تاریخ انتشار
جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۱۵۰۲۱
خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد:

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان / کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت گچساران

۰
واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان / کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت گچساران
کبنا ؛در مرحله دوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور، واترپلو نفت وگاز گچساران نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان دور دوم لیگ برتر کشور شد
واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان دور دوم لیگ برتر کشور شد

مرحله دوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور در 2 گروه A ,B  در روزهای پنج شنبه و جمعه 7 و 8 آذرماه  برگزار شد.
براساس این گزارش،  لیگ برتر واترپلو امسال با حضور ۸ تیم در 2 گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه 2تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
 در گروه A این دوره از مسابقات تیم‌های  پرسپولیس، دانشگاه آزاداسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا هم‌گروه هستند.
همچنین تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در گروه Bبا تیم‌های پیشگامان‌کویر یزد، نفت امیدیه، و رعدپدافند هم‌گروه است.
مرحله دوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور به میزبانی پیشگامان یزد در استخر عدالت برگزار شد که در این دیدار تیم واترپلوی بزرگسالان نفت و گاز گچساران در مرحله دوم این رقابت ها  با کسب 2 پیروزی و یک شکست وبا کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین  این گروه شد.
 در این دوره از رقابت ها تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در مقابل رعد پدافند با کسب نتیجه 19 بر 4، در مقابل پیشگامان یزد با کسب 10 بر 9 به پیروزی و در مقابل نفت امید با کسب نتیجه 14 بر 13 شکست خورد.
در پایان این پیکارها بعد گچساران تیم‌های نفت امیدیه با کسب 8 امتیاز و رعد پدافند تهران با ۶ امتیاز  و پیشگامان یزد بدون امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم، سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.   
در گروه A تیم پرسپولیس با کسب نتیجه 12 امتیاز صدرنشین جدول و تیم نفت و گاز گچساران با کسب 10 امتیاز نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
مرحله سوم این رقابت‌ها  در 5 و 6 دی ماه به میزبانی نفت امیدیه برگزار می‌شود.

کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در دوره رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال کشور مقام هفتم را کسب کردند.

کسب مقام هفتم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

در چارچوب هفته  پنجم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور،  دیدار 2 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران  و اشتاد سازه مشهد برگزار شد که در این مصاف تیم هندبال نفت و گاز گچساران مغلوب حریف خود شد.
گفتنی است، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته اول که به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفته بود، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 34 بر 13 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست دهد.
در هفته دوم این دوره از رقابت‌ها  تیم هندبال بانوان کیش با کسب نتیجه 25بر 17 حریف خود نفت و گاز گچساران را  شکست داد.
 در هفته سوم  این دوره از  رقابت‌ها دیدار 2 تیم هندبال نفت وگاز گچساران و ارشیا شید طرقبه وشاندیز که به علت حضور نیافتن رقیب برگزار نشد و نتیجه این دیدار مطابق با آیین نامه سازمان لیگ ۱۰ به صفر به سود نفت و گاز گچساران اعلام شد.
 در هفته چهارم این دیدار هندبال نفت و گاز گچساران  به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفته بود که در این دیدار تیم حریف با کسب نتیجه  37 بر 12 نفت و گاز گچساران را شکست و مغلوب خود کرد.
گفنی است تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با انجام 5 بازی و کسب  2 امتیاز و تفاضل گل 62- در رده هفتم جدول لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار گرفته است.
 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر هندبال با تیم‌های شهید شاملی کازرون، اشتاد سازه مشهد، هیات هندبال طرقبه و شاندیز، ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و هیات هندبال کیش رقابت خواهد کرد.
   تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در چهاردهمین دوره لیگ برتر کشور را در فصل گذشته مقام پنجم این رقابت‌ها را کسب کرده بود.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران در مسابقات سال گذشته با ۶ برد، هفت باخت، یک تساوی،۳۷۳ گل زده، ۳۵۴ گل خورده ۱۳ امتیاز کسب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1