تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۹۰۷
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج مطرح کرد

توقیف در انتظار تاکسی‌های متخلف/ انتظار تاکسی‌داران از دولت

۰
توقیف در انتظار تاکسی‌های متخلف/ انتظار تاکسی‌داران از دولت
کبنا ؛رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: با افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌ای شدن آن، هم اینک بیش از یکهزار دستگاه تاکسی موقت، بی سیمی و آژانس در این شهر چشم انتظار بسته حمایتی دولت هستند.
ضرغام خلقی پور اظهار داشت: تاکسی‌های درون و برون شهری این شهر به واسطه افزایش سهمیه بنزین و برابر قانون مربوط به اصلاح قیمت بنزین، نرخ کرایه را افزایش نداده اند.
وی افزود: قرار است با تامین بسته حمایتی دولت برای سایر مسافربرهای موقت، آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها نرخ کرایه آن‌ها نیز ثابت بماند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج تصریح کرد: هم اینک علاوه بر یکهزار و ۳۳ دستگاه تاکسی ویژه شهری، ۴۴ دستگاه اتوبوس و ۸۱ دستگاه مینی بوس کار جابه جایی مسافران در این شهر را انجام می‌دهند و هیچ گونه ضرورتی برای افزایش نرخ کرایه دیده نمی‌شود.
خلقی پور توقیف و هدایت خودرو به پارکینگ را کمترین جریمه برای متخلفان عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف، موارد را به این سازمان گزارش دهند.
سهمیه خودروهایی از قبیل تاکسی بیسیم‌ها، آژانس و تاکسی اینترنتی که تحت مدیریت سازمان شهرداری هستند به عنوان یک دغدغه مهم از سوی استانداری استان به ستاد مرکزی اعلام شده تا برای این خودروها سهمیه در نظر بگیرند و با نظارت شهرداری و دولت خدمات به مردم ارائه شود. 
به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حمل و نقل افزون بر ۵۷ هزار دستگاه خودرو اعم از سواری، وانت، کامیون و کامیونت و اتوبوس در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۴ هزار دستگاه مشمول استفاده از بنزین می ‌شوند و سقف مصرف تاکسی‌ها ۴۰۰ لیتر، وانت بارها ۳۰۰ لیتر و ون‌ خودروهای سواری پلاک زرد سهمیه آنها از ۴۰۰ به ۷۵۰ لیتر افزایش پیدا کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1