کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگاهی به فعالیت‌های جریان اصولگرایان شهرستان‌های بویراحمد و دنا؛

اتحاد روشنفکر - هدایتخواه از گمانه زنی تا واقعیت

8 آذر 1398 ساعت 0:53

احتمالاً کشدار شدن بلاتکلیفی اصولگرایان و عدم دسترسی به یک سازوکار اصولی سبب به هم خوردن برنامه برگزاری مراسم این طیف شده است.


 در حالی که قرار بود امروز نشست هماهنگی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای تعیین نامزد نهایی این جریان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی برگزار شود به یکباره اعلام شد این نشست بنا به دلایلی و بویژه تمرکز بیشتر بر موضوع وحدت امروز برگزار نمی‌شود.
 در ادامه لغو این مراسم برخی رسانه‌ها خبر از فراخواندن ستار هدایتخواه و مهدی روشنفکر به تهران در راستای همین موضوع وحدت دادند.
این رسانه‌ها مدعی شدند که بزرگان اصولگرا قصد دارند با پادرمیانی و میانجیگری میان هدایتخواه و روشنفکر از تشتت و چند نامزدی این جریان در بویراحمد جلوگیری کنند.
 این در حالی است که با وجود سابقه اصولگرایانه روشنفکر وی تاکنون هیچ موضع رسمی مبنی بر نزدیکی به حلقه‌ی تصمیم گیری این جریان در استان نداشته است.
با این وجود برخی منابع آگاه به کبنانیوز گفتند که موضوع فراخواندن این دو چهره به تهران از اساس کذب است و هیچ احضاری در این زمینه صورت نگرفته است.
احتمالاً کشدار شدن بلاتکلیفی اصولگرایان و عدم دسترسی به یک سازوکار اصولی سبب به هم خوردن برنامه برگزاری مراسم این طیف شده است.
البته نمی‌توان برخی تلاش‌ها برای وحدت و نزدیکی هدایتخواه و روشنفکر را نادیده گرفت. روزهای آینده می‌تواند محل اتفاقات غیر قابل پیش بینی زیادی باشد.
 
 
 


کد مطلب: 415002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415002/اتحاد-روشنفکر-هدایتخواه-گمانه-زنی-واقعیت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1