کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شد

4 آذر 1398 ساعت 11:54

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.​​​​​​​ مجید صفایی " 53 ساله که دارای سابقه طولانی در ادارات کل میراث فرهنگی و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد است بعنوان مدیرکل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان از سوی " علی اصغر مونسان " وزیر این وزارتخانه منصوب شد.


مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجید صفایی به عنوان مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
آئین تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه( چهارم آذرماه 98) ساعت 15 عصر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این استان واقع در خیابان دادگستری سابق یاسوج برگزار می‌شود.
 «مسعود اسکندری» مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه این آئین خواهد بود.
 «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران دستگاههای اجرایی، نمایندگان بخش خصوصی، اقشار مختلف مردمی و رسانه‌ها نیز از دیگر میهمانان این آئین هستند.
 «مجید صفایی» متولد 1345 از شهرستان باشت پیش از این مشاور ارشد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
 معاون اداره کل میراث فرهنگی، قائم مقام این اداره کل، معاون اداره کل محیط زیست استان، معاون اداره کل امور اداری و مالی استانداری استان، مدیر بودجه استانداری استان، عضو شورای پژوهشی میراث فرهنگی و محیط زیست استان، مدیر محیط زیست شهرستان کهگیلویه و مدیر میراث فرهنگی شهرستان گچساران از سوابق اجرایی «صفایی» به شمار می‌رود.
 وی دارای 26 سال سابقه اجرایی بوده که از امروز جایگزین " محمود باقری " در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان خواهد شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 4 آذرماه 98 ساعت 15 عصر برگزار می شود.
بنا بر این گزارش، این مراسم در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و مجید صفایی جایگزین محمود باقری خواهد شد.


کد مطلب: 414916

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414916/مجید-صفایی-مدیرکل-میراث-فرهنگی-صنایع-دستی-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1