیمی دوست با اشاره به مشکلات استان در نواحی صنعتی گفت: نواحی صنعتی استان مانند منطقه دلی‌بجک بویراحمد با مشکلات متعددی مواجه است‌.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: این تسهیلات بیشتر به واحدهایی اختصاص داده می‌شود که در روستا و نواحی صنعتی هستند.
وی بیان کرد: یکی دو مورد ناحیه صنعتی در استان بوده که تکمیل شده و نواحی برای هدایت این تسهیلات وجود ندارد که در این خصوص با مشکلی اساسی روبه‌رو هستیم.
این مسوول بیان کرد: نواحی صنعتی در هر کدام از شهرستان‌های استان که راه‌اندازی شود می‌تواند با بهره‌گیری از تسهیلات روستایی با بهره ۶ درصد اشتغال خوبی در حوزه اقتصادی استان ایجاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1