تاریخ انتشار
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۴۱۵۰۳۸
رییس شورای نگهبان؛

10 آذر آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

۰
10 آذر آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ رئیس دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جلسات متعددی بین هیات های نظارت و مجموعه اجرایی انتخابات برگزار شده است گفت: از روز یکشنبه دهم آذر نام نویسی نامزدهای یازدهمین مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه و یا در وزارت کشور با حضور نمایندگان هیئت نظارت آغاز می‌شود که تا تا شانزدهم آذر ماه جاری ادامه دارد.
حجت الاسلام خرمروز افزود: یکی از بخش‌های مورد نیاز برای آغاز نام نویسی از داوطلبان تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارت است که اعضای آن پیشتر از سوی هیئت مرکزی شورای نگهبان انتخاب شده‌اند.
خرمروز با اشاره به اینکه با اصلاح قانون انتخابات در این دوره دادستان، رئیس ثبت احوال و فرماندار اعضای اداری و حقوقی هیئت اجرایی هستند اضافه کرد: فرمانداری‌ها باید 30 نفر از معتمدان منطقه خود را برای تشکیل هیئت اجرایی به هیئت‌های نظارت معرفی کنند که بر اساس قانون ۸ نفر اعضای هیاتهای اجرایی از بین آنها انتخاب می‌شوند.
وی در خصوص شرایط معتمدان نیز گفت: معتمدان باید از گروه‌ها مختلف از جمله روحانیان انتخاب شوند که بومی منطقه بوده یا ۳ سال سابقه سکونت در آن منطقه را داشته باشند.
 10 آذر آغاز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس فردا در استان آغاز می‌شود.
 احد جمالی گفت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا 10 آذر در فرمانداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات به مدت شش روز توسط هیات اجرایی انجام و صلاحیت داوطلبان بر اساس مراجع چهارگانه دادگستری، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: مراحل ثبت‌نام و تشخیص هویت داوطلبان به صورت کاملا الکترونیکی است اما اینکه انتخابات تماما الکترونیکی برگزار شود بستگی به تصمیم وزارت کشور و شورای نگهبان دارد و منتظر تصمیمات در این خصوص هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1